2015/02/02

I need your love, I need it even when it hurts me

Ponieważ nie będzie mnie przez tydzień postanowiłem spiąć się, zrobić kilka stylizacji i je zaplanować. Dlatego możecie spodziewać się w najbliższych dniach kilku zestawów z mojej strony c:  Na laptopie, z którego korzystam nie ogarniam najnowszej wersji paint'a i irytuje mnie wyświetlacz... Whatever, kontynuuję challenge xd

Sukienka - Hot Hot Buys | Torebka - Young Hollywood | Obcasy - Mortal Kiss | Bransoletka - Limited Edition | Naszyjnik - Yves Saint Laurent | Kolczyki - Special Offer (DIY)





33 komentarze:

  1. Oczarowana jestem, stylizacja cudowna. Sama w sobie sukienka jest genialna i dobrze, że nie przytłoczyłeś jej dodatkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, ale wydaje mi się, że ten naszyjnik jest nieco za "ciężki" do takiej sukienki. Nie zmienia to faktu, że mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba połączenie sukienki z naszyjnikiem. Jest prosto, ale uroczo. Sądzę, że nawet mogłeś zrezygnować z torby, która zdaje się być za ciężka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jaka delikatna stylizacja :) Świetnie dobrałeś torebkę i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, idealnie dopasowane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta stylizacja! Strasznie delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Świetnie dobrane dodatki, doskonale pasują do błyszczących elementów na sukience :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, akcesoria super dobrane, całość jest spójna i wszystko wygląda rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i zachwycająco :* Sukienka sama w sobie mi się nie podoba ale Ty ją doskonale wykorzystałeś. Zakochałam się w torebce i bucikach <3 Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Delikatna sukienka świetnie prezentuje się w połączeniu z wyrazistymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie, tylko bez tej kopertówki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie, wszystko na swoim miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, Ty jeszcze ten challenge robisz xd Stylizacja świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem zachwycona. Dobór dodatków trafny i tak bardzo podoba mi się ta sukienka sama w sobie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, przepiękna! Wyrazista torebka idealnie tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja, torebka ciekawie tu wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, genialna ta stylizacja! Dodatki świetnie dobrane, naszyjnik i kopetówka wcale nie są za ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja myślałam, że ta sukienka (prawie) zawsze bedzie taka fuj, ble, kupa, a tu proszę kolejny raz pokazujesz, że z koszmarków mozna stworzyć coś cudownego <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie, świetnie wykorzystałeś sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie rozumiem uprzedzenia ludzi do tej sukienki, jest świetna! super krój, ogólnie cała stylizacja fajna :) fajne obcasy, pierwszy raz widzę
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna! Buty świetnie wyglądają z sukienką, a torebka z naszyjnikiem. Sukienka nie jest brzydka, ale trudna do wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna, srebrne dodatki idealnie pasują. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, wszystko pasuje. Nie jest nudno (2 kolory) ani kiczowato.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że zaplanowałeś posty :)
    Świetna stylka, super pomysł na torebkę, która pasuje do dołu sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedno to ja ci muszę przyznać, że jesteś dzielny xd
    Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie dobrałeś dodatki do sukienki!Bardzo mi się podoba!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka i kopertówka tak ładnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepsza stylizacją z tą sukienką, dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  29. aww that dress combined like this looks gorgeous!!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna! dzięki tej kopertówce cała stylizacja nie wygląda banalnie, bo zastąpiona jakąś zwykłą torebką mogłaby. ta sukienka jedna jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń