2015/03/27

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Dwie osoby wypadły z listy, ale w naturze nic nie ginie, mamy nowe aktywne komentatorki c: Są to: patrycja2000 oraz MyMelisaWhite. Już od przyszłego tygodnia będą brane pod uwagę podczas losowań dla osób z listy i będą mogły wziąć udział w kwietniowej niespodziance, którą już dla Was wszystkich szykuję :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Kurtka - Mirdith
Kamizelka - Melolitka
Wianek -DivaMia4Ever
Okulary - jaka-gwiazdka
Botki - MajkaStar1999

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje katniss-ne, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)

32 komentarze:

  1. Mój Boże, ślicznie dziękuję za kamizelkę ♥
    Mój limit na nagrody już na jakiś czas się zakończył, powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo gratulacje, tym razem zgłaszam się i bardzo bym chciała złote sandałki ;)♥
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej dziękuję bardzo, jest dla mnie przyjemnością komentować bloga :)
    Gratuluję i powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje! w dzisiejszym losowaniu mam tylko sandałki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje. ;) Zglaszam sie, chcialabym cokolwiek, wszystko jest super! *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje dziewczyny za dostanie się do listy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje!!! zgłaszam się, mam już te łańcuszki i "zestaw" bransoletek
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom, które dostały się na listę i osobom, które w tym tygodniu dostały nagrody :) Przykro, że 2 osoby wypadły ale cóż... W tym tygodniu bardzo bym chciała sandałki <3 Ale nie mam nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :)
    zgłaszam się więc jeszcze raz, mam buty i spódnicę chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulujemy :)
    Podobają nam się kombinezon, buty i długa bransoleta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    Zgłaszam się.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, ja w czwartek wyjeżdżam i znowu będę bez neta, ani na to, ani na kwietniowe rozdanie się nie załapię, super xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :D
    Mam buty i "kostium ?"

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za nagrodę i gratuluję innym:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!
    W tym tygodniu nic mnie nie interesuje, więc się nie zgłaszam. Powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, świetne nagrody na ten tydzień. Niczego nie mam i wszystko chętnie bym przygarnęła. Gratulacje, dla zwycięzców z tego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się
    Chciałabym buty :)

    Gratuluje dziewczynom i zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem nic nie wygrałam xd Zgłaszam się i nic nie mam

    JasnaKasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! I ten strój jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla zwycięzców!
    Z tego tygodnia najbardziej podobają mi się te złote buciki :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh thank you so much!! :D:D Congratulations to the others, and the new comentators! :)
    This time I'm not participating, I'm so happy about the jacket! <3<3 Thanks Heneda!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki ;)
    Chciałbym bransoletki lub szpilki

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję. <3 Chciałabym sandałki. ♥ *o*

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję! mam szpilki!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Zgłaszam się, nie mam nic. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję (z opóźnieniem oczywiście-leń)
    zgłaszam się, interesują mnie wyłącznie sandałki i złote bransolety le

    OdpowiedzUsuń