2015/03/26

Hot mess

Jechałem na terapię do Łodzi i w połowie drogi odwołała spotkanie, kocham 8) I przez to ominęło mnie YH, ale ta fryzura Kim K paskudnie wygląda na Henedzie, więc żadna strata. Poza tym jutro będzie chyba ubraniowe YH, trzeba się przyczaić, bo jedna kurtka mi się podoba. Widzieliście już spoilery?

Płaszcz - It Gitls | Top - Antidote | Spódnica - Antidote | Podszewka - Callie's Picks | Kurtka - Antidote | Kamizelka - Young Hollywood | Sandałki - Young Hollywood | Torebka - Miss Sixty + Young Hollywood | Okulary - Chanel | Kapelusz - Bonjour Bizou | Pasek - DKNY

Byłoby zwyczajnie, ale pobawiłem się trochę w warstwowanie i myślę, że pomimo 2 kolorów nie jest nudno.


34 komentarze:

  1. Nie widziałam spojlerów :3
    Stylizacja cudowna, ciekawy pomysł na torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakimś cudem zalogowała się akurat na yh, włosy kupione spontanicznie. Nie wiem czy warto, bo czoło wydaje się ogromne! Co do ciuchów yh, kurtka to marzenie! Mam nadzieję, że kolekcja wejdzie ok. 15. Stylizacja ładna. Lubię takie kilkuwarstwowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej doll też nie pasują, odpuściłam. A spoilerów nie widziałam jeszcze :c Stylka świetna, fajnie ci wyszła ta warstwowość

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna <3 Absolutnie Nie jest nudno *___*
    Na YH się nie załapałam, a na to jutrzejsze pewnie też sie nie załapie, a za skórzaną kurtkę i te 2 sukienki mogła bym oddać życie :')))))) Kim moją Boginią ten tyłek i wgl ( | )

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam spojlery i nic nie kupię, zresztą nie mam kaski... Nie kupiłam tej fryzury, bo po prostu mi się nie podobała, Alesha wyglądała jakby miała wodogłowie (;-;). Ładna stylizacja, podoba mi się tu ta warstwowość. Zresztą dobór kolorystyki znowu wyszedł ci świetnie ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałem spoilerów. na pewno bym coś kupił ale nie mam ss ani sd, no cóż! stylizacja bardzoo ładna
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, różowy kolor bardzo ożywia tą stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak jakies odwolane spotkanie lub lekcja xD
    Swietna stylka, roz wyglada tu elegancko :)
    Nawet nie wiedzialysmy, ze jest YH... Angielski i matma naszym zyciem x.x Ale jak tak teraz patrzymy to rzeczywiscie super rzeczy, zwl. ta kurtka. Wyczuwamy kupno ss, choc czy bedzie cos po 15? Trudne sprawy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna stylizacja, lubię kilka warstw ubrań :) Mam nadzieję, że YH wejdzie później, bo muszę dłużej zostać w szkole

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam te włosy,ale niepotrzebnie w sumie :/ tez chcialabym nowe YH ale marnie to widze hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka rzeczy ze spoilerów mi się podoba, ale raczej nie zdążę nic kupić ;( Co do stylizacji, to nie trafia do mnie, chociaż trzeba przyznać,że nudna nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, bardzo ciekawie to wyglada, jak dla mnie bomba :D
    a na yh sie rowniez spoznilam, wlasciwie, to dopiero teraz sie dorwalam na kompa, ale chyba nic nie stracilam. poza tym ta jutrzejsza kolekcja jest cudowna! kurtka o ktorej wspomniales, albo ten kostium koronkowy. tyle, że jest jeden problem u mnie- brak sd ;/ no i nie wiem jak to przeżyję...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna <3 Idealnie wyszło Ci to warstwowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Te różowe dodatki są genialne :)
    Co do YH to raczej kiepsko widzę moje zakupy - 7sd na koncie, a na dodatek jutro wracam z zajęć dopiero przed 20 :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźniłam się, ale ta fryzura jest moim zdaniem okropna, nie żałuję, a spoilerów nie widziałam. Mam na koncie kilkadziesiąt sd, ale ze szkoły wracam o 4, poproszę siostrę o zakup najfajniejszych rzeczy B)
    ten outfit bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  16. Chokery i kurtka. ❤
    Stylka super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest świetna! Mi też się spodobała kurtka, ale nie mam sd ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest wprost genialnie, świetny pomysł na spódnicę z Antidote. Warstwowanie wyszło na dobre stylizacji. :)
    Co do YH - kupiłam wczorajszą fryzurę, ale u Kim wygląda dużo lepiej niż u Kotki. :< Zastanawiałam się przez chwilę czy nie kupić też naszyjników, ale doszłam do wniosku, że są niepraktyczne, a podobnych (i tańszych) jest dużo na SD. Czekam na ubraniowe YH (ta skórzana kurtka i biała kiecka ♥) i mam nadzieję, że wejdzie niedługo, bo potem jadę na zakupy, też do Łodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz okropny, reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam na dniach otwartych i przegapiłam biżu :C Osobiście z nowej dostawy chce białe buty i chyba kieckę.
    Podoba mi się. Jest nietypowa. Ten ostry róż świetnie wygląda z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba mimo dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna! Świetne kolorki i ta torebka YH, która wydaje się być jak dla plastików to tutaj świetne pasuje hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja bardzo ładna. Mimo dwóch kolorów nie jest nudna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Róż fajnie ożywia całość, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna! Roż wygląda tutaj rewelacyjnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupiłem te włosy, bo brakowało mi takich na sd xd A z dzisiejszej kolekcji tylko ramoneskę kupiłem :v
    Stylka super, taka nietypowa, bo mało ludzi łączy czerń z samym różem :v

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna. Zobaczyłem że ubraniowe YH weszło do sp, gdy czekałem na pociąg. Na szczęście kupiłem kurtkę w ostatniej chwili ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja bardzo mi się podoba, wygląda ciekawie. Z YH nic nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Może być, ale bez większych zachwytów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie stylizacja nie jest nudna! Bardzo mi się podoba, fajnie wyglądają te dwa kolory razem!
    Ja niestety nic nie kupiłam z Yh.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna, lepiej bez okularów.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  32. Sexy and great! Black and hot pink look great together :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń