2015/03/20

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Embellished Prep Sweater

 Wyniki poprzednich potyczek znajdziecie tutaj: Klik.
Okej, dzisiaj zajęliśmy się swetrem, który spodobał się wielu osobom, a ja z początku uznałem go za trochę zwykły i może nawet niepraktyczny, przez ten kremowy kolor, dziurki i nity w kilku kolorach. Po prostu wiedziałem, że to taki sweter na jedną stylizację, w dodatku taką wymęczoną. Zmieniłem zdanie po tym jak zacząłem coś z nim robić. Bardzo miło się z nim współpracuje, srsly. Skończyło się na 3 outfitach i chęci zrobienia jeszcze kilku, ale nie miałem już czasu. Zdecydowanie polecam Wam jego zakup c:


Nasze zestawy:


Zrobiłem dosyć casual'owy zestaw, wygodnie i bez udziwnień. Zdecydowałem się połączyć sweter z białą koszulą oraz czarnymi legginsami. Żeby nie było nudno i zbyt zwyczajnie dobrałem różową torebkę w świeki, która współgra z nitami otaczającymi dekolt. Reszta dodatków to już czerń i nieco elegancji.

Zestaw Klaudii nieco staromodny, sama nazwała go "vintage girl" ;p Sweter ciekawie wygląda z brązową spódnicą średniej długości oraz klasyczną torebką w kolorze beżu, wyszytą perełkami. Vintage'owej aury dodają kujonki, kapelusz raz wiązane platformy na lato.

Zestaw yukimi składa się głównie z czarnych, białych i srebrnych elementów. Dzięki licznym zdobieniom w postaci kryształków, nitów, piórek i łańcuszków nie można powiedzieć, że to kolejny oklepany zestaw B&W. Elegancko i z klasą, zdecydowanie!

Marysia postawiła na pastelową bazę - kremowy sweter z dziurami i włochate, różowe spodnie. Kolejne słodkie dodatki mogłyby sprawić, że zestaw stałby się mdły, jednak nie tym razem. Czarny, dopasowany płaszcz, czarna torebka ze srebrnymi elementami oraz wzorzyste sandałki przełamują pastelowy wizerunek i świetnie współgrają z lekką bazą. 

Nicole połączyła sweter z nieco oversize'owym, eleganckim blazerem oraz czarnymi spodniami z wysokim stanem. Oryginalności dodaje szara torebka ze srebrnymi elementami i różowymi kryształkami, szeroki pasek z klamrą oraz eleganckie obcasy w kolorze intensywnego różu. Make-up świetnie współgra z resztą.

Ankieta:


37 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są fantastyczne, jednak najbardziej urzekł mnie outfit Yukimi i to na nią zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim faworytem jest stylizacja Yukimi, a następną stylizacją która mnie zachwyciła jest praca ostatnia. Zgadzam się razem z tobą, sweterek na pierwszy rzut oka nie wygląda olśniewająco, ale patrząc na wykonane outifty mam ochotę kupić ten ciuch, ale niestety nie widzę żadnych sd na swoim koncie ;c xD chociaż nie jestem fanką różu, tutaj nie przeszkadza mi nawet ten kolor w sweterku, bo jak zauważyłam, bardzo ładnie współpracuje z innymi kolorami ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace Adama, Yukimi i Marysi najbardziej mi się podobają. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dalej się do tego sweterka nie mogę przekonać, zrobiłam tą jedną stylkę i na tym się chyba skończy xD Nie wiem czy zagłosować na Ciebie czy na Marysie ;___;

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek ogólnie niezły, sądziłam, że będzie gorszy, ale chyba raczej nie zdecyduję się na jego zakup. Naprawdę ciężki wybór, wahałam się między Adamem, Marysią i Yukimi, jednak mój głos zdecydowanie trafia Marysi. Nie wiem czemu, ale to jej stylizacja najbardziej mnie urzekła. Podoba mi się jak zestawiła delikatne elementy, z ciężkim czarnym płaszczem i to właśnie na nią oddaję swój głos ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie każda mi się w jakiś sposób podoba, ale chyba tak najbardziej praca nr 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj mało co się zastanawiałam, głos na Adama =)
    Świetna stylizacja, wszystko super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powstrzymam się od głosu, bo wszystkie są zbyt dobre żeby wybrać jedną xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam się zdecydować pomiędzy Yukimi, której zestaw jest bardzo ciekawy, a Nikiwi2468 - jej stylce neonowy róż wygląda super. w końcu oddałam głos na ostatnią stylizację.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są fantastyczne! Po dłuższym namyśle zagłosowałam na Nikiwi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mojego stylu najbardziej podpasowała Marysia i to na nią zagłosowałam. Wszystkie stylizacje są jednak ładne i prawidłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są świetne, nie mogłam się zdecydować. W końcu mój wybór padł na Marysię. Sweterek mi się średnio spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yukimi! Cudo, cudo, cudo!
    Ale oczywiście pozostałe prace też są bardzo ładne :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem sweter jest świetny i bardzo praktyczny przez swój wzór i kolory. Co do stylizacji to bardzo,bardzo trudny wybór, ponieważ każda stylizacja jest fantastyczna! W tym wydaniu naprawdę się postaraliście ;) Po półgodzinnym zastanawianiu się kogo wybrać postanowiłam, że mój głosik poleci do Yukimi. Bardzo podoba mi się jej stylizacja przez te dodatki i dopasowanie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter jest całkiem fajny. Głos na Yukimi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nam sweter spodobal sie juz w zapowiedziach, bo zapowiadal sie fajnie. Teraz jak tak patrzymy to wzor, ktory admini umiescili na sweterku, srednio nam odpowiada, jakis taki gimbusiarski jest.
    Ale stylki bardzo fajne, choc naszym faworytem jest zdecydowanie Twoja, masz nasz glosik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej piątki najbardziej mi się podobają stylizacje Adama i Marysi, ale jednak mój głos poleciał do tej dziewczyny. Kotka pięknie dopasowała spodnie do tego swetra. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ADAM! i ostatnia jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dylemat między Tobą Adamie, a Yukimi, hmmm... U Ciebie podoba mi się torebka i koszula, która wygląda tutaj bezbłędnie :) A u Yukimi urzeka mnie coś ale nie wiem co xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek jest niby zwyczajny, ale ma w sobie urok. Cała Wasza piątka pokazała, w jaki sposób wykorzystać ten urok. Tym razem mój głos trafia do Yukimi, ponieważ jej stylizacja spodobała mi się najbardziej (czyżby kolory?) Reszta ładniuśka, ale już mi skradziono serce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś zdecydowanie Yukimi poradziła sobie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej spodobała mi się stylizacja Yukimi. Czarne elementy świetnie pasują. Dodatkowo idealnie dobrana fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  23. Waham się pomiędzy Nicole i Marysią :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Głos na Marysię
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  25. I vote for Marysia but it was a tough decision. Truth is that I like all your outfits! They are very different but all of them so good! I see that this sweater is very versatile!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  26. Trudny wybór, znajdę sposób na oddanie głosu na Adama, Yukimi i Marysię, stylizacje są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie są super! jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję:)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  28. łał, taki duży wybór :D wszystkie mi się podobają, trudno jest stwierdzić która najbardziej. na pewno jednak jest to któraś spośród trzechpierwszych ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega podoba mi się stylka Yukimi, Marysi i Nicole..
    Nie głosuje. XD

    OdpowiedzUsuń
  30. spóźniłam się, swój głos oddałabym na Marysię, genialny set!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie stylizacja Yukimi i Henedy podoba mi się najbardziej :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny sweterk!
    Wszystkie stylizacje przyzwoite, ale to propozycja Yukimi najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń