2015/03/08

It's in your hands to make your own luck, live your own life your way

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :)!
A tak już z innej beczki to zauważyłem ostatnio (to tak delikatnie powiedziane), że mamy dwie redaktorki widmo. Karolina powiedziała mi, że robi sobie przerwę i latem wróci z dawką outfit'ów (trzymam za słowo), nie wiem natomiast co z Jaśminą, ale nie chcę jej tak po prostu wyrzucać, bo jest na Caramelu prawie od początku. Zobaczymy, może jeszcze do nas wróci. Piszę to dlatego, bo postanowiłem zatrudnić kogoś nowego, zobaczymy jak się sprawdzi, mam nadzieję, że da sobie radę i że Wy miło ją przyjmiecie ^^

Heneda powodzianka 8) Mam wrażenie, że często używam tych samych dodatków, chociaż wydaje mi się, że moje zestawy nie powtarzają się, hymm.

Sukienka - Bonjour Bizou | Bielizna - Basics + Bird's Eye | Torebka - Chanel | Bransoletka - Elle | Zegarek - Young Hollywood | Sandałki - Young Hollywood | Kapelusz - Bonjour Bizou | Okulary - Chanel


 

39 komentarzy:

  1. Też mam nadzieję, że sobie poradzi xD A stylizacja no cód, miód i malinki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, sukienka sama w sobie jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Sukienka bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia!:) sukienki nie zna, ale tu wygląda perfekcyjnie!
    i czekam na nową osóbkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta stylizacja tak bardzo przypomina mi lato i chodzenie w stroju kąpielowym po zaludnionej po brzegi plaży, gdzie niektórzy aż za bardzo uwydatniają swoje wdzięki xD Bardzo lubię kolor niebieski, szczególnie w tej odcieni. Nie mam się do niczego przyczepić, choć wydaje mi się że troche jest pusto, ale jest dobrze
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. nieobecności tych dwóch pań nie dało się nie zauważyć, szczerze mówiąc liczyłam na jakiś casting już od baaardzo dawna, ale chyba jednak się nie zapowiada, nie? :p
    bardzo fajna stylizacja, nie widziałam chyba jeszcze tej sukienki. podoba mi się połączenie kolorystyczne, ogólnie od niedawna jestem fanką kobaltowego koloru :D świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, świetna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie, dodatki dobrane perfekcyjnie. C:

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, super, mimo, że mega prosta. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać nowej redaktorki :) A jeśli chodzi o stylizację to pięknie, jak zawsze ;) Pierwszy raz widzę tą sukienkę i bardzo mi się ona podoba. Chociaż trochę wygląda jak kurtka przeciwdeszczowa xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor sukienki mi się mega podoba. Dodatki świetnie dobrane. Czekam na nową osobę na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja, pierwszy raz widzę tą sukienkę, ale muszę przyznać że jest ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka ma świetny kolor, wcześniej jej nie widziałam. Całość bardzo mi się podoba. Jestem ciekawa nowej osoby, czekam z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A dziękuję bardzo za życzenia.
    Mam nadzieję, że dziewczyny wrócą i będą tutaj nadal dodawać swoje stylizacje.
    A Twoja propozycja? Jest świetna. Żadna powodzianka, bo jest ślicznie. Dodatki? Czasami tylko takie pasują, więc nic nie zrobisz. A stylizacje wcale nie są podobne! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje komentarze albo się nie publikują, albo ja nie wiem jak się je dodaje wtf. Kilka komentarzy już tam mi zrobiło, na całe szczęście sprawdzam kilka razy posty :/
    Ogólnie stylka super, pierwszy raz widzę tę sukienkę :v Jest super :v
    Co do dodatków, to ja ostatnio w każdej stylce daję tę kopertówkę więc nie jest źle Adam :D Z resztą, u Ciebie nie jest to aż takie zauważalne :v

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodatki może i podobne, ale to ciuchy tutaj "robią" stylizacje, więc nie jest to tak zauważalne, przynajmniej nie dla mnie XD Ta stylka też mi się podoba, bardzo fajna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzieki za zyczonka :)
    Rzeczywiscie da sie zauwazyc, ze dziewczyny sie nie udzielaja, choc blog mimo to dobrze sobie radzi i posty sa czesto. Mamy nadzieje, ze Karolina rzeczywiscie wroci w wakacje (wyrazy szacunku, nam wtedy szkoda czasu na kompa), a Jasmina da jakis znac i takze zrobi wielki come back!
    Yyy to dziwne, bo my mamy wrazenie, ze kazda Twoja stylka zrobiona jest z innych ubran i zawsze czyms sie rozni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze wypowiedzialysmy sie na temat outfitu... Chyba pora gasic swiatlo! Bardzo nam sie podoba, sukienka jest ujmujaca :)

      Usuń
  18. Haha, mam tak samo wszędzie te same buty i torba. Twoja mi się bardzo podoba, ostatnio polubiłam minimalizm. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo prosta, ale świetna. Może dodałabym jakiś niebieski dodatek, ale i tak jest fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękujemy bardzo!
    Stylizacja jest bardzo fajna, podoba mi się. Ciekawa jest ta sukienka, która pierwszy raz widzę na oczy!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  21. I love how that cobalt blue looks with black!! Great outfit!! :D
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ta sukienka, bo jest w moim ulubionym kolorze, ale jeszcze jej nie założyłem. Długo siedzi w mojej szafie.
    Faktycznie, cały czas te same dodatki. Ważne, że pasują jak najbardziej do sukienki. Stylka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś tu tęskni za latem 8), nie no stylka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja! Bez zarzutów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba domyslam sie o kogo chodzi. ;)
    Stylizacja prosta, ale bardzo ladna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna stylizacja, mega mi się podoba.
    E tam, ja też jakoś nie uważam że są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja ładna, ale nie w moim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta sukienka jest super :v i stylizacja też jest super :v

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza sukienusia!
    Rzeczywiście dość często używasz tych dodatków, ale trudno się temu dziwić, bo są bardzo uniwersalne, a do tego świetnie wykonane.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna sukienka, mój ulubiony kolor :D Stylizacja bardzo łada.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie sukienka nie powala, ale kolor ma ładny. Ogólnie rzec biorąc, mogę stwierdzić, że całość dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna stylizacja, ta kiecka jest genialna i do tego ten kolor. Dobrze dobrałeś dodatki + podobają mi się te okularki <3
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylka, a co do keshy, też bym jej nie wyrzucała, to byłby, hm, duży błąd.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ladna i oryginalna stylizacja :) Super

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń