2015/03/12

Lit



i jeszcze coś, ze specjalną dedykacją dla Emipauli i KlodSd ;)

38 komentarzy:

  1. SNL <3 hahaha A co do stylizacji to przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Im dłużej patrzę tym bardziej się zakochuje ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna, bardzo podobają mi sie tez włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, te włosy wyglądają na Tobie genialnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzura jest boska! Twoja doll pięknie w niej wygląda :)
    Stylizacja też mega, sukienka ciekawie się prezentuje w połączeniu z tą spódnicą.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Prostota jest piękna. A lalka wygląda cudownie w tych włosach ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy i makijaż!
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy fenomenalne! outfit ładny :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna fryzura Yuk :* Stylizacja to rewelacja (xD), taka lekka i świeża <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna bluzka, niestety spodnica znacznie gorzej wykonana.
    Ladnie, ale bez szalu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już Ci mówiłam, pięknie yukimi w tych włosach. Strój, jak zwykle cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja. Pomysłowe połączenie sukienki ze spódnicą, makijaż też jest nietuzinkowy, co sprawia, że outfit robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ta spódniczka nie podoba, ale w połączeniu z sukienką całość wygląda całkiem OK ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta stylizacja! i dzięki za pokazanie snl :D oprócz kimmela, rwj, ellen, lonelyisland, bp, jenny marbles nie miałam czego oglądac ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! Jak ślicznie yukimi w tych włoskach. Stylizacja też niczego sobie. Po prostu wszystko wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna, prościutka stylizacja. ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja chociaż tak prosta. Doll wygląda fenomenalnie w tej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kocham te włosy. Stylizacja również mi się podoba mimo tej dziwnej spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna stylizacja. Świetna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowa, wszystko pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna stylizacja! Twoja doll świetnie wygląda w tych włosach!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. I znów genialna stylizacja z tą spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  23. sama stylizacja w sobie mi się nie podoba, ale twarz jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie ci w tych włosach, stylizacja również cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylka jest mega, podoba mi się dużo bardziej od poprzedniej, zaczynasz mnie powoli przekonywać do spódnicy. Idealnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne włosy! Stylka też świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba nie muszę mówić, że każda z osobna stylizacja twojego autorstwa mi się niesamowicie podoba. Tutaj jest tak samo, lubię prostotę, choć minęła mi na nią taka faza, to totalnie zauroczył mnie twój outfit, no i Yukimi wygląda genialnie w tych włosach <3
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie! Bardzo ładne włosy, idealnie Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Too simple but looks nice
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna! twoja doll wygląda tak subtelnie, pięknie, ale i sama stylizacja jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna jak dla mnie, włosy też wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylka i twarz lalki tutaj wygląda tak cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna doll! Stylizacja bardzo oryginalna, podoba mi się ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń