2015/02/19

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Lace Print Sheer Blouse

Jak zwykle za to co trzeba zabieram się najpóźniej i takim sposobem to dopiero pierwsze lutowe potyczki. Muszę się ogarnąć i lepiej zorganizować, jeśli chcę się wyrobić (piszę to co miesiąc, co?). Przechodząc już do samego posta - dzisiaj zmierzymy się z przezroczystą, wzorzystą koszulą z Bonjour Bizou. Na pewno nie jest Wam obca, bo na różnych blogach pojawiła się masa stylizacji z nią i nic dziwnego - jest świetna i każdemu polecam jej zakup :)

Dzisiaj pobiliśmy chyba rekord liczby uczestników w jednych potyczkach c:
Wybaczcie, nie zmieściły się w jednym rządku :(

Wybaczycie mi dzisiaj brak opisów? Padam już z nóg...

Ankieta:


40 komentarzy:

  1. Ja się cały czas zastanawiam nad tą koszulą, ale raczej ją kupię :D
    3 stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie stylizacje na prawdę świetne! i na kogu tu zagłosować... rozdarta

    OdpowiedzUsuń
  3. Henedzia dostał ode mnie głosik! Genialna stylizacja, a to wszystko przez dopasowanie świetnego płaszcza z Givenchy do koszuli HB! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowna!
    i no jak zwykle Adam c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór, pierwsza trójka zrobiła świetne stylizacje. Jednak mój głos leci do Adama. Może to przez ten piękny płaszcz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy pierwszy raz zobaczyłam tą bluzkę, nie miałem w planach jej kupić, ale teraz twierdzę, że jest genialna c: głosuję na Yukimi, chociaż wszystkie stylizacje są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam zamiaru kupować koszuli, ale po zobaczeniu stylizacji mam dylemat:)
    Głos leci dp Henedy, genialna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest piękna :) Najbardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja, urzekło mnie połączenie koszuli z tą spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, wszystkie stylizacje są cudowne! Nie wiem na kogo zagłosować :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudna decyzja, muszę się zastanowić :0

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są cudowne ale w stylce Kladii zakochałam się od pierwszego wejrzenia <3 Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  12. All of them are just amazing, but Heneda's outfit it's my fav! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandzia! <3 Ale wszystkie ładne. c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula jest bardzo ładna i zastanawiam się nad jej zakupem. Stylizacje z nią są świetne, ale najbardziej urzekła mnie prostota Sandry. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Adam genialnie, ale wszystki stylki super c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Nwm na kogo mam zagłosować .

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest fajna, głos na yukimi, ale wyrównany poziom prac.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje są świetne, każda w sobie ma coś takiego co mi się podoba. Trudno mi wybrać jedną najlepszą, dlatego nie głosuje.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Zagłosowałam na Adama, ale gdybym mogła zagłosowałbym na wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. *CZTERY RAZY WYKASOWAŁO MI TEN KOMENTARZ I JEŚLI ZA PIĄTYM RAZEM TEŻ MI WYKASUJE TO ZNISZCZĘ TEGO LAPOTPA*
    Mój głos leci na Adama, świetnie dopasowałeś kapelusz do blazera, który swoją drogą jest cudowny. Doskonale dobrałeś kolory w stylizacji, jest fenomenalna.
    Stylizacja Kladii wgl mi się nie spodobała, jakoś taki... misz-masz? U Yuukimi fajna streetówka, twarz lalki przyciąga wzrok, ogólnie świetnie dobrałaś dodatki i ta kurtka... śliczna :) Kotka bardzo elegancko, ta bordowa torebka dodaje stylizacji smaku. Funky również elegancka i z klasą, doskonale dobrałaś torbę i pasek :3
    Gdybym nie zagłosowała na Adama, zagłosowalabym na Yuuki :D
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tym razem zagłosowałam na Yukimi, ale bardzo podobała m się też stylka Funkyxpunky. Zresztą, wszystkie są fajne.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są piękne i mega pomysłowe! jednak jeśli mam wybierać to chyba stylizacja Henedy podoba mi się najbardziej :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie stylizacje są świetne, ale zaglosowalam na nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój głosik leci do Adama, po prostu wykonałeś boską stylizację. Podobają mi się także stylizacje: Yukimi,Kladiaaa. Ostatnia stylka moim zdaniem nie jest najlepsza. Gratuluję świetnych pomysłów na wykorzystanie tego HB ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że aż pięć stylizacji walczy w potyczkach. każda stylizacja jest na swój sposób piękna i inna. jednakże moje serce podbiła stylizacja numer 1 czyli Henedy. piękne połączenie kolorystyczne i ciekawe zastosowanie tej koszuli. Jestem ciekawa, która stylizacja zwycięży.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mogłem się zdecydować którą z trzech pierwszych stylizacji wybrać. finalnie zagłosowałem na yukimi, bo u henedy nie pasuje mi zbyt kapelusz a stylizacja kladii wydała mi się banalna przy pracy yukimi. mimo wszystko świetnie, wysoki poziom u wszystkich.
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie są świetne. Jednak dwie spodobały mi się najbardziej - Henedy i FunkyxPunky. W pierwszej kolorystyka stylizacji jest świetna, a w drugiej jest baardzo elegancko i jednocześnie prosto, czyli to co lubię najbardziej. No nie wiem zastanowię się
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  28. Wahałam się między Adamem i Kaludią, ale jednak Klaudia . Ogólnie to wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne stylizacje, ale Yukimi zdecydowanie wygrywa. Genialne połączenie kurtki z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszuli nie kupilysmy, ale mamy zamiar (o ile sie da), bo jest dosc oryginalna i ma super kolor ;)
    No no! Ile dzisiaj stylek do wyboru! Wszystkie sa swietne, ale glos leci na funkyxpunky - ujela nas prostota i klasa, wyszlo suuper :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dla mnie zdecydowanie Klaudia :)
    Bluzki nie kupiłam, nie za bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Adam najlepiej! Choć wszystkie stylizacje są świetne i to był naprawdę trudny wybór. Koszulę kupię z pewnością, jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohoho, ile tych stylizacji! Tym razem stawiam na zestaw trzeci, czyli propozycję Yukimi. To połączenie spodobało mi się najbardziej, we wszystkich pozostałych znajduję coś, co nie pozwala mi aby stylizacja przypadła mi do gustu w sposób całościowy. To dziwne, bo zawsze mi się te stylizacje podobają.
    Koszulę już mam, stylizację z nią też zrobiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula jest genialna. Mój głos leci na stylkę Adama, że też nie pomyślałem, żeby połączyć tę koszulę z płaszczykiem Givenchy ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula jest świetna, tylko, że mam 4 s. :c Głosuje na Adama. Też bardzo podoba mi się to połączenie + kapelusz.. wisienka na torcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. When I saw Heneda's outfit I thought it was perfect and i though I would vote for her but then.... i saw funkypunky love the simplicity! ITS PERFECT!!! my vote for her :) x
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszula jest wprost genialna, sama ją zakupiłam. Wszystkie stylizacje są świetne.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń