2015/03/31

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Woven Fringe Caftan

Wyniki poprzednich potyczek i ankiety z Hot Buys'ami na kwiecień znajdziecie TU :)

Dzisiejsze potyczki miały pojawić się wieczorem, ale jestem wcześniej w domu, poza tym Magda pisze mi, że lepiej jak wstawię teraz. No to wstawiam 8) W ostatnim marcowym wydaniu wystylizowaliśmy wzorzyste ponczo w białe, szare, fioletowe i różowe wzorki. Oprócz zygzaków ma też frędzle i opada zalotnie z jednego ramienia xd Podobał mi się w spoilerach i myślałem, że miło będzie się z nim robiło outfit, ale zmieniam zdanie. To była istna katorga, przynajmniej dla mnie... A Wy co o nim sądzicie?


Nasze outfity:


Poszedłem w te hipisowskie rytmy i zrobiłem letni zestaw. Do poncza dobrałem jasny top, granatowe spodenki w kolorze wykończeń narzutki, oraz jasne dodatki - torebka, naszyjnik, okulary i kapelusz. Wyrazistym elementem są lawendowe platformy.

Klaudia została przy elegancji i minimalizmie. Do poncza założyła sprane, czarne rurki z ciekawymi wycięciami przy nogawkach, zwykłą, prostokątną kopertówkę i delikatne sandałki na obcasie. Broszka to ciekawe uzupełnienie zestawu, warto też zwrócić uwagę na liliowe włosy.

Marysia tym razem również zdecydowała się wykorzystać Hot Buys'a w alternatywny sposób i jej lalka trzyma ponczo w ręce. Reszta stroju to liliowo-granatowy sweter, jasne, jeansowe boyfriendy oraz dodatki w tych samych kolorach. 

Nicole do dzisiejszego Hot Buys'a założyła szary, krótki i przylegający top, do tego jeansowe ogrodniczki i dodatki w kolorze bieli - obcasy i okulary przeciwsłoneczne. Makijaż oczu pasujący do kolorów poncza i jasne włosy to kolejne urozmaicenie tej stylizacji.

Głosujemy:


34 komentarze:

  1. Tym razem najbardziej podoba mi się stylizacja Marysi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem powstrzymam się od głosu. Stylki są na dość niskim poziomie, ale nie dziwię się, bo ciężko z tego kolowego gówna zrobić ładną stylizację :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem wahałam się pomiędzy stylizacją Marysi, a Adama. Reszta outfitów jest nijaka, nie za bardzo mi się one podobają. Jednak swój głos oddałam na Marysię ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  4. I vote for Marysi! I don't like the shape of that pullover so I guess that's why she wins my vote haha
    Anyway, if not, all your outfits are very nice! :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy pierwsze cudowne, czwarta mi się nie podoba. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Klaudia niszczy wszystkich, na nią leci mój głos =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się stylizacja Marysi, fajne, niekonwencjonalne wykorzystanie tego hot buys, dlatego głosuję na nią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej poradziła sobie według mnie Marysia, uwielbiam jej stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Waham się między Marysią a Adamem, ale tym razem zagłosuję na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. katorga a wyszło perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Adama najlepsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy pierwsze stylizacje to mistrzostwo ! ;) Co do poncza to sama bez zastanowienia je kupiłam, ponieważ jest świetne i ładne ma kolorki. Głosuję na kotkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja stylizacja najlepsza, chociaż pierwsza 3 jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  14. Heneda&Kladiaaa, ale swój głos oddaję na Henedę
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja stylka jest najlepsza moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosik na Adama, ale i tak muszę przyznać, że wszyscy odwalili kawał dobrej roboty. c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Głos na drugą stylizację, świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję na Adama, chociaż stylizacja Nicole też mi się podoba, ale te szary top nie pasuje.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja Adama i Klaudii mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Okropne to ponczo, ale Marysia świetnie sobie z nim poradziła. To ona ma mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta... Ladniejszy byl w spoilerach :) Ma w sumie spoko kroj, tylko ten wzorek jakos dziwnie wyglada, kiedy czlowiek sie dopatrzy xd
    Musimy Ci powiedziec, ze Twoja stylka wyszla najlepiej (inne tez sa w porzadku, ale jakos bez szalu tym razem)! Patrzac na nia od razu pomyslalysmy o Coachelli, festiwalach, hipisach i westernie. Ponczo fajnie wyglada w polaczeniu z krotkimi spodenkami, doll wyglada na wyluzowana imprezowiczke z Dzikiego (nowoczesnego) Zachodu ;>
    Glosik na Cb.

    OdpowiedzUsuń
  22. Adam i Klaudia najlepiej, głosuję na Adama :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  23. kurczaki, nie wiem na kogo oddać głos, wszystkie są na prawdę ładne, zastanawiam się jednak pomiędzy twoją stylizacją a Klaudii. ogólnie to ponczo całkiem mi się podoba, chyba rozważę jego zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Marysia genialnie wykorzystała to ponczo i mi się bardzo podoba. Na nią oddałem głos :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli mam być szczera, to tak naprawdę żadna ze stylizacji nie zawładnęła moim sercem. Ponczo jest... niby przyjemne. Ale w stylizacjach wygląda okropnie. Staraliście się jak mogliście - bo co można zrobić z czymś takim? :<
    Tym razem głosuję na Marysię, bo jej stylizacja spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacje bardzo mi się podobają, są ciekawe. Największą uwagę zwróciłam na pracę Nicol i to na nią głosuję. ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń