2015/02/13

Nowy Wygląd Bloga!

Przepraszam, ale ten post będzie wyglądał jak napisany przez zagubioną gimnazjalistkę. Ale jestem strasznie podekscytowany, bo po pierwsze: już prawie rok był ten sam wygląd i nagłówek i już miałem go dość (to mało powiedziane), a po drugie: nasz nowy nagłówek i wygląd są po prostu ksjdfhakegheukagwru, nie da się opisać słowami. Wszystko to dzięki Justynie (DesignerJust), która ze sporym opóźnieniem (ale co tam opóźnienie, jak dostajemy takie cudeńko) oddała nam pracę. Mam nadzieję, że Wam się spodoba tak jak mnie i Magdzie i że tym razem będzie więcej pozytywnych opinii niż przy ostatniej zmianie wyglądu :D!

Co sądzicie o nagłówku i nowym wyglądzie? Odświeżony Caramel to coś jak nowy początek :D


PS. Sporo osób pyta się o TEN post. No cóż, nasza graficzka, która przygotowywała dla nas tamtą grafikę niestety jej nie oddała. Zepsuł się jej laptop, więc nie miała jak skończyć pracy, poza tym straciła jedną postać, czy jakoś tak. Szkoda, ale teraz to już nie problem, gdy mamy nowy wygląd ^^


40 komentarzy:

  1. Grafika jest serio świetna i fajnie wygląda napis 'CARAMEL' tą czcionką. Zmiana na ogromny plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek jest CUDOWNY, tamten całkiem mi się znudził. Świetna robota, gratuluję talentu autorce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że ostatni nagłówek kompletnie mi się nie podobał. A ten? Cudo! Bardzo mi się podoba kreacja i wgl cała postać :) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpisuje w przeglądarce: caramel-stardoll.blogspot.com - odmowa dostępu, tylko dla zaproszonych czytelników. Panika: no jak to?! Dopiero po chwili dowiedziałam się od Ciebie, że zmieniacie wygląd. Paulina - mistrz rozeznania!
    Już Ci napisałam jaki jest ten nagłówek, ale może powtórzę... aokjdgergnmkkuylfbofmbodedfrweqwjuytmrodgit <3 <3 <3
    A tak już bardziej na poważnie... Uważam, że nagłówek jest naprawdę piękny, Justyna odwaliła kawał dobrej roboty! Jestem zachwycona ciałem tej modelki, a sukienka? Sukienka to moim zdaniem mistrzostwo, nie do podrobienia. Poproszę taką na studniówkę za rok!
    Chyba nie będę stąd wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny nagłówek, lepszy od poprzedniego:)
    Bardzo podoba mi się twarz i poza dziewczyny oraz tło:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się bałyśmy, że zamknęliście bloga na stałe...
    Pierwsza myśl - omfg! Nowy wygląd! Ale nie martwcie się, to było raczej 'omfg' z serii 'wow czy to możliwe'? Nagłówek super się prezentuje. Jest oryginalnie, tło bardzo fajnie wygląda, bo nie jest przytłaczające, a w dodatku coś w sobie ma (fanki roślin xd). Modelka ma świetną pozę, normalnie modelka nad modelkami. Sukienka? Boże, skąd na nią pomysł? Cudna! Chętnie byśmy taką wzięły pod swoje skrzydła, wzorek też ma bajerancki :> Trochę mniej podoba nam się twarz i ramiona... Które wyglądają na 'śliskie'. Same w sobie są świetnie zrobione, ale nie jesteśmy zwolenniczkami ciała posmarowanego olejkiem xD Włosy i makijaż też ładniutki, może trochę doll ma dziwną twarz. Ale tą są takie szczegóły, które nie zmieniają faktu, że zmiana na duuużo lepsze! Fajnie, że nagłówek jest bardziej realny, tamte lalki były już trochę nudne. Podsumowując - dobre zamówienie, dobra robota! Na bloga będzie się miło wchodziło :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wykonany nagłówek :)
    Trochę ciężko będzie mi się przyzwyczaić do nowego, stary był dość długo i był bardzo przyjemny xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek taki średniowieczny (ramiona wyglądają, jak od ciała, które przeleżało tydzień w wodzie). I tak mi się podoba, ten 'mrok' wnosi tu coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy nagłówek jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Alkjdsasdfaj, jest cudownie! Kolorystyka, wykonanie, tło, napis, modelka - wszystko jest takie cudowne! Sukienka jest zrobiona genialnie, ma cudowny wzór. Do tego te rośliny w tle takie... trochę enigmatyczne. Jestem pozytywnie zaskoczona, po prostu me gusta, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, jest piękny. Wspaniale wygląda, a Justyna ma niebywały talent. Myślę, że może daleko zajść w dziedzinie grafiki komputerowej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał łał łał, jest cudowny! Sukienka i wygląd samej modelki powala, do tego ten napis i klimatyczne tło - jest idealnie! Brawa dla autorki :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, taki trochę haute couture. Poza "atmosferą" nagłówka jeszcze w oczy rzuca się to wykonanie, Justyna dobrze się na tym zna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej *.* Jestem zachwycona <3 Justyna wykonała kawał naprawdę rewelacyjnej roboty, gratuluję :) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY! jestem zachwycona!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszy nagłówek tego bloga ever, chyba ogólnie najlepszy jaki widziałam <3 Niebywały talent, a i tak na marginesie to chcę mieć tą kiecke u siebie w szafie <3 Cód miód i malinki <3 Jaram się jak pochodnia (ekhem gimbusowato) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. mega!! piękna kolorystyka, a tak dobrego cieniowania to dawno nie widziałam, cudownie :) poprzedni nagłówek się przy nim chowa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O MAMUSIU!
    Wchodzę na bloga i jestem w szoku.
    Wygląd powala z nóg! twarz jest niesamowita i wykonanie nagłówka bomba.
    Jest znacznie lepszy niż poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna grafika, postać jest niezwykle realistyczna, w połączeniu z prostą czcionką napisu, nagłówek robi wielkie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny nagłówek, jeden z lepszych jakie widziałam. Mega mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mistrzowski nagłówek. <3 Poprzedni też był fajny, ale ten bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny nagłówek, stary nie był zły, jednak trochę mi się znudził. Ogólnie to arcydzieło O.o

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem pod wrażeniem, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no, w myślach mi czytasz. :D Wczoraj wieczorem tak myślę o caramelu i naglowku.. Miałam się Ciebie spytać czy planujesz zmianę czy coś, a tu rano wchodzę, a w bloggerze post ,,Nowy wygląd bloga". XD Co do zmiany.. cudnie jest! I.. przeczytalam CHANEL zamiast CARAMEL, czy wszystko ze mną ok? Bo ta czcionka taka szanelowa. :D Tak strasznie mi pasuje ten wygląd do bloga i stylek tu zamieszczanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG! *-* This is so beautiful! I simply adore it!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wchodzę i patrzę i wreszcie się cieszę, że ten stary brzydki nagłówek zastąpiło takie cudo! Tak jak mówisz Justyna ma wielki talent do grafiki, nawet lepszy od Migo, która bierze aż 600sd za Grafikę... Jestem zachwycona nowym wyglądem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda super! szczerze wolę bardziej stardoll'owe grafiki (czyt. z przerobioną głową lalki etc) ale tak czy tak wygląda to naprawdę imponująco i o wiele lepiej przegląda się bloga :)
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  28. Eeeeeeee... Boski nagłówek. Kiecka jest fenomenalna, a do tego te śliczne włoski. Z początku myślałam, że ona ma jakąś chustę, potem zauważyłam, że to cień xd No super, super. Napis i tło też robią swoje. Bardziej podpba mi się ten od poprzedniego

    OdpowiedzUsuń
  29. Ech, a mi się niestety nie podoba, bo wygląda aż zbyt realistycznie i nijak nie odnosi się do stardoll mimo wszystko. Po pierwsze, doll wygląda jak kobieta, która przed chwilą wyszła spod prysznica, nie spłukała głowy i nawet się dobrze nie wywarła, takie odnoszę wrażenie. Sukienka wygląda fajnie, ale te krzaki/winorośle? nie pasują tutaj po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak z jakiegoś magazynu! :) Super

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  31. Znacznie lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny! Rzeczywiście tamten mnie już też irytował.

    OdpowiedzUsuń