2015/03/18

Every morning there are mountains to climb taking all my time, when I get up this is what I see, welcome to reality

Dzisiaj jest tak ładnie i tak ciepło (w sumie to ciepło nie jest, ale cieplej niż ostatnio!), że aż wróciłem sobie na okienku do domu, chociaż za pół godziny mam fizykę i będę musiał wracać, ćśśś xd

Blazer - Limited Edition | Podszewka - Nelly.com | Bluzka - Nelly.com | Spodnie - Bonjour Bizou | Okulary - Jean Paul Gaultier | Naszyjnik - PPQ Of Mayfair | Zegarek - No Name (Fudge?) | Torba - Nelly.com | Pasek - Limited Edition | Sandałki - Young Hollywood | Kapelusz - Bonjour Bizou


35 komentarzy:

  1. U mnie jest ponad 20°C w cieniu *_* Żyć nie umierać. Podoba mi się ta sportowa elegancja, super stylka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie dobrany płaszcz, i bardzo mi się podoba, że sandałki są złote a nie białe lub czarne. Zazdroszczę Ci okienka, ja mam teraz angielski ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo zazdroszczę marynarki :c
    Stylka bardo ładna, świetny dobór dodatków :)
    A pogoda rzeczywiście cudna!
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Złoto idealnie pasuje i dopełnia stylizację :) U mnie też cieplutko i brak chmur!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też słonecznie, aktualnie wietrzę pokój. :D
    Styla cudowna, wszystko dopasowane idealnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie są super, czemu sprzedałam je za sm? :v
    Stylka świetna, tylko zegarek mi nie podchodzi, bo nie lubię tych rysowanych ubrań. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest genialna. Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i spodni. Złote dodatki świetnie się tu sprawdzają. Zapomniałam jeszcze wspomnieć, że uwielbiam tę marynarkę i okulary. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam co czwartek dwa okienka i zawsze wracam
    stylizacja idealna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie i cudownie, nic więcej nie powiem =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Zgadzam się dziś jest ciepło i nawet bez kurtki wracałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też święci słoneczko :)
    Stylizacja jest ładna, wszystko dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Doll wygląda jakby miała bardzo krótką szyję, nie wiem co sprawia takie wrażenie, ale to nie zmienia faktu, że stylizacja mi się podoba, świetne są te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle, jest fantastyczna. Gdybyś dasł inne spodnie, to nie wiem czy by mi się tak podobała :v
    Nie ładnie to tok uciekać z lekcji ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, jak zawsze dopełniają ją super dodatki i nie jest nudno.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :) Idealna na dzisiejszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the harmony this outfit brings! It looks like everything is paired with some other pice, the golden things together, the white, the grey, the black... PERFECT
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna stylka, z Twoich ostatnich ta mi sie najbardziej podoba! ja mam tak samo z okienkami, mam 7 minut do domu, wiec bardziej mi sie opłaca wracać, ale pozniej jestem zła ze musze znowu zapierdzielac do szkoły XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszy rzut oka nie pasuja buty, ale potem widac, ze sa super dobrane. Bardzo ladnie, ten balzer... Pozazdroscic :>
    Na okienku do domu? Super. My mamy 20-25 minut autobusem na osiedle, ale jeszcze potem 5 min pieszo do domu + 10 do szkoly z przystanku, ze na 1 okienku nie ma co wracac :((

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna! nie poznałem w ogóle, że to Twojego autorstwa! super ;)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie! Kocham ten blazer i strasznie się jaram, że go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba wolę Henedę w innych strojach. Poprawnie, aczkolwiek szału na mnie nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie, uwielbiam te okulary, świetnie pasują w tym looku, zazdroszczę :p podoba mi się ten zestaw, tak elegancko i z klasą, jestem n tak :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Przypomniało mi się, że mam te spodnie w szafie! Muszę ich użyć. :D
    Ładna stylka. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko na swoim miejscu, cudowna c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahh świetny outfit, zresztą jak większość twoich. Fajne połączenie szarości z czernią i złotem, bo wszystko się super komponuje. U mnie dziś było całkiem przyjemnie, słoneczko i w ogóle, pomimo tego, że wiał troszkę zimny wiatr, to zdecydowanie wolę taką pogodę, od mrozu... ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna, nie mogę się napatrzeć, serio. :o Każdy element oddzielnie czy razem z innymi wygląda cudownie!
    Ja nie mam okienek, zawsze dają jakieś zastępstwa. Ostatnio - tydzień temu w poniedziałek dokładniej - zamiast ostatniej geografii dali nam fizykę. ;_; Zazdro mam wszystkim pogody, u mnie ciągle chłodno, zwłaszcza rano.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju, ta stylizacja jest tak prosta... i równocześnie tak piękna w swojej prostocie, że aż nie mogę się na nią napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja jest świetna. Bardzo mi się podoba. :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie się za bardzo nie podoba, ten jeden jedyny raz

    OdpowiedzUsuń
  30. Boska. Bardzo mi się podoba sama kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę płaszcza. Stylizacja jak oczywiście bardzo ładna :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń