2015/03/04

Weapon of choice


top- museum mile, spódnica- le, buty- dvf, torebka- bizou (?)

35 komentarzy:

  1. Świetne wykorzystanie topu, jest genialnie. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalna kobieta sukcesu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta źle założona bransoletka mi trochę wadzi i wolałbym chyba jakieś srebrno-czarne szpilki, ale trzeba przyznać, że top ze spódnicą i kopertówką wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Top z tą spódnicą wygląda świetne. Outfit jest bardzo fajny ale chyba zmieniłabym buty na jakieś inne :)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wykorzystany top! Zazdroszczę spódnicy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się :) niezbyt skomplikowana, ale elementy takie jak ten top wygladają razem niebnalnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Top troche straszny i torebka srednio nam pasuje, ale reszta jak najbardziej na plus! Do twarzy doll w tych wlosach :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno bardzo oryginalna i ciekawa :) Jednak nie mój gust :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa! gdyby nie malutkie szczegóły to ta stylizacja mogłaby być naprawdę świetna, inna biżuteria i byłoby idealnie (błagam, skąd tu te buty?!?!)
    ale to tylko moje zdanie :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no. Prezentuje się ciekawie, możliwe, że to zasługa nietuzinkowego topu. Ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Top jest świetny, a w połączeniu ze spódnicą tworzy idealny duet. Dodatki według mnie mogłyby być inne, ale ogólnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, świetny jest ten top!

    OdpowiedzUsuń
  13. Top + spódnica, dla mnie bomba połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja mi się całkiem podoba, chociaż ta kopertówka nie za bardzo mi się tu widzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. twarz i spódnica cudo, bluzka straszna :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, ta spódnica jest cudowna, strasznie Ci jej zazdroszczę! Ogólnie podoba mi się połączenie topu z tą spódnicą, ale dodatki bym wymieniła, szczególnie torebkę, która nie bardzo tu pasuje.
    .....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  17. Very futuristic but I don't like it too much :S
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak średnio mi się podoba. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę dziwna, ale mnie się podoba.
    Zazdro spódnicy =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka jest interesująca, z klasyczną resztą wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się średnio podoba, wymieniłabym torebkę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nie jestem zachwycona stylizacja ale każdy ma inny gust. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie bardzo mi się podoba, może gdyby buty były inne?...

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się, bluzka wygląda interesująco..:)
    Ładna fryzura:>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ubrania mi się nie podobają, ale połączenie ich dało bardzo ciekawy efekt. :D Ale torebka i tak jest okropna, nigdy się do niej nie przekonam. =\

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba. Ciekawe połączenie, takie niestandardowe!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne połączenie bluzki i spódnicy, dodatki też dobrze dobrane. Pierwszy raz widzę tę bluzkę, a Ty całkowicie mnie do niej przekonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę kiecki, fajna stylizacja C:

    OdpowiedzUsuń
  29. Kopertówkę bym zmieniła, reszta bez zastrzeżeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kopertówka do zmiany moim zdaniem, ale reszta bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się tylko połączenie topu ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń