2015/03/07

Policy



31 komentarzy:

  1. Świetna! Genialna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Mimo jednego koloru nie jest nudna ani smutna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem w apartamencie. Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnica kojarzy nam sie z polamana blacha albo rozpruta przez zboczenca, ale mimo wszystko stylka bardzo fajna, pasek swietnie tu wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódnica *0* perfekcyjna po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie za bardzo przekonuje ta spódniczka jak i pasek o takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawie, nie powiem, że nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wreszcie ktoś sensownie użył tej spódniczki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja z charakterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pasek tutaj tak średnio wygląda, ale reszta cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, dość nietypowa ale podoba mi się. Zamieniłabym tylko ten pasek, bo mi tu nie pasuje ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica nie powala, ale stylizacja ładna, ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest moim zdaniem koszmarna, ale tu wygląda bardzo ładnie :)
    Całość serio ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica świetna, sweterek bardzo dobrze dobrany. Ładnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa, podoba mi się.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć spódnica nie jest w moim guście, cała stylizacja wygląda bardzo ładnie!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona *.* Fryzurka pasuje Ci idealnie Yukimi :) Dodaje lekkości dla całego looku, przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega stylizacja! :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  20. mega! łał, ta "spódnica" wygląda genialnie, w życiu nie wpadłabym na połączenie jej w takim eleganckim looku, wygląda niebywale. świetny zestaw, i twoja doll taka piękna, nie wiem jak długo jeszcze będę żałować, że nie kupiłam tej fryzury :D

    OdpowiedzUsuń
  21. nice!! very vanguardist
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. O, ale superowa stylizacja! Wszystko doskonale dopasowane. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wpadłabym na lepsze wykorzystanie tej spódnicy. Całość jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna! Spódnica wygląda tutaj fenomenalnie. Teraz zastanawiam się czy jej nie kupić. :D

    OdpowiedzUsuń