2015/03/17

I don't wanna feel blue anymore

Liczba zrobionych stylizacji od wczoraj: 11 (bardzo podejrzane).
Liczba przeczytanych stron "Nad Niemnem" od wczoraj: 0 
(Chyba nie dobrnę do końca pierwszego tomu w tym roku >.<)
 
 Będziecie mieć dość tej kiecki, zrobiłem z nią jeszcze 5 stylizacji xd (ten jej swag inspiruje :()

Sukienka - Nelly.com | Bikini - Basics + Rio | Torebka - Tingeling | Bransoletka - Callie's Picks | Sandałki - Young Hollywood | Naszyjnik - PPQ Of Mayfair | Czapka - Bonjour Bizou | Okulary - Killah



37 komentarzy:

  1. There's too much going on for me in here!
    I don't like that dress very much also :S
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam 4 i to duzo jak dla mnie XD
    sukienka mi sie nie podoba, ale stylka z nia ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nieźle. XDD
    Stylka jest okej, ale miewałeś lepsze (może dlatego, że sukienka średnio mi się podoba).

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, fajna stylka i opis :D uśmiałam się.
    u mnie w sumie podobnie..

    ilość godzin przy komputerze: 161813
    ilość godzin spędzonych na nauce do matury i szkoly: 0

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie wzorów, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem nie jestem przekonana do tej stylizacji. Może gdyby torebka była inna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka idealnie trafiona, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, trochę letnia przez wzór na sukience :) Idealnie dobrałeś torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Calkiem mi się podoba :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  10. mi jakos tak nie bardzo się podoba, nie w moim stylu, za duzo tu tych podobnych do siebie wzorków i w ogóle :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, torba i bransoletka pasują idealnie.
    11 stylizacji, w tym 5 z użyciem tej kiecki? :0 Ja też chcę, ostatnio nie mogę stworzyć nic sensownego. :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja. Wszystko do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka przypomina mi bardzo sukienkę Maffashion ze wzorem marihuany xD Rzeczywiście, stylizacja bardzo swag i podoba mi się
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się stylizacja średnio podoba, nie pasuje mi tu ta czapka oraz to, że jest tutaj za dużo wzorów kwiatów ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, że kiepska ta stylizacja.. Ta torebka moim zdaniem jest tu zbędna..

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja, ale lepiej bez tatuażu by było =)
    No i też myślałam nad połączeniem sukienki z torebką, ale się rozmyślałam. Szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie ta sukienka nie przekonuje :/ Ale stylka super :)
    Ogólnie to już się boję tych kolejnych 4 stylek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, torba fajnie pasuje. A ja zrobiłam od wczoraj 1 stylizację, i to niedokończoną...

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem fajna, wnosi klimat bliskiej już wiosny! moją uwagę zwróciła bransoletka, jakoś wyjątkowo mi tutaj pasuje
    + kocham blue! jedna z najlepszych na płycie
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka baardzo dziwna, jak Ty mogles cokolwiek z nia zrobic? Stylka ladna, kojarzy nam sie z wakacji w tropikach :D
    Pff, my ciagle w tyle z nauka. A nauczycielka zglosila nas jeszcze na konkurs z angielskiego...

    OdpowiedzUsuń
  21. Mistrzowskie porównanie w opisie. xD
    Outfit mi się podoba, fajnie wykorzystałeś tą sukienkę, torba jest do niej idealnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka okropna, ale muszę przyznać że tu wygląda nawet, nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie podoba mi się. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba! Świetnie połączyłeś sukienkę z tą torebką :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podoba mi się sukienka, ale całość jest fajna. Wymieniłabym okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mnie stylizacja właśnie się spodobała. Dziś mam zły humor więc, potrzebuję co mi go poprawi, a patrzenie właśnie na takie kolorowe outfity go poprawia. Pokochałam kwiaty, a tutaj świetnie je zestawiłaś. Do tego ta genialna torebka, po prostu świetnie ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta kiecka to czysty swag :D
    Podoba mi się dobór dodatków, a szczególnie torby do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  28. MI się podoba. Fajnie, że torebka ma taki sam nadruk jak sukienka!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie podoba mi się fason tej kiecki, ale fajnie wygląda. Stylizacja mi się podoba, torebka idealnie dopasowała się do tuniki! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie podoba mi się sukienka, stylizacja też właśnie ze względu na ten koszmarek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie też się ta sukienka bardzo podoba. Jest świetna. Za każdym razem, gdy wchodzę do StarPlazy mam zamiar ją kupić, jednak nigdy nie mogę tego zrobić. Twoja propozycja spodobała mi się, czekam na pozostałe stylizacje, jestem ciekawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie dobrałeś dodatki C:

    OdpowiedzUsuń
  33. "Nad Niemnem"nie da się przeczytać. Nie łudź się.
    Stylizacja do mnie nie przemawia. Ta sukienka to jakiś koszmarek!

    OdpowiedzUsuń