2015/02/14

What kind of man loves like this?

Koniec tegorocznych ferii jest jednocześnie ekscytujący i zasmucający. Zasmucający z wiadomych przyczyn - zaraz szkoła, wczesne wstawanie (a ostatnio nawet nie słyszę budzika...), masa lekcji, dodatkowe zajęcia i wiele, wiele innych bardzo nieciekawych rzeczy. W dodatku zostało mi 240 stron "lalki", a mnie się już nie chce, ponadto został mi tylko weekend na jej przeczytanie, bieda. Ale nie to najważniejsze :D Nareszcie mamy nowy nagłówek (na który gapiłbym się godzinami, ale czasu niestety nigdzie nie wygrałem...), nareszcie wraca Florence i mam wrażenie, że ta płyta będzie lepsza niż Ceremonials i Lungs razem wzięte (i wcale się nie zdziwię jak tak będzie!), no i wreszcie ten przeklęty challenge dobiega końca (jeszcze rajty mi zostały, nie wiem czy się cieszyć xd). Tak, to w sumie tyle z życiowych wywodów Adama 8)
 A, PS. Co sądzicie o Antidote? Jak zobaczyłem spoilery to byłem zdegustowany, ale już w sklepie i na samej lalce coraz więcej rzeczy zaczęło mi się podobać, ech. Ale znając życie z 3/4 zakupionych rzeczy nic nie zrobię, życie.

 Sukienka - Hot Hot Buys | Kurtka - Nelly.com | Podszewka - Archive | Torebka - Chanel | Obcasy - Riviera | Kolczyki - LE

Ta kiecka do pięknych to nie należy (jak większość rzeczy z kalendarza) :v


Katuję to już prawie dobę <3

36 komentarzy:

  1. Heneda wyglada tak delikatnie, kobieco ale zarazem seksownie mrr Mi został jeszcze tydzień ferii ;___; A z Antidote kupiłam 7 rzeczy z których jakies 4 mi sie podobają... Geniusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylka mistrz! Ja z ID nic nie zakupiłem bo za późno wstałem :') mi też kończą się ferię, łączmy się w bólu i żałości [*] W dodatku muszę się nauczyć na pamięć Bogurodzicy, która niezbędna do prztrwania w życiu codziennym przez nabliższe 60 lat życia, którego i tak nie mam zamiaru spędzić w polsce. :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest prosta, ale mi się podoba, to przez kolorystykę tej sukienki i przez świetnie dobranych butów. Jeśli chodzi o Antidote, to pff, wstałem o 14 (też mi się kończą ferie :c). Zdążyłem na 3 rzeczy, z czego tylko jedna rzecz mi się podoba, czarna spódnica w serduszka. Chciałem kupić torebki, ale nie załapałem się na żadną :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest fajna. Zarówno delikatna, ale z charakterem. Antidote nie za bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylka, a co do Antidote.. centralnie się spóźniłam, zostały tylko te najdziwniejsze rzeczy, a tak bardzo podobała mi się spódnica w serduszka :x

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja! Z Antidote nic nie kupiłam :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko! Ślicznie laleczka wygląda. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Buty idealnie pasują do sukienki:)
    Mi ferie już dawno się skączyły, chlip chlip:x
    Na Antidote się nie załapałam, jak dla mnie kolekcja średnia, podobała mi się jedna rzecz która była już wyprzedana..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi ferie również dobiegają końca...już w poniedziałek muszę iść do szkoły. Zaczynam nowy semestr od 2 sprawdzianów i jednej kartkowki. Masakra.
    Stylizacja natomiast jest śliczna i w pięknych kolorach. Mi kolekcja Antidote w miarę się spodobała. Mam kupione 5 rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się kolorystyka stylizacji, ale ogólnie mam mieszane uczucia, może to przez tą kurtkę, za którą nie przepadam. Jeśli chodzi o Antidote to przypomniała mi się jedna z pierwszych kolekcji LE, też o tematyce walentynkowej i muszę przyznać, że to co dali teraz mnie rozczarowało, kupiłam sobie tylko torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie zaczęłam wczoraj B) Co do antidote, to wróciłam troche za późno, bo jakos po 14 i zdążyłam tylko na różowa-liliowa spodniczke i czarna torebkę z sercem (wyglada jak moschino)
    Bardzo ładna stylka, podobają mi sie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylka, mimo, że ta sukienka jest okropna :D Buty idealnie pasują do torebki :) Co do Antidote, to początkowo spodobały mi się tylko spodnie z wysokim stanem (moim zdaniem najlepsza rzecz z tej kolekcji), ale później zaczęłam przymierzać inne ubrania, odezwał się mój zakupoholizm i ostatecznie kupiłam 10 rzeczy :D
    Ja też kończę ferie, od poniedziałku znowu na zajęcia :')
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też właśnie teraz kończą się ferie [*] Stylizacja bardzo fajna, dobrze wykorzystana sukienka. A co do Antidote, to zobaczywszy spoilery ubrań, pomyślałem że to istna katastrofa, ale po dłuższym przyjrzeniu się zacząłem dostrzegać w niej plusy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się w miarę podoba, ale kształt tego blazera jest strasznie irytujący.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, dodatki jak zawsze idealne. Nie mam nic z antidote :( ale podobała mi się tylko ,,basebal dress'' i torba w serca.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się dobór butów do sukienki, które podkreśliły w niej złoty dół, a kurtka jest fajnym dopełnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy czasem musi sobie ponarzekać :)
    Stylizacja przyjemna, kolorystyka jest genialna, choć sukienka sama w sobie przerażająca :D Podobają mi się dobrane dodatki, nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się właśnie ferie zaczęły! Co do nowej kolekcji ledwo załapałam się na jedną spódniczkę. Kolekcja mi się nie podoba.
    Stylizacja bardzo fajna, fajnie dobrałeś dodatki!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka delikatna, fajna stylizacja :D
    Co do Antidote, to załapałam się tylko na kwiatki (chociaż nie poszłam do szkoły), taki peszek :(

    OdpowiedzUsuń
  20. wyszlo ci super;) dlatego ja antidote nie kupilam,ale zaluje galęzi.

    OdpowiedzUsuń
  21. It's not easy to combine silver and gold, yet you've made it, great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie poradziłeś sobie z tą sukienką. Swego czasu też musiałam się z nią zmierzyć (tak jak z innymi wszystkimi HHB) Ja niestety kończę ferie i w poniedziałek do szkoły
    ;// Co do Antidote to wydałam na ten sklep 850sd, ale moim zdaniem to nie dużo jak na limitowany sklep :) Pocieszę cię Adamie, że jak kupiłeś bejsbolówkę czerwono-czarną to możesz się spodziewać dużego zainteresowania ją, ponieważ wykupiliśmy ją w godzinkę. Mam nadzieję, że za dużo ją sprzedam...

    JasnaKasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfekcyjnie wykorzystałeś tę sukienkę :* Ach, zabiłabym dla tej torebki ;) Cały look wygląda świeżo i elegancko, godnie prawdziwej gwiazdy :) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo interesująca, zachwycił mnie dobór butów.
    Antidote dla mnie słabe, może kilka rzeczy nadawało się do przymierzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylka, choc ten blazer jest taaaki szeroki! Dobrze, ze challenge sie konczy, podziwiamy za wytrwalosc ;)
    Hm... Koniec ferii masz nawet przyjemny, zwl. jesli chodzi o bloga. Ale nam i tak byloby przykro, bo osobiscie juz nie pamietamy, jak fajnie bylo podczas naszych ferii xD Do kitu z 'Lalką', trzymamy kciuki, zebys moze jakos zdazyl!

    OdpowiedzUsuń
  26. very nice and elegant outfit! and I love the new look :D:D:D:D
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  27. ładna, zakochany jestem ostatnio w tych butach! cd albumu mam podobne zdanie, singiel super!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudna! Buty idealnie tutaj pasują, ja mam z nimi zawsze problem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsza stylka z tą sukienką jaką widziałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkiem ładna stylizacja. Antidote nie zachwyca, ale wypałam kilka perełek ze spoilerów i kupiłam tylko te najładniejsze rzeczy, stwierdziłam, że szkoda wydawać całej forsy. C:

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna stylizacja! Sukienka okropna, ale nie tym razem. Ty ją obroniłaś i wygląda cudownie! Świetnie dopasowane sandały, no i torebka, no i... wszystko, cholera perfekcyjnie, niczym Małgosia Rozenek ;o

    OdpowiedzUsuń
  32. Niby prosta a taka piękna! :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie kolekcja beznadziejna, nie kupiłam nic i nie żałuję. a jeżeli chodzi o stylizację, to bardzo mi się podoba :) świetnie poradziłeś sobie z tą kiecką, pięknie wyglada w takiej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Stylizacja bardzo mi się podoba, świetnie dobrałeś buty :)
    Mi się akurat ferie dopiero zaczęły, kolekcja słaba, ale kilka rzeczy było wartych uwagi ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastycznie! Wygląd cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba. Buty i sukienka wyglądają razem fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń