2015/03/01

Tricks



37 komentarzy:

  1. Kocham <3 Brak mi słów <3 najpiękniejsza stylizacja jaką widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialna, za każdym razem jak ja widzę zapiera mi dech w piersiach ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten top i sukienka - cudo. Udowodniłaś, że nie trzeba wielu elementów, by zestaw zwalił z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześwietna, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna, minimalistyczna stylizacja. Jedna z lepszych jakie ostatnio widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona, od dawien dawna nie urzekła mnie tak minimalistyczna stylizacja. Jej prostota zapiera mi dech w piersiach ♥ Ten outfit jest doskonałym przykładem na to, że nie trzeba wiele nałożyć na doll żeby to dobrze wyglądało.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczne połączenie kolorów i prostota formy. Piękna stylizacja, mimo tak niewielu elementów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, ale cudowna. Top z sukienką fenomenalnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no, nie wiem co powiedzieć! GE-NIAL-NA!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie trochę za prosto xd Ale buty genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już Ci pisałam, prześwietna stylizacja!
    Zazdroszczę obuwia, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się sukienka, buty też fajnie tu wyglądają:)
    Dałabym jednak jakiś naszyjnik, dla mnie trochę pusto:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest genialna! Prosta i zarazem elegancka! Uwielbiam!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita stylizacja! Klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest piękna sama w sobie. Nie trzeba jej wiele, całość prezentuje się surowo i cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam B&W, ale to już mówiłam, nawet dzisiaj. Stylizacja zaskakuje prostotą, jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wiem, jest całkiem OK, ale dla mnie zbyt pusta :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest bardzo oryginalna, ale dla mnie też trochę za pusto.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna!! i ładny kolor ust :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  20. Too plain for my taste!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudownie- chyba już Ci to pisałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super połączenie sukienki z tym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałam ją już wcześniej w apartamencie i w pierwszej chwili byłam zachwycona. Teraz jednak zachwyt minął, bo wydaje mi się, że jest trochę zbyt pusto, przede wszystkim brakuje mi tutaj torebki.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię minimalizm i stylizacja na pierwszy rzut oka wydaje się całkiem ok, ale po kolejnym przyjrzeniu się, wydaje mi się, że czegoś brakuje, chyba najbardziej torebki.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  25. Wooow! Już bardzo długo, żadna stylizacja nie wywarła na mnie tak ogromnego wrażenia! :o Jest idealna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. ten minimalizm jest urzekający. naprawdę cudowny look

    OdpowiedzUsuń
  27. yukimi w każdej odsłonie wygląda nieziemsko i zjawiskowo, tu również mnie urzekłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna nowoczesność :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna :) Tak mało rzeczy, a taki świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń