2015/03/20

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Lista ostatnio robi się jakaś taka mniejsza i komci ubywa, smutno :( No cóż, na komentujących czeka już niedługo niespodzianka :D A szansę na dostanie się na listę mają: MyMelisaWhitepatrycja_2000, muszą tylko regularniej komentować posty.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Kurtka -Punkkokoo
Czarna spódnica - palinkaa1997
Srebrna spódnica - nivea11
Choker - MadmoiaselleOla
Obcasy - JasnaKasia

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje Jaka-gwiazdka, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

35 komentarzy:

  1. Dziękuję ponownie! Strasznie się cieszę, że mam te buciki. Z tych rzeczy mam kamizelkę i okulary ;)

    JasnaKasia

    OdpowiedzUsuń
  2. mam już wszystko z listy poza okularami więc raczej się nie będę zgłaszał:) gratuluję reszcie
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oksy i płaszcz. Nie zgłaszam się, bo na niczym mi jakoś bardzo nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, bardzo chciałabym kurtkę i kamizelkę *o*
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem się zgłaszam i chciałbym kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, bardzo chciałbym kamizelkę :)

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Mam buty, najbardziej chciałbym kamizelkę i kurtkę :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, wszystko mam z tej listy! Życzę powodzenia dziewczynom! :D
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Postaram się komentować regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to tak bywa, że po dobrym okresie będzie zły, ale pewnie chwilowo xd
    Zgłaszam się, chciałbym okulary :)
    Uplooad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję.
    Zgłaszam się, mam kurtkę i okulary, chciałabym kamizelkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh przepraszam, że ostatnio moja aktywność troszkę spadła na blogu. Najzwyczajniej ten tydzień był troszkę ciężki, same sprawdziany i 4 część pytań do bieżmowania. Oczywiście już wszystko nadrabiam, z tej listy posiadam tylko kurtkę, nie pogardziłabym tą świetną kamizelką ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję i gratuluję! Nic nie mam z tych rzeczy, życzę powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! Piękne nagrody, chcę je wszystkie xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia innym, ja już wypisuję się z listy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, zgłaszam się, ucieszy mnie wszystko (a szczególnie wianek!), aczkolwiek posiadam kurtkę i okulary :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojoj, mogę zostać zastąpiona na liście ;ccc ale już wracam i podwojoną siłą ! Gratulacje zwycięzcom, należało wam się ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam teraz mobilizację :) Gratuluję i powodzenia innym

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje, zgłaszam się podoba mi się wianek.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulujemy!
    Tym razem meeega ciuchy, marzy nam sie HB Vest, kurtka tez nie pogardzimy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!
    Mam okulary, zależy mi na kurtce i kamizelce :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Chciałabym dostać kurtkę :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!
    W tym tygodniu interesuje mnie tylko kurtka i kamizelka.
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  26. zglaszam sie
    mam kurtke i wianek
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zwycięzcom :) Zgłaszam się, nie mam nic, a najbardziej bym chciała kurtkę lub okulary :>>

    OdpowiedzUsuń
  28. Hm.. Wszystko na czym mi zależy mam, choć butami antidote nie pogardzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!
    Mam tylko okulary.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh! I would love the jacket! <3<3<3<3 I love it!
    And congratulations to the winners :)

    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za kurtkę, oraz gratuluję reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się, mam kurteczkę, a podobają mi się buty, kamizelka i okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się, bardzo zależy mi na kamizelce lub wianku :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń