2015/03/28

Je suis intéressée

Wczoraj w szkole mieliśmy karnawał, niektórzy mieli naprawdę genialne przebrania (zwłaszcza chłopcy), aż żałuję, że ja się nie przebrałam, ale jak wszystko dobrze pójdzie to zostały mi jeszcze dwa lata, aby w wziąć w nim udział, panowała po prostu genialna atmosfera, dawno nie miałam tak dobrego humoru :D
Nowa kolecja YH jest fantastyczna, kocham, kocham, kocham <3 
Kardashianki 4ever xD

Buty- Antidote | Spodnie- PPQ | Kopertowka- Callie's Picks | Top- Nelly.com | Kolia; Naszyjnik- YH

36 komentarzy:

  1. Stylizacja okej, dodatki trochę jednak dziwne.
    Ogółem ładnie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jest genialna ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka wiosenna i pogodna! Kopertówka wygląda tu wyjątkowo ciekawie (czyli nie jak mop do podłóg) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A myślałam, że tylko mi się ta torebka podoba xd
    Świetna stylizacja, podoba mi się połaczenie naszyjników

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie stylizacja nie przypadła do gustu. Połączenie topu ze spodniami jest ok, ale razem z dodatkami nie wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mega, bardzo mi się podoba, ogólnie te naszyjniki są świetne, brakowało mi takich na sd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. stylka mega, choker i kopertówka wyglądają tutaj tak.. ŁAŁ. twoja najlepsza praca tutaj! :D
    jak już teraz zaczniesz się szykować, to za rok przebijesz wszystkich na głowę!..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, buty i kopertówka same w sobie mi się nie podobają, ale tu wyglądają ok. Fajny pomysł na naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie, ale doll wygląda na zgarbioną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna stylizacja, piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, świetnie dobrane dodatki :)
    RHCP ♥
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylka! Bardzo lubię te spodnie, muszę je w końcu kupić :')

    OdpowiedzUsuń
  14. GE-NIA-LNA ! świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna! bardzo mi się podoba
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja, jednak zdecydowanie nie jest to twoja najlepsza na tym blogu. Podoba mi się połączenie topu ze spodniami, dodatki też dobrze dobrałaś, podoba mi się ta torebka i jednak zachęciłaś mnie do zakupu, tatuaże tutaj również mi nie przeszkadzają ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  17. O, ta mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. KARDASHIANATORS <3 XD Niestety nie stać mnie było na tą kolekcje :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja. Bardzo spodobał mi się top, który użyłaś. Dodatkowo idealnie dobrana fryzura i jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa propozycja, fajnie dobrane dodatki!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, świetna stylizacja! Dobrałaś świetne buty do spodni, które mi się strasznie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Te tatuaze...
    Fajna stylka ;)
    + Kardiashanki, hm... Ich zycie i styl sa bardzo dziwne xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham spodnie i buty! <3 Stylka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest w porządku, tylko ta torebka jest odrobinę dziwna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Great! I never though I would see a good outfit with that bag... Good job!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna! ♥ Kopertówka kojarzy się mi z moimi perfumami Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za tymi spodniami, choć w tej stylizacji wyglądają świetnie, poszczególne elementy wspaniale ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna, również świetne wykorzystanie torebki, wygląda jak do kompletu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna! To najlepsza stylizacją z tą torbą. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. o jacie, cudowna! bardzo mi się podoba ... wszystko XD tą stylizację moge chyba nazwać moją ulubioną spośród wszystkich twoich jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń