2015/03/27

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Acid Wash Denim Skirt

W oczekiwaniu na Young Hollywood... Dam dzisiaj jeszcze wyniki loterii, ale mam za godzinę ortodontę, a potem korki z matmy, a potyczki już miałem przygotowane, więc wstawiam jako pierwsze. 
Wyniki poprzednich macie TUTAJ :)

W tym wydaniu potyczek zmierzyliśmy się z jeansową spódniczką inspirowaną projektem Balmain. Ta stardollowa jest nieco krótsza niż oryginał, ale wciąż posiada duże złote guziki i jest sprana w kilku miejscach, jak nazwa sugeruje. Nie przepadam za jeansowymi spódnicami, tej w dodatku nie służy długość i te ogromne guziki (one to już w ogóle i chyba to widać, bo w stylizacjach każdy je zakrył xd). Kupiliście? Podoba Wam się?


Nasze zestawy:


Moja stylizacja utrzymana jest w różnych odcieniach koloru niebieskiego. Do spódnicy dobrałem sweter w paski, jeansową koszulę, granatowy, oversize'owy płaszcz i pasujące do niego dodatki - kopertówkę i zabudowane sandałki na obcasie. Ciekawym elementem jest kapelusz w kolorach swetra.

Klaudia zdecydowała się połączyć spódniczkę z bielą i brązem. Do męskiego blazera i jeansowej mini założyła elegancką koszulę, wysokie kozaki, oryginalną torebkę z brązowym printem oraz biało-czarne okulary przeciwsłoneczne. Potargana fryzura nadaje całości charakteru.

Marysia postanowiła użyć spódnicy jako topu i dobrała do niej jeszcze jedną jeansową spódnicę tworząc całkiem nową sukienkę. Blazer i dodatki są utrzymane w czerni i złocie. Łańcuszki przy kurtce i jeden na szyi współgrają ze sobą, a sandałki DIY wyglądają bardzo ciekawie.

Nicole poszła bardziej w mocniejsze klimaty, ale nie zrezygnowała tym samym z elegancji. Jeansową spódnicę zestawiła z crop topem, jeansową kurtką oraz czarną marynarką nałożoną na sam wierzch. Rajstopy i ciężkie botki to wyraziste akcenty tej stylizacji. Elegancka teczka, zegarek i kujonki nadają jednak szyku.

Ankieta:

Dzisiaj jeszcze jedna ankieta, dotycząca kwietniowych HB, które pojawią się w potyczkach. Jak zwykle, możecie oddać 4 głosy. Błagam, nie bądźcie złośliwi (te kozaczki i kostium, tylko nie to xd).

 Głosowanie:

i
Dopięliście swego, oprócz kopertówki i płaszcza będzie kombinezon i kozaczki xd

32 komentarze:

  1. Znowu najbardziej spodobała mi się Marysia, chociaż spódniczka jest naprawdę okropna.
    No to głosuje na kostium i kozaczki. A tak serio, to wybrałam torebkę, kopertówkę i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia ujęła mnie swoją stylizacją.
    Ja już się nie mogę doczekać kwietniowych HB, kupię wszystko oprócz kostiumu. Wybrałam kopertówkę, płaszcz, plisowaną kieckę i z tymi kółkami dwuczęściową

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się stylizacja Nicole, jest świetna :D Głosuję na sukienkę w paski, bardzo mi się podoba i chcę zobaczyć z nią stylizacje :)
    Z tym czekaniem na YH już nie wytrzymuję, ile można...

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu mówić, spódniczka jest OBRZYDLIWA. Ale wszyscy sobie poradzili z nią całkiem nieźle. Ostatecznie głos na Klaudię.
    A co do Hb wybrałam kozaki, płaszcz, dwuczęściową sukienkę i (trochę złośliwie :o) body.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica nie jest zbyt piękna. Najbardziej podoba mi się stylizacja Adama, wszystko jest świetnie dobrane, no i świetnie wkomponowałeś w to tę spódnicę. Reszta jak dla mnie taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest okropna... kojarzy mi się z małą mną, siedmioletnią Paulinką, którą mamusia chce wystroić. Tym razem głosuję na... ostatnią propozycję. Wszystkie wcześniejsze są ciekawe, ale to właśnie ostatnia jest w moim stylu.
    Rzeczy na kwiecień są... słabe. Nic mi tam szczególnie do gustu nie podeszło, zobaczymy, co wygra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. głos na Nicole tym razem :D spódniczka brzydka, to fakt
    a wg mnie te czerwone kozaczki są świetne, śliczny kolor! sorki, ale zagłosuję na nie XD no i jeszcze na ostatnią sukienkę, płaszczyk i te drugie buty :p

    OdpowiedzUsuń
  8. a co do yh, to myślę, że dadzą o tej samej porze, co wczoraj, więc nie ma co zbytnio oczekiwać, a jeżeli nie, to wiadomo, że dodadzą o równej godzinie

    OdpowiedzUsuń
  9. Adam najlepiej, choć niski poziom prac =(
    Obie torebki, kombinezon i płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie chcę wypowiadać się na temat tej spódniczki, bo po prostu mi się nie podoba. Myślałam, że będzie lepsza ale jednak nie.Tym razem wszystkie stylizacje mi się podobają, każdy z was zrobił coś niezłego z tą spódniczką, ale to stylizacja Nicole uwiodła moje serce. Doskonały dobór dodatków, taka luźna elegancja. Szczerze te Hot Buys'y też mi jakoś nie przypadły do gustu, postanowiłam się zlitować i jakoś nie utrudniać, więc zagłosowałam na : transparentny płaszcz, okulary przeciwsłoneczne, biało-zieloną kopertówkę oraz dwuczęściową sukienkę ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem spódniczka nie jest ładna, ale i nie jest brzydka mimo, że cena jest nie wygórowana chyba jej nie kupię.. Co do stylizacji to najlepszą masz ty Adam. Świetne zastosowanie kolorów i ten płaszcz ♥ Oddaj mi go hehe. Co do kwietniowych HB to podoba mi się jedynie biało-zielona kopertówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka nie przypadła mi do gustu i nie mam w planach jej zakupu. Mimo to stylizacje są całkiem ładne. Najbardziej spodobała mi sie praca Marysi i to na nią zaglosowalam. W drugiej ankiecie również oddałam głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kladiaaa:) dla mnie spódniczka jest naprawdę fajna, osobiście nie zakrywałbym guzików. zagłosowałem na sukienki, chciałem też na kozaki ale już wam tego oszczędziłem, chociaż moim zdaniem są śliczne
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest średniawa, nie potrafię znaleźć w niej zbyt dużo zalet. W tym tygodniu dla mnie Nicole, spódniczka wygląda jakby byłą jednolita, a i reszta jest dobrana świetnie.
    W kwietniowych HB najbardziej spodobał mi się płaszcz, torebka z zielonym elementem i sukienka w paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 razy na Nicole! Koooooocham! XD
    W drugiej też zagłosowałem, ale to tajemnica xd

    OdpowiedzUsuń
  16. kotka perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie kotka, zagłosowałem na torebki i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. My niezbyt lubimy spodniczki z jeansu... Fajnie kojarza nam sie z USA, ale czesto maja slaby fason. Ta jest super i chyba ja kupimy :)
    Wszystkie stylki ladniutkie, jednak Twoja i Niki najlepsze (no moze tu bysmy zdjely te czarniutkie rajstopy). Glosy na Wasza dwojke!
    W ankiecie - wiazane buty, sukienka 2czesciowa i torebki. Zle nie bd.
    Co do YH... Kupilysmy tylko kurtke, kombinezon tez jest ciekawy, ale pozalowalysmy kasy.
    My korki mialysmy wczoraj (awww xd). Nosisz aparat czy tak tylko do ortodonty?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się stylizacja Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biało-zielona kopertówka i płacz swietnie sie prezentują, mam nadzieje, że admini tego nie spieprzą i ten płaszcz bedzie wyglądał równie dobrze na doll ;) Mój głos leci na stylizacje Adama, chodź wybór był na prawdę trudny, zreszta jak zrobienie stylizacji z tą spódnicą xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę takich spódniczek jeansowych, wolę takie luźniejsze. Ze stylizacji nie podoba mi się jedynie stylizacja Marysi, reszta totalnie mój styl. Miałam ogromny dylemat z głosowaniem, jednak wybrałam Nicole. Idealnie do mnie trafia ten outfit.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie bardzo zaintrygowała stylka Klaudii, chociaż wszyscy ładnie. Zagłosowałam na kozaczki hihihi

    OdpowiedzUsuń
  23. Okropna spódnica, stylizacje też mi nie do końca się podobają. Nigdy nie lubiłem jeansu w innej postaci niż spodnie, ewentualnie kurtka. Głosuję na Nicole.
    Nowe HB także tragiczne, wybrałem tylko płaszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica rzeczywiście nie wygląda najlepiej, również mi się nie podoba.
    Głos oddaje na Nicole! :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica - beznadzieja ;-; Ja swój głos oddaję na Nicole, chociaż bardzo podoba mi się też stylizacja Adama. Z kwietniowych hotbuys jestem ciekawa płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie mi się podobają trzy pierwsze stylizacje i trudno mi powiedzieć, która jest najlepsza. Powstrzymuję się od głosu.
    W następnej ankiecie zagłosowałem na długą sukienkę i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nicole bosko! C:

    OdpowiedzUsuń
  28. Wahałam się pomiędzy Adamem i Klaudią, głos leci jednak na Klaudię c: w drugiej ankiecie zagłosowałam na płaszcz, wiązane obcasy i obie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja Klaudii totalnie mnie zachwyciła, więc głosuję na nią :)
    Co do Hb to wybrałam płaszcz i obie torebki :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  30. I go with kladiaaa! Love it! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie średnie, jak dla mnie, więc nie głosuję. :/ W drugiej głos na obie torebki, bardzo mi się one podobają. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kotka mnie tym razem urzekła :)

    OdpowiedzUsuń