2015/03/15

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Wiem, że trochę narzekacie, że rzadko dostajecie nagrody, ale spójrzcie na to w ten sposób, że jest Was na liście bardzo dużo i wszyscy komentują po równo, więc muszę wyniki rozkładać tak, by każda osoba nie powtarzała się bardzo często, bo wtedy inne nie pojawiałyby się wcale. Aby to wynagrodzić staram się organizować te większe loterie, w których wygrywa każdy. Kolejną planuję na kwiecień, więc już niedługo :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Koszula - Xenakk
Bluzka - kreda2
Koszula z paskiem - Juliette116
Skarpetki - Alesha49
Okulary - ojtyja

Nagrody już czekają na Was w bazarku, gratuluję :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje JasnaKasia, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :)

30 komentarzy:

  1. Gratuluję nagrodzonym, zgłaszam się, chciałbym buty.

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety, tym razem się nie udało :) zgłaszam się

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, już wiem do kogo mogę się zgłosić z zapytaniem, czy nie sprzedaje tych okularów xd
    zgłaszam się i w tym tygodniu, chciałabym nazyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej dziękuje, cieszę się, bo zależało mi na tych skarpetkach *.* Z tej listy mam wszystko, więc się nie zgłaszam, ale życzę powodzenia innym ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  5. ;_;

    Nie chce nic w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysia jaka wybredna XDD
    Wyjątkowo w tym tygodniu nic nie mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nagrodzonym.
    W tym tygodniu nic mnie nie zauroczyło, więc dam szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :D
    Mam czarną spódnicę, chciałbym naszyjnik lub kurtkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Mam czarną, ołówkową spódnicę z Nelly =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)
    Ja się zgłaszam i najbardziej chciałabym buty.
    ManiaKPupili

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wszystkim!
    Zgłaszam się, nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to chciałbym kurtkę
    Zgłaszam się
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym tygodniu chciałabym dostać tą dłuższą czarną spódnice :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo :* Tym razem się nie zgłaszam, niech inni mają większe szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!
    W tej loterii nic nie zwróciło mojej uwagi, więc się nie zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations to the winners :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Zgłaszam się, mam oko na kurtkę od dłuższego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Zgłaszam się.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo jestem mega szczęśliwa. Zgłaszam się i nic nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje bardzo! Gratuluję pozostałym! :D
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję! znowu super nagrody, mam z nich tylko spódnicę hot buys
    zgłaszam się, marcelq

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! :)
    Z tej listy najbardziej podoba mi się kurtka :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, jestem zainteresowana kurtką :D
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i zgłaszam się, mam czarną spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulujemy.
    Jestesmy zainteresowane jedynie krotka spodniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, w tym tygodniu się nie zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak patrzę na wyniki z poprzednich komentatorów, to jest mi smutno.
    Zgłaszam się, może chociaż w tym tygodniu mi się poszczęści. Interesuje mnie jedynie kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję! Z tych nagród, kurtka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń