2015/02/09

You left me in the dark, no dawn, no day, I'm always in this twilight, in the shadow of your heart

Jestem z powrotem. Może opiszę wyjazd w innym poście, bo przed chwilą ktoś zepsuł mi humor zupełnie 8)) To smutne, że ludzie teraz są tak zapatrzonymi w siebie materialistami, ugh. Już nic mnie chyba nie zdziwi. Po co ja o tym piszę?

Bluzka - Basics | Spodnie - Ralph Lauren Denim & Supply | Cardigan - Bonjour Bizou | Torebka - Hot Hot Buys | Obcasy - Bonjour Bizou | Naszyjnik - PPQ Of Mayfair | Okulary - Bonjour Bizou | Zegarek - Young Hollywood | Kapelusz - Bonjour Bizou

Kończę już challenge, wow. A tak nawiasem mówiąc to ta torebka do pięknych nie należy, zrobiłem co się dało xd


Tata kupił mi wczoraj 2 płyty F&TM i znowu mnie wzięło na kawałki Florence, przypomniały mi się stare, dobre czasy (Karl Lagerfeld uważa to powiedzenie za przyznanie się do życiowej porażki, no cóż, może ma gość rację).


32 komentarze:

  1. Dobrze, że dodałeś cardigan do tego outfitu, bo bez niego look byłby trochę nudny. Podoba mi się kolorystyka, w końcu lubię ten odcień czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna :)
    Boże, napisałem taki długi komentarz i wtedy blogger postanowił odświeżyć okno pisania komentów. Kocham go za to :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny outfit, gratuluję dotarcia do końca :D
    Co jak co, ale mnie Karl swoimi mądrościami denerwuje, a nie inspiruje (tylko żebyś tego, broń boże, nie traktował jako przytyk, o nie!), podczas gdy wszyscy go uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka faktycznie nie należy do najbardziej udanych, ale w tej stylizacji wygląda całkiem dobrze i pasuje do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wszystko wygląda, pewnie się namęczyłeś z tą torebką - jak dla mnie jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie Ci to wyszło, polaczenie kolorystyczne jest nieziemskie, a cały Look nie jest nudny, tylko bardzo hmm nawet nie wiem jakich słów użyć xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Podoba mi się dołączenie do stylizacji outfitu i tej torebki. Często w realu łączę zwykły, czarny t-shirt+bordowe spodnie i uwielbiam to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze co widzę to torebka! Po mimo, że jest ciężka w użyciu ty sobie z nią poradziłeś. Stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sobie poradzi£eś z tą torebką. Stylizacja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka sama w sobie jest okropna, ale tutaj wygląda naprawdę znośnie. Bardzo ładna stylka :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  11. super, na prawdę mi się podoba :D fajne zestawienie kolorów, tak inaczej

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wykorzystanie tej torebki, nawet zapomniałam, że taka była w kalendarzu. :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Cardigan dopełnia świetnie całość <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz kolejny pokazałeś, że drobne (i nie tylko) dodatki potrafią całkowicie zmienić stylizację. Gdyby była tu tylko ta koszulka, torebka, buty i spodnie nie wyglądałyby jak ze skóry to zestaw byłby nudno. Dodając kapelusz, kardigan, zegarek, okulary, naszyjnik i wybierając spodnie a'la skóra, cały set wygląda jak milion dolarów :* Wiem, że dużo powtórzeń ale brak mi słów, tak jestem zachwycona xD Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak! Ma sie ferie to mozna pozno dodawac posty, nie? :>
    Co do tekstu - czasami ludziom odwala... Ale trzeba isc dalej i strac sie miec to gdzies xD
    Super stylka, swietny pomysl na zakiet w rece!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylka, a torebka faktycznie nie należy do najpiękniejszych ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu mówić, torba jest ohydna, ale wybroniłeś się. Stylizacja niezła. :)
    Oj, taak. Florence jest cudowna. Teraz tylko czekać na nowy album.
    To samo o sobie myślałam czytając wywiad z KL, w którym wypowiadał te słowa... no smutne. ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna stylka!
    E tam, stare czasy też mają coś w sobie, faktem jedynie jest, że już nie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, niby prosta, a ma w sobie to coś. Torebka bardzo fajnie wykorzystana. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja, świetnie dobrałeś żakiet do reszty. Jakoś przegapiłem tę torebką. Albo o niej zapomniałem, bo nie powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja! torebka wygląda tu bardzo fajnie, powiedziałbym wręcz, że mi się naprawdę podoba. cd krażków f&tm to sam muszę się w nie zaopatrzyć, z płytami zawsze u mnie było ciężko - jest ich tyle, że nie wiem którą pierwszą kupić, ale na pewno to nadrobię. btw moja ukochana piosenka z lungs!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam z powrotem! :D
    Ludzie tacy są... Niestety nie tylko w wirtualnym świecie :')
    Marudzisz, że rzeczy są złe, marudzisz, marudzisz, a tak Ci pięknie te stylizacje wychodzą. Kolorrystyka jest przecudna, torebka szkaradna a Ty ją tak fenomenalnie wkleiłeś w całość :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super,niby taka zwykła koszulka z basics, a tak dobrze tu wygląda.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka jak darmówka a ty ją tak fajnie zestawiłeś. :O

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne wykorzystanie torebki! Co to za cardigan? :o

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja jest świetna, super połączenie kolorystyczne. Świetnie spisał się tutaj cardigan :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Piotrkiem, bez cardiganu byłoby nudno. :)
    Udana stylizacja.

    OdpowiedzUsuń