2015/03/15

Did you wonder when this fairytale would ever end?

Źle się czuję z tym, że od tak dawna nie dodałem żadnego posta i że znowu się spóźniam z wynikami loterii (zaraz je podam). Poza szkołą i dodatkowymi zajęciami nie dzieje się w sumie nic, przez co nie miałbym czasu, ale ostatnio jestem ciągle zmęczony i jedyne na co mam ochotę to spanie i jedzenie (twórczo). Jutro postaram się dać potyczki i częściej wstawiać stylizacje, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce... 
Czy tylko mnie dobija ta pogoda? Jakiś koszmar.

Ponczo - Limited Edition | Spodnie - Nelly.com | Koszula - Archive | Obcasy - Young Hollywood | Torebka - Nicholas Kirkwood | Kapelusz - Bonjour Bizou

 Tak się cieszę, że wydaje nową płytę!

36 komentarzy:

  1. Wow! W tej stylizacji nie ma wielu kolorów, ale ten róż jest wielką bombą kolorystyczną! Chociaż nie jestem fanką tego koloru (uraz z dzieciństwa) to muszę stwierdzić, że tutaj bardzo mi się podoba. Na początku przeszkadzał mi kapelusz, jednak po chwili dopatrzyłam się tego, że jest kolorystycznie dopasowany, więc wszystko w porządku. Bardzo, bardzo ładnie.
    U mnie oprócz tych dwóch czynności jest jeszcze zajmowanie się skokami narciarskimi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Nie lubię tej narzutki, ale tu mnie się podoba. Nawet bardzo! Haha, też nie mam życia. Żadnych filmów, spotkań, rysowania.. Kucie, spanie, jedzenie i tak jak koleżanka wyżej skoki, kiedy się da. (jako jedna z niewielu rozrywek.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosno gdzie jesteś ;___; Podobają mi się te różowe akcenty i odcienie szarości, genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja piękna, jak zawsze :* Co do Twojego samopoczucia, na które wpływa zła pogoda, to mam dokładnie tak samo :| Niestety jest problem ze snem, który nadrabiam w czasie lekcji xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Super jest to ponczo i żałuje ze go nie kupiłam. :) Fajnie wszystko do siebie dobrałaś, nawet torebkę która na początku jakoś mnie nie przekonała. :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna, genialne użyte ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te ponczo inspirowane burberry jest świetne, w takim nie przesadzonym zestawie bardzo mi się ono podoba. ogólnie to cała stylizacja jest ładna, choć niewymyślna- mnie to urzekło.
    u mnie, powiedziałabym, że jest i dobrze i źle, bo mam 2 tyg praktyki, czyli wolne od szkoły, ale z racji, że mam matematykę do poprawienia, w czasie gdy będę miała wolne (będę chodzic do pracy co 2 dzień), muszę przychodzić do szkoly na zaliczenia >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetna stylizacja, genialnie użyłeś tutaj tego ponczo z torebką, która absolutnie rozświetliła resztę outfitu. Nie przejmuj się, nie tylko ty tak masz. U nas w szkole musimy się wyrobić z materiałem do kwietnia i najlepiej jakby został jeszcze czas na powtórki. Mamy taki zapierdziel, że ledwo dajemy radę, a jak przychodzę do domu najchętniej poszłabym spać ;-;
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko Ciebie.. Matka Natura mogłaby się wreszcie zdecydować. ;-;
    Fajna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jak modelki noszą to ponczo, chociaz z napisem LE tez jest całkiem fajne. A stylka mega mi sie podoba, ładne użycie kolorów. Co do jedzenia i spania, to mam tak samo. [*]

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie szarego i różowego, tutaj też wygląda fajnie. Podoba mi się, że do obszernej i efektownej góry dodałeś obcisłe spodnie i stonowane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest genialnie, no może oprócz torby. Nie leży mi tu jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie kolorów jest świetne, ogólnie to ponczo wygląda tutaj fajnie i nawet mi się podoba, kapelusz trochę "zniekształca" głowę, ale i tak całość mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też trochę nie pasuje torba, nie wiem czemu. Ale reszta genialna!
    I nie martw się, nie jesteś sam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu, piękna! Okularki jakoś się wydają małe, ale to drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ostatnio wpadłem w jakiś dziwny letarg przez pogodę :v
    Stylka fajna, a torebka jest dobrym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tak mam! Po szkole od razu idę spać, a później w nocy się uczę na sprawdziany.
    Stylizacja mi się podoba, moim zdaniem torebka tutaj ładnie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wykorzystanie ponczo! Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja. Ponczo bardzo ładnie wygląda, jednak torba nie pasuje do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała, bardzo fajnie wykorzystałeś ponczo, a torebka dobrana idealnie!
    W tym tygodniu mam o wiele mniej pracy niż do tej pory, spróbuję odpocząć. Ja chcę wiosnę :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Great way to use the cape! I love how you keep it simple with everything black and the added that pop of color with the bag that looks so great with the pink of the cape! Great :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie się dzisiaj troszkę poprawiła ta pogoda. Stylizacja całkiem, całkiem, ale strasznie nie lubię tego poncza, więc to chyba kwestia tego.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą narzutkę, muszę sobie ją kupić hehe Co do stylizacji to rewelacyjna i zazdroszczę tego kapelusza :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię tej torrebki, zmieniłabym ja. Rezta prosta, ale calkiem fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna! pierwsza stylizacja gdzie to poncho wygląda jak burberry a nie jak jakiś shit, poza tym nigdy bym nie powiedział, że z tą torebką da się zrobić jakąkolwiek stylizację, tutaj pasuje :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie poboba mi się ponczo, ale w sumie tutaj nie wygląda tak źle :) Fajnie wykorzystana torebka.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  27. stylizacja bezbłędna!
    ja nie mam czasu na sd, na notki, na spanie, jedzenie..nawet na naukę! bo w szkole zaczyna się zaliczanie. :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna, torebka świetnie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna,torebka dodaje więcej luzu.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja fajna, ciekawie dobrane dodatki.
    Nie tylko Tobie się nic nie chce mi również ;c
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie, bardzo mi się podoba! Idealnie dobrałeś dodatki do tej narzutki, nie przesadziłeś, tylko wydobyłeś cały jej potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietna stylka! Ponczo super laczy sie z torebka, a kawa jest taka... Urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przegenialna stylka, bardzo mi się podoba! Co do pogody - nie narzekam, w sumie lubię deszcz.

    OdpowiedzUsuń