2015/03/15

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Striped Denim Dress

To pierwsze potyczki w marcu, chociaż jesteśmy już w połowie miesiąca. Tym razem to nie moja wina - trzy z czterech HB'sów do potyczek pojawiają się w drugiej połowie marca, więc będziemy musieli później spiąć poślady :( Wracając do dzisiejszych potyczek - są z udziałem jeansowej sukienki w intensywnym odcieniu niebieskiego. Kiecka wygląda trochę jak koszula i przypominałaby sporo innych tego typu na stardoll, ale wyróżnia się wzorem w paski, złotawymi guziczkami i brązowym paskiem, bez którego moim zdaniem sukienka byłaby dosyć nudna. To zdanie obok jest takie długie, że nie wiem czy ma sens xd Kupiliście ten Hot Buys? Podoba Wam się?


Nasze outfity:
Początkowo było bardzo dużo brązu, ale nie mogłem się przekonać, więc postawiłem też na wyblakłą czerń - oversize'owy płaszcz, niechlujnie założona czapka i okulary ze złotymi oprawkami. Naszyjnik, torebka i buty pasują kolorystycznie do paska, a kolor paznokci do samej sukienki. Myślę, że w takim street'owym zestawie ta sukienka prezentuje się całkiem, całkiem :)

Zestaw Klaudii jest typowo wiosenny - sukienka gra tu główną rolę, dodatki są w stonowanych kolorach. Beżowa kopertówka w wężowy wzór, intensywnie brązowe platformy, beżowy szalik, czarne i złote bransoletki a także biało-czarne okulary to akcesoria, przy których sukienka wydaje się jeszcze bardziej niebieska i na swój sposób zjawiskowa. 

Marysia postanowiła przemienić sukienkę na jeansową koszulę. Dobrała do niej elegancką resztę - brązowe futro, czarną, ołówkową spódnicę pokrytą futerkiem oraz  klasyczne dodatki - czarne obcasy w szpic i pasek ze złotymi elementami. Elementem wyróżniającym się jest niebieska torebka pasująca do koloru koszuli. Urozmaicają ją również złoto-czarne przywieszki w postaci piórek.

Ankieta:


38 komentarzy:

  1. Hmmm.. Jakoś żadna nie wpadła mi w oko, ale chyba najlepsza jest 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oemdżi, ADAAAAAAM <333333 piekna

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki trudny wybór! naprawdę każda stylizacja tym razem jest na tyle wybitna, że nie mam pojęcia na którą zagłosować. jeszcze chwilę się poprzyglądam i zagłosuję :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są bardzo ładne. Naprawdę trudny wybór. Po zastanowieniu się oddałam głos na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  5. HB mnie nie powalił, raczej go nie kupię:)
    Stylizacje są ok, jednak żadna nie jest w moim guście. Głosuje na drugą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja naj! :) wsztstko dopracowane, paznokcie pięknie dobrane do kombinezonu i podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kombinezon i już jestem jej posiadaczką :) OMG! Trudny wybór przede mną,ale wybieram stylkę Adama-Heneda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest fantastyczna i uważam, że najlepszą stylizację wykonał Adam. Bardzo podoba mi się także torebka Kotki wraz z przywieszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka całkiem ładna, ale wątpię, że ją kupię, raczej nie zrobiłabym z nią czegoś konkretnego. Tym razem, żadna stylizacja nie wpadła mi w oko. Jednak oddałam głos na Adama, bo uważam, że to on zrobił najlepszy outfit.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem Adam, kolor włosów idealnie komponuje się z odcieniem paska, a o torbie już nie wspomnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 najlepsza, sukienka i całe połączenie jest super.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie Adam. :) Włosy w tym kolorze wyglądają zjawiskowo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuję na Adama, stylizacja mnie rozwaliła :v Stylki Klaudi i Marysi też super, ale stylka Adama góruje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle, to z jakiego sklepu są te buty, które ma Adam i Klaudia? :v

      Usuń
    2. YH, tak mi się wydaje xd

      Usuń
  14. Adam najlepiej, chociaz nadal nie jestem fanka tej kiecki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten hb, i chyba nie zdecyduję się na zakup tej sukienki. Jeśli chodzi o stylizacje, to najbardziej podoba mi się wersja Adama i właśnie na niego głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest całkiem przyjemna, ale raczej jej nie kupię. Stylizacje ciekawe, stylizacja Adama mistrzowska i to właśnie do Ciebie trafi mój głos. Wszystko dopasowane, dobrze, że nie postawiłeś na brąz, choć z drugiej strony mogło wyjść dojść ryzykownie. Stylizacja Klaudii w porządku, Marysi również - podoba mi się użycie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Głosuję na Adama chodź wybór był trudny :o

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurczę, wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, mam dylemat :c
    Ale chyba jednak głosuję na Adama, urzekły mnie te idealnie dopasowane dodatki :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga stylizacja obłędna, mogę zapytać skąd szaliczek? I oczywiście plus za wykorzystanie torebki stardesign w ostatniej stylce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja Adama najlepsza. Ładny odcień brązu na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hb mi się nie podoba, nie zamierzam go kupić. Co do stylizacji to mam problem, którą wybrać. Wszystkie mi się podobają. Dlatego nie głosuję ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  22. W zapowiedzi mi się nie podobała ta sukienka, ale w Starplazie wygląda całkiem przyzwoicie. Ładne stylizacje, wybieram stylizację Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się ta sukienka nie podoba. Ze stylizacji najlepsza Klaudii.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wybieram stylizację Adama, chociaż Maria ciekawie użyła sukienki jako koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  25. HB jest swietny, jesli nie pozalujemy kasy to na pewno kupimy :)
    Wszystkie stylki super, ale od razu w oczy rzucila nam sie wlasnie Twoja. Cudna! Glosik na Ciebie, czekamy na kolejne zmagania c;

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się stylizacje Adama i Marysi, ale mój głosik leci na pierwszy outfit. Trochę mi nie pasuje ten płaszcz, ale dodatki zostały świetnie dobrane (kocham te buty z YH).

    OdpowiedzUsuń
  27. I vote for Kladiaaa :D
    I like that she used the dress as the center of the outfit! However, I don't like this dress too much!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja 1 i 3 bardzo mi się podobają :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  29. głos na Adama, genialny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  30. Waham się nad Adamem i Klaudią. :v Ale powstrzymam się. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Głos na Adama, cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszędzie wymieniłabym torebki, ale poza tym to świetne stylizacje. Nie wiem na którą zagłosować
    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  33. głosowałam na adama, ale trzeba przyznać, że wszystkie stylizacje są na prawdę dobre, każda ma w sobie coś, co przykuwa uwagę

    OdpowiedzUsuń