2015/02/23

Haunted


top & spodnie- le, buty- dior, torebka- nelly, naszyjnik- rio

NOWE LE <3


39 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, pięknie twojej doll w tej fryzurce.
    missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalnie! Uwielbiam te spodnie, a z tym sweterkiem genialnie się prezentują. Dodatki też na plus.
    Nowe LE mnie nie zachwyciło, tylko niewielka część rzeczy mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła, ew. zmieniłabym buty, bo dodatki są raczej złote.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaliłaś mnie tym zestawem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. gif idealnie pasuje XD
    ładna stylizacja, zazdroszczę spodni!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, no... fantastyczna :v
    Gif świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Akuratny gif, nie powiem :D
    Stylizacja genialna, zawiera wszystko co kocham :) No może prócz obuwia, ale to detal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah, jaki gif xD
    Stylka super, drapieżna, ale stylowa za jednym razem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja, nie jestem przekonana do butów, ale też specjalnie mi nie przeszkadzają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja!
    Gif też fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, szkoda że nie załapałem się na ten sweterek :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tymi spodniami, ale u Ciebie wyglądają nawet w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś mimo pięknego swetra i cudownych spodni zestaw do mnie nie przemawia c;

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten gif <3
    I spodnie i bluzkę uwielbiam, outfit mega na plus. No może poza tymi butami, które kompletnie mi się nie podobają ale to szczegół :)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja, sweterek ze spodniami to ciekawe połączenie. Gif super. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalna jest ta stylizacja, bardzo mi się podoba. Spodnie dość nietuzinkowe, co sprawia, że nadają zestawowi charakter.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się patrzy na twoją stylizację! No i zgadzam się z tym gifem ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, naprawdę bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fryzura jest genialna i Twojej doll bardzo pasuje. Stylizacja jest bardzo ładna. Świetne użycie spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna! ale chyba oko mnie boli jak patrzę na tą fryzurę
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjna, jest prosto, ale bardzo ładnie. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne. Gif bardzo adekwatny. XD

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG! Jaka boska stylizacja. Chyba twoja najlepsza stylka, którą widzę od kiedy komentuję bloga. To połączenie po prostu jest genialne! Kurde nie mogę oderwać wzroku xdd

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie cierpię tych spodni, ale po za tym jest OK C:

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakoś nie podobają mi się tu te buty, świetnie wykorzystałaś te spodnie, całkiem mi się tu podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna, ale jakoś mnie nie zachwyciła.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna! kocham takie stylizacje, nic dodać, nic ująć. a te spodnie są świetne, często je widzę w bazaarze w granicach 70 sd, chyba w końcu się na nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna, lecz czegoś mi brakuje, jakiegoś okrycia.

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawa stylizacja :) nie podobaja mi sie tylko buty :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  29. G O R G E O U S! Love how the dior shoes look with those pants!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak żałuję tej fruzury ;_;
    Piękna stylizacja. Spodnie świetnie tu wyglądają, buty też

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo! Świetne, niebanalne połączenie.
    Taak, le było genialne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapewne ta stylizacja będzie mnie nawiedzała w nocy, a w szczególności bluzka, na którą polowałam. Niestety, ludzie z całego świata byli i Ty również, byli ode mnie szybsi i wykupili cały produkt. Grrrrr.. nie wybaczę sobie tego, że nie weszłam o 5 minut wcześniej na stardoll i nie kupiłam jej od razu. A tak teraz na temat stylizacji, to lubię bardzo pistacjowy, więc jest już to oczywiste że outfit jest baaaaaaaaaardzo w moim guście. Daje okejeke xD
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna. Też mam te spodnie, ale nie wiem jak ich użyć. :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Miętowe spodnie są prześliczne i pięknie komponują się z tym sweterkiem Le.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa stylizacja, podoba mi się! Muszę poszukać tych spodni w bazarze, bo są genialne!!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń