2015/03/27

Striped Tube Top


Top - Callie's Picks | Spódnica - Yves Saint Laurent | Torebka - Archive & Rio | Buty - Riviera & Nelly.com | Pasek - Rio | Naszyjnik - Bonjour Bizou & Rio

Jak tam, nabyliście coś z najnowszego YH? Ja liczyłam na to, że do 14:00 się pojawi, ale niestety się nie pojawiło. Potem wpadłam na pomysł, że może uda mi się kupić coś przez SD Access, więc kupiłam internet, otworzyłam aplikację i udało mi się kupić skórzaną kurtkę i obie sukienki przez zakładkę 'Top Trendy'.

35 komentarzy:

  1. Sprytnie xd Ja mam kurtkę i kilka akcesoriów :)
    Stylka bardzo mi się podoba, taka nietuzinkowa i żyłaś rzeczy, które rzadko pojawiają się w stylkach, super :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie :* Bardzo ciekawa spódnica. Całą stylizację uwielbiam *.* Ja niestety nie mam jak wejść na Stardoll i nic nie kupiłam, a tak chciałam tę kurtkę :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, coraz bardziej podoba mi się ta spódnica, dodatki są dobrze dobrane :) Co do YH to kupiłam to co chciałam, mam kurtkę, białą sukienkę, kolię i naszyjnik. Zrobiłam już stylizację z kurtką, która skromnie mówiąc bardzo mi się podoba, więc to był dobry zakup, bo często będę jej używać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam kurtkę i butki x2 i naszyjnik:)
    stylka mega fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie spódnicy z kostiumem, wspaniale to wygląda. Ja niestety nie zdążyłem na skórzaną kurtkę, ale cieszę się z zakupu kombinezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Kupiłem kurtkę dosłownie w ostatniej chwili, mam bodajże 17 od końca. Żałuję tylko że nie zdążyłem zakupić biżuterii do apartamentu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylka, marynarski styl w eleganckim wydaniu :)
    My kupiłyśmy tylko kurtkę, ale jedynie ona nam się podobała. Kombinezon jest też fajniutki, ale pożałowałyśmy xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna! Ja nic nie kupiłam, brak sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna stylka, spódnica wymiata
    na yh byłam punktualnie, kiedy wszystko jeszcze było, ale nie starczyło mi sd na kurtkę (pocieszam się, że mam podobne w szafie), więc kupiłam czarne szpileczki Kim i złoty naszyjnik West'a, jestem zadowolona bardzo :')))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nic nie kupiłam, bo za późno wróciłam do domu :( Stylizacja jest fajna, ale nie zmieniłabym naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście bez ss =(
    Stylizacja ładna, choć kolorystyka nie dla mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, choć znów rażą mnie te buty... Są takie dziwne jak dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo mi się podoba, wszystko świetnie wygląda, kolorystyka super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja, bardzo mi się podoba:)
    Spódnica jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam tylko kurtkę, tylko ona mi sie podoba.
    Stylizacja jest bardzo ładna, top fajnie wygląda ze spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam kupić białą sukienkę, lecz jej cena mnie zniechęciła.
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie, ale zrezygnowałabym z paska. Dla mnie zupełnie nie ten styl.
    Co do yh, kupiłam 5 rzeczy: kurtkę, suknię, kombinezon, naszyjnik i broszkę. Jestem bardzo zaskoczona dużą liczbą egzemplarzy. Dobrze i nie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie, lecz Torba i pasek nie pasują tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam białe buty i sukienkę tą "plastikową" za 125sd. Osobiście uwielbiam Kim, więc się załamałam, że nie było mnie stać na jeszcze kilka rzeczy. Co do stylki to świetna i zazdroszczę spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam nic :))) Jak zawsze spóźniona. Stylizacja bardzo ładna i fajny pomysł na buty.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety na YH nie zdążyłam, bo skończyłam zajęcia dopiero o 20 :(
    Stylizacja jest bardzo ładna, fajny pomysł na torebkę i buty :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie miałam hajsu ;_;
    śliczna stylka! świetna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  23. Not a fan of this look, but it's good! Very elegant
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybrałabym inną górę, ale i tak świetna stylka

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja przez Accessa nie mogłam kupić, bo mi się w tej zakładce rzeczy z YH nie wyświetlały. :(( Ale na szczęście mam kurtkę, naszyjniki i sandałki. <3 Cudna stylka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest! Połączenie spódnicy i kostiumu jest nieziemskie! Do tego tak dobrze dobrane dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładna, zazdroszczę zakupów w yh, kombinezon i kurtka to cuda!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mój styl, ale nawet mnie zainteresowała!

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajna stylizacja, oryginalna, ponieważ nie spodziewałam się połączenia tego konkretnego topu z takimi dodatkami. Kolorystyka bardzo ładna, genialnie dobrałaś dodatki, no i te buty wyglądają tu całkiem całkiem ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa stylizacja, nietuzinkowa propozycja. Ja niestety nic nie zdarzyłam kupić.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  31. Boska! Ta spodnica jest super. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przypominam sobie, żebym widziała podobną stylizację. Cholerę mi się podoba, chociaż nie jest to do końca mój styl. Spódnica jest naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten top ze spódniczką i paskiem wygląda jak jedna całość, świetnie to skomponowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest cudownie, ja nigdy nie wiem jak wykorzystać takie spódnice ;/

    OdpowiedzUsuń
  35. tą spódnicę mam stosunkowo od niedawna, ale jestem od tego czasu po prostu w niej zakochana ♥
    look bardzo udany, nie pomyślałabym w życiu o połączeniu ów spódnicy z takim topem w paski.

    OdpowiedzUsuń