2015/02/10

I never thought this would be over

Mam wrażenie, że więcej będzie negatywnych komentarzy na temat tego zestawu i miałem na początku zrezygnować z jego publikacji i zabrać się za stylizację od nowa, ale szkoda mi było, bo coś mnie w nim urzeka, więc publikuję i czekam na Wasze opinie :D

Sweter - Moschino | Koszula - Cheap Monday | Jensy - Callie's Picks | Płaszcz - Chanel | Torebka - Royalty | Obcasy - Bonjour Bizou | Pasek - Hot Hot Buys | Kapelusz - Bonjour Bizou

Dzisiaj był polski dzień w trójce i patrzcie (a lepiej słuchajcie) jaki fajny zespół odkryłem:

PS.: A, chciałem napomknąć jeszcze, że mam już plan co i jak z loteriami na ten tydzień, jutro dam wyniki tej cotygodniowej, a w czwartek postaram się wcisnąć tę wielką (będzie sporo nagród pieniężnych, bo wiem, że na tym Wam teraz zależy, LE, te sprawy ;)) i jakoś wcześnie w piątek podać wyniki, żebyście zdążyli odebrać przed wejściem LE do plazy (o ile wejdzie do plazy) i nie wiem jeszcze jak to będzie, bo kasę będę mieć dopiero w piątek, taką mam nadzieję przynajmniej. No nic, zobaczymy. 

PS.2: Skończyłem dzisiaj czytać pierwszy tom "Lalki", wow 8)

31 komentarzy:

  1. Coooo ty pieprzysz he? Stylizacja jest świetna, naprawdę. Bardzo mi się podoba dopasowanie czerwonego paska do żółtego swetra, a dodatki dobrze dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam i jego zyciowe problemy: wstawic stylke czy nie? :8
    Czasem tez mamy taki problem, ale w sumie warto eksperymentowac lub czasem postawic na prostote.
    Wszystko nam sie bardzo podoba, choc pasek wbudza w nas rozne uczucia. W sumie ze wzgledu na swoj kroj bardzo fajnie sie wpasowal, ale zalujemy, ze nie jest czarny :D No coz i tak jest fajnie.
    Ooo LE? Czemu my nic o tym nie wiemy? A na koncie piekne 'zero' po YH... Ale mialysmy 57 sd wiec xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Adam idź mi z tymi problemami "Wstawić czy nie wstawić? oto jest pytanie" xD Świetna stylka, ale usta mogłeś zrobic pod kolor tego paska, mimo wszystko mnie też w niej coś urzeka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, stylka całkiem ładna :) Do paska może nie jestem w 100% przekonana, ale tutaj nawet nieźle się prezentuje. Brakuje mi jednak ust w kolorze paska, wtedy byłoby idealnie.
    "Lalka", kiedy to było... Czuję się taka stara :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia, co do tego zestawu. Tzn wszystko pasuje, tylko ten pasek nie do końca...
    Oj, już przestaję wierzyć, że pojawi się LE, tak długo na nie czekamy. Choć mam nadzieję, że jakimś cudem wyjdzie w piątek. :D
    Pamiętam, że mi czytanie "Lalki" zajęło całe ferie. Ale kiedy to było. Tak jak Natalia poczułam się staro. ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ta stylka ma zbierać złe opinie, to ja moich chyba już nie opublikuję :')
    Mi się podoba, nie jakoś szczególnie, ale podoba :D
    Ja na LE jestem przygotowany jak nigdy, 9sd ruszamy na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam mieszane uczucia. Bardzo nie podoba mi się użycie paska, ale reszta prezentuje się genialnie. Pewnie nic nie kupię z LE, aktualnie nie mam SS, już nie mówiąc o sd. Chyba że najdzie mnie na doładowanie konta!
    Jak Ci się "Lalka" podobała?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się połączenie swetra ze spodniami. Gdyby pasek był czarny byłoby idealnie, a tak ten trzeci wyrazisty kolor trochę nie pasuje. Ogólnie stylizacja jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest zarąbiaszcza! Mega mi się podoba. Wszystko jest idealne i kontrastowe. Założenia paska na sweter to był genialny i ciekawy pomysł. Jestem pod dużym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę iść z nurtem mainstreamowej krytyki, no ale pasek mnie po prostu odrzuca. Przynajmniej usta bym zmieniła na takie w jego kolorze, żeby coś było spójnego. Czy tylko mnie denerwuje to 'odstające zacięcie lub fałda' na jeansach?

    Też czekam na Limitowane Szaleństwo, ale nie mam za bardzo kaski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) Cały look wygląda jak wyciągnięty z pokazu Moshino (ten z McDonald). Założenie paska na tym swetrze, w takim miejscu dało niesamowity efekt. Jestem pod wrażeniem <3 Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna! Możliwe, że pozbyłabym się paska, ale i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasek mi się nie podoba sam w sobie, ale umiem sobie wyobrazić tą stylizację bez niego. Podoba mi się kolorystyka i przede wszystkim połączenie swetra i spodni. Dodatki trafnie dobrane.
    LE w ostatnim czasie jest mi jakoś obojętne. Nie ma tego całego szału co kiedyś, no przynajmniej z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm not sure about that red belt with the yellow sweater, i would LOVE it without it!!!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie się bardzo podoba połączenie tego swetra z paskiem :D Ogólnie bardzo ładna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również stylka przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest bardzo fajna, nie rozumiem skąd wątpliwości. Podoba mi się ;)
    Ja dobrnęłam tylko do 1 tomu, nie dałam rady więcej xd
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the combination of the belt with that sweater, never would have thought of that! xx
    amaia_estebanez

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo mi się podoba! Nie jest schematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dałabym inny pasek, ale stylizacja i tak jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  21. ładna! jednak zmieniłbym buty
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  22. Marudzisz, marudzisz, marudzisz! Też mnie coś w niej urzeka, w sumie nie wiem co, ale jakoś całość ładnie wygląda. Dałabym jeszcze czerwone usta, żeby to było bardziej spójne, jednakże mimo wszystko jest naprawdę ładnie.
    "Lalka"... ehehehe, czytałam, czytałam... Klasa humanistyczna pozdrawia... :') Chcesz notatki? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja widzę w niej oryginalność i nieszablonowość, szczerze mówiąc wywarła na mnie pozytywne wrażenie. Sama stylka jest pozytywna! :) Uzupełnienie koszulą zawsze się sprawdza, poza tym jest kolorowo i tak... pociesznie. c:

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się bardzo podoba, pasek wygląda tutaj świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza Twoja stylizacja, która mi się nie podoba. ;o
    Jakoś kolory mi nie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bym zrezygnowała jedynie z torby albo płaszcza, ale tak poza tym to jest fajnie, mi tam się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten pasek mnie nie przekonuje jednak :D Ciekawe, odważne połączenie i doceniam to, aczkolwiek nie trafia do mnie. Bez niego stylizacja byłaby idealna, a z nim jest tylko bardzo dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Przez pasek mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. a mi się podoba strasznie, tylko ta torba i płaszczyk do ręki się zlewają, dziwnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  30. Pasek mi nie pasuje, reszta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń