2015/03/21

Nous somme des dupes

Wczoraj mieliśmy Hiszpański, a w związku z tym, że moja torba była pełna, bo miałam później W-F, nie zabrałam ze sobą książki bo praktycznie nigdy z nią nie pracujemy, a ta stara wiedzma z racji tego, że miała zły humor, zaczęła sprawdzać kto nie ma podręczników, no i tak oto dostałam godzinę "kozy" (nie mam pojęcia jakby to ładniej nazwać po Polsku ;___;) za brak książki której nawet na tej lekcji nie potrzebowaliśmy...

Buty- Antidote | Torebka; Narzutka- CP | Spodenki- Archive | Top- Nelly.com | Naszyjniki- Killah+ Riviera | Okulary- Riviera


38 komentarzy:

  1. To chyba twoja najlepsza stylizacja EVER! xD Współczuję, mogłaś nieprzygotowanie zgłosić hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna! Bardzo mi się podobają te naszyjniki. Współczuję babki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że jeszcze gdzieś stosuje się takie kary, współczuję. Co do stylizacji to podoba mi się, fajna kolorystyka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, aczkolwiek zdjęłabym te tatuaże, dziwnie tu wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, wszystko mi się podoba, jest idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały czas żyje na kserówkach podręcznika od hiszpanskiego, ksiazka kosztuje 70 zł i nie zamierzam tyle wydawać dla jednej godziny w szkole XD
    Przeszkadzają mi tatuaże, stylizacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Świetne połączenie topu i szortów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna stylizacja, wczoraj moja babka od matematyki zaczęła się wydzierać na moją klasę, tylko dlatego że zaczęliśmy śpiewać dla naszej koleżanki sto lat z okazji 18 urodzin. Na domiar tego zaczęła się tytułować "pani profesor" a do stopnia profesora jeszcze duuuuużo jej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja baba od matmy to jest psychiczna. Nigdy nie wpisuje matur, a wymyslila sobie ze nagle wpisze. Teraz niewiadomo czy zdam klase, bo mam aż 1,76 próg z matmy :/
    A stylka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooooo :o Stylka boska!
    U mnie też tak nauczyciele robią, ale wstawiają 1, jedna nauczycielka nawet wagi 3 :')

    OdpowiedzUsuń
  11. I use traductor to translate polish and I don't understand much, but sound like you hate your spanish teacher, right?
    Well, if you need help with spanish... aquí me tienes! ;)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh, forgot to say that I love the outfit!!! White and gold look GREAT and very elegant, and adding that blue jacket is even more nicer :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! Biel i złoto to jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, a z dodatkiem błękitu wygląda po prostu bosko!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kara XD. A tak szczerze to współczuję nauczycielki.
    Stylizacja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylka ladna, ale tatuaze wszystko psuja xD
    Eee tam... Osobiscie wolalybysmy koze w piatek, niz w srodku tygodnia, mozna sobie porobic lekcje czy cos. Swoja droga - dziwna szkola, u nas po prostu wpada do dziennika 1 wagi 6 i po sprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDOWNA! Naprawdę śliczna, taka letnia, i ta cała super biżuteria, nawet pierścionki i torebka <3.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Miałaś ciekawy pomysł na naszyjnik :) Pasuje tu idealnie. Jednak coś mi nie pasuje w butach, dziwne są. Rzeczywiście dziwna kara, ale chodzisz na hiszpański, więc zazdro xD :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdejmij tatuaże, błagam =(
    Stylizacja świetna, torebka fajnie dopasowana!

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie u nas mało osób nosi książki, bo są wyświetlane na rzutniku, a w innych przypadkach nikt nie ma pretensji, bo zawsze idzie pożyczyć. Jedynie babka z polskiego ma jakieś problemy i jak widzi, że nie ma książki chociaż na jednej ławce robimy pracę w grupie. Ta kobieta jest boska... Kocham ją i wielbię.
    Jest bosko jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja! Tatuaże dają jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobnie na fizie i choć rzadko zdarza się, żeby facet sprawdzał, zawsze mam podręcznik. :p
    Stylizacja świetna, od pewnego czasu chcę coś zrobią z tą narzutką, ale kończy się na czym innym. Bodychain i okulary wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja! Tatuaże bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja nie dla mnie aczkolwiek całkowicie poprawna. dodatki super, te naszyjniki dają ciekawy efekt!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowne połączenia! Tatuaże wcale nie psują efektu, według mnie są zdecydowanie na miejscu - bez nich byłoby tutaj zbyt pusto. Bardzo, bardoz, bardzo na TAK jestem! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja, ale te tatuaże są straszne:(

    OdpowiedzUsuń
  26. Typowa szkoła, również miałam taką sytuację choć nie dostałam trzech a jedną.
    Stylizacja świetna, te tatuaże całkowicie mi tutaj nie przeszkadzają!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba c:
    Współczuję z tą kozą xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja świetna, zdecydowanie twoja najlepsza na tym blogu. Wszystko dobrze dobranie, no i ten top z tymi szortami fajnie wygląda. Jedynym minusem są te tatuaże, które nie wyglądają tu estetycznie i pod jakimś względem psują resztę. Gdyby nie one, to outfit byłby perfekcyjny ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna stylizacja! jak dla mnie najlepsza z twoich dotychczas zaprezentowanych na caramelu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście tę ładną stylizację zepsuły tatuaże, które w ogóle nie pasują. Jeszcze bym usunął naszyjnik z Killah. Gdyby nie te rzeczy, to byłaby twoja najlepsza stylizacja na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna stylka, mi wystarczyłoby tylko zdjęcie tatuażu z szyi, poza tym: świetnie!
    co za jędza. najbardziej wkurzają mnie właśnie takie grube-bardzo-stare-panny-nauczycielki, którym wydaje się, że skoro spartaczyły swoje życie, mogą uważać się za nie-wiadomo-kogo i rekompensować swoje humory wyżywaniem się na uczniach -,-

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja jest bardzo delikatna i lekka wiec, rzeczywiście tatuaże tu nie pasują.

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna stylizacja, bardzo podoba mi się kolorystyka. :)
    Nie spotkałam się jeszcze, żeby ktoś stosował karę w postaci kozy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa stylizacja!
    Także jestem zaskoczony kozą, nigdy się z tym nie spotkałem O.o

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak pięknie! Stylizacja wprost pasuje mi do ciepłych krajów i wylegiwania się nad basenem ;) Bardzo podoba mi się złota biżuteria, a najbardziej pierścionek, którego nie widać na pierwszy rzut oka, ale jest cudny, i złoty naszyjnik, ten bez białego kła (?). Okulary są piękne, w stylu glamour ^^ po prostu całość wygląda zjawiskowo
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń