2015/03/07

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Wiem, znów spóźnienie. Zawsze jak już ustalę sobie konkretny dzień na rozdawanie nagród to i tak nie umiem się tego trzymać. Widzę, że trochę komentarzy zmalało i wejść ostatnio sporo mniej, dlatego dzisiaj trzy limitowane rzeczy, jeden tribute i jedna rzecz z nelly, żeby zmotywować tych, co się nie udzielają :p
Co do tych sporych loterii to planuję jedną w kwietniu, co Wy na to?
Na listę trafia  xxlena4444xx, gratuluję :) Od przyszłego tygodnia będziesz brana pod uwagę podczas losowań dla osób z listy :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sukienka - mandaryna7
Spodnie - CzarnaGotka
Sandałki - DancerMarika
Obcasy - Ewelinka005
Kopertówka - katniss-ne

Gratuluję, rzeczy już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje nivea11, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :) 
 

36 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratulację :)
    Jeżeli mogę, to zgłaszam się, skarpetki <3

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo! :)
    Zgłaszam się i bardzo podoba mi się pierwsza koszulka :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) Może teraz mi się uda, będę komentować na bieżąco (o ile nie będę akurat w szkole xD). Bardzo bym chciała koszulę z Cheap Monday :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ciagle komentuje i niic nie wygrywam haha smutek :<
    zglaszam sie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Mamy koszule z kolnierzem, za to marzy nam sie ta z paskiem i dluzyszym dolem, jest swietna!
    Hm... Kwiecien nie jest tak daleko xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nagrodzonym, chciałbym skarpetki lub okulary :)

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  7. omg, okulary z jean paul gautier tribute, których już tak długo poszukuję :DD mój must have nr 1, zgłaszam się! :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulację ;) Zgłaszam się, bardzo ale to bardzo chciałabym te skarpetki <3
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie gratulacje!
    Ja właśnie półgodziny temu skończyłem nadrabiać zaległości. Ten tydzień był dla mnie ciężki, bo dwa tygodnie temu byłem chory i nie byłem w szkole przez tydzień. Przez moją nieobecność dostałem kilka jedynek </3
    Na szczęście od jutra przez 3 dni bedę miał rekolekcje, we wtorek nie będę miał lekcji, jeee! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję
    Staty pewnie spadają, bo teraz zaczął się ten gorący czas w szkole. Kiedy to nagle nauczyciele nagle mają prawo robić 3953658316459062785 sprawdzianów i kartkówek dziennie momo, że w statutach szkół jest zapisane, że dopuszczalna dzienna liczba sprawdzianów to 2, a zapowiedzianych kartkówkek to 3. To znaczy w większości szkół taki jest dopuszczalny limit :v :v :v Ale co tam, jak uczeń spóźni się z napisaniem zaległej kartkówki/spr to status szkolny jest biblią, a kiedy nauczyciel zapisze już 4-5 sprawdzian na jeden dzień lub gdy nie odda sprawdzianu w ciągu miesiąca to statut go nie obchodzi :v :v :v
    Zgłoszę się, bo pragnę topu :v
    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest! Nareszcie moja nazwa jest napisana grubymi drukiem xD dość długo czekałam na ten post, ale - opłacało się. Gratulacje wszystkim za nagrody i, uwaga kochani, macie nową konkurentkę wiec miejcie się na baczność xd A tak przy okazji to wszystkim kobietom składam najmilsze życzenia w Naszym dniu ;**
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wynagrodzonym!
    Tym razem się zgłaszam, interesują mnie skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra, przykładam się do komentowania, ale daj mi tą wiązaną koszulę. <3<3<3 Mam bezrękawnik i koszulkę z SaP.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję.
    Zgłaszam się, mam koszulę z nelly i okulary, a chciałabym skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Zgłaszam się, od dawna marzy mi się ta długa koszula z YH *.*
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje c:
    Skarpetki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zapuściłam w komentowaniu, ja to wiem, ale ten tydzień to była masakra . Bym sobie ponarzekała, ale takie kogo to obchodzi XD
    Tym razem znów się nie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:))
    Marzę o skarpetkach lub koszuli z YH<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla wszystkich!
    Zgłaszam się. Mam koszulę z Nelly.com.
    Zgadzam się z Uplooad, u nas w szkole jest dokładnie to samo. Z tą różnicą, że na sprawdzenie są dwa tygodnie, a my czekamy ponad miesiąc. Ale chociaż u jednej z tych nauczycielek da się przełożyć sprawdziany. Dodatkowo - rozszerzona historia, co oznacza sprawdzian co dwa tygodnie :')

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję!
    Może w tym tygodniu uda mi sie wygrać wybrana przez mnie rzecz. W tym tygodniu interesuje mnie wiązana koszula.
    Mam koszule z Nelly
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, no i postaram się komentować troszkę bardziej od serca.
    Najbardziej satysfakcjonowałyby mnie okulary, hihi. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Zgłaszam się, mam koszule.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się, mam obie koszule. Co do wyświetleń i komentarzy, to pewnie jest tak jak Paweł mowi- przez szkole i naukę. :c

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!
    Zgłaszam się mam tylko koszulę z nelly :) Chciałabym albo skarpetki, albo okulary!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie dzięki!
    Zgłaszam się i nie mam niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję :)))
    Zgłaszam się
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i zgłaszam się (mam tylko koszulę z Nelly). Ja staram się komentować regularnie, choć czasem zostawiam komentarz dość późno, bo w tygodniu jak dobrze pójdzie to blogi przeglądam tylko raz dziennie. :v

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i zgłaszam się, bardzo zależy mi na okularach JPG, aczkolwiek w tym losowaniu coś wygrałam, a nie chcę być pazerna :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, ostatnio miałam mało czasu dlatego aktywność bardzo spadła. Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się więcej go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja rzadko komentuję, ale staram się nadrabiać. :) Zgłaszam się, chciałabym skarpetki. Mam tylko koszulę z nelly.com. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, mam koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się.. Osobiście w tym tygodniu w ogóle nie miałam czasu na komentowanie bloga bo miałam tyle spr. i kartkówek, że czas mi na to nie pozwolił.. Mam bluzkę białą z Basics, która jest w plazie

    JasnaKasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dajemy nagród z basics, ta bluzka to Strike A Pose, jolo :)

      Usuń
  33. Gratuluję! :)
    W tym tygodniu nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję wygranym!!
    zgłaszam się, mam już koszulę nelly i okulary
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  35. zg się (mam koszulę z nelly)
    kreda2

    OdpowiedzUsuń