2015/03/03

Noah



38 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, podoba mi się połączenie spódniczki, torby i butów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie torebka zlewa się ze spódnicą. ogólnie to fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza świetna, naszyjnik jest ciekawym elementem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, plaszcz jest elegancki, ale zwykle sprawia, ze stylka jest mlda, a tutaj dzieki kolorom wyszlo wrecz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym nie przeczytała komentarzy, to z pewnością nie zauważyłabym torebki. Strasznie się zlewa ze spódnicą, co jest małym minusem. Ogólnie stylizacja bardzo fajna, podoba mi się ;D
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wiem, jest coś w niej co mnie odpycha, ale także coś przykuwa moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobało mi się połączenie bluzki i spódnicy, torebka faktycznie jest mało widoczna, ale mimo to stylizacja jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów Ci się udała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolorystyka, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, mnie się bardzo podoba połączenie torebki ze spódnicą. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna, ostatnio nie często się widuje takie delikatne, pastelowe stylizacje. pozbyłabym się jedynie torebki, która zlewa się ze spódnicą, myślę, że jest tu raczej zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie dopasowane kolory, ale jakoś mi się nie spodobała tak całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna! kocham tą torebkę
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się kolorystyka i dobranie butów.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest bardzo ładnie, ale mimo wszystko coś mi w tej stylizacji nie gra, nie jestem nawet w stanie powiedzieć co to takiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik fe,ale reszta super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna :) Trochę ta kopertówka zlewa się ze spódniczką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się bardzo podoba, idealne użycie płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  19. Supcio, mimo mojej niechęci do nieszczęsnego płaszcza =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strange combination, I would have never put all this together, but surprinsingly (for me) it looks amazing! very gossip girl style, this outfit Serena or Blair could totally wear it on the show! haha
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ta stylizacja jest tak piękna, że aż musiałem ja skomentować *.* Dawno już nie widziałem takiej nieschematycznej, oryginalnej stylizacji, która tak bardzo by mi się spodobała. *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kolorystyka. Torebka jest zbędna bo zlewa się ze spódnicą i niespecjalnie ją widać. Natomiast zachwyciła mnie spódnica

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa i bardzo delikatna :) Fajna

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa i bardzo ładna, te buty pasują doskonale.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest po prostu idealna! :o Istny cud :v

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja, buty pasują tu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna, śliczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe połączenie, bardzo mnie zaintrygowało. Zmieniłabym może torebkę, aby nie zlewała się ze spódnicą, ale tak stylizacja udana!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak to "bez torebki"? Nie rozumiem tej opinii, czy to jeszcze jest możliwe?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie idealna. Najlepsza stylizacja z tym płaszczem, jaką widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Odważne połączenia, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń