2015/02/27

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Spóźniam się jeden dzień z nagrodami i już kilkanaście komentarzy mniej, niefajnie...

Na liście pojawia się od dzisiaj Alesha49 (od przyszłego tygodnia będzie brana pod uwagę podczas losowania cotygodniowych nagród), a szansę znalezienia się na niej ma xxlena4444xx, kilka osób w tym tygodniu się opuściło i mogą wypaść za tydzień, wszystko sprawdzicie w zakładce komentatorzy :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Sukienka -czekoladka333
Bluzka - -SWEET-GIRL-22
Szorty - kotek717
Torebka - B.E.A.T.K.A
Okulary - miss_miley_van

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)
 
Nagrody na ten tydzień:
 
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje Punkkokoo, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :) (Mogę kupić z małym opóźnieniem, bo mam mały kryzys)


35 komentarzy:

  1. łooooo :D omg, tak bardzo jej pragnęłam ♥ dzięki wielkie! gratuluję tez pozostałym szczęściarzom ^^
    zg się w tym tyg również, mam kopertówkę, a chciałabym te portki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nowym na liście dostania się na nią i zwycięzcom losowania xD
    W tym tygodniu interesuje mnie kopertówka i to własnie o nią chyba powalczę :D
    Jezu co to za poetyckie zdania xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zglaszalam się do losowania w tamtym tygodniu, ale dziękuję.
    Zgłaszam się
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje na wszystkich!
    Zgłaszam się - marzą mi się spodnie... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację :D
    Ja jestem teraz na feriach, tak więc wchodzę tylko wieczorem :)
    Zgłaszam się :D Mam spodnie

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Zgłaszam się, nic nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i gratuluję wygranym.
    Mam spodnie i kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrodzonym ;)
    Może w tym tygodniu powalczę o biało-czarne buty Young Hollywood?

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. C:
    Zgłaszam się, mam spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo Puncia! ♥
    Gratuluję wszystkim! Wybrałeś śliczne ciuszki na ten tydzień, mam wszystko z tej listy. Warto być aktywnym dla ładnej kopertówki z DKNY i sukienki z Chanel Tribute! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super rzeczy! mam juz spodnie i buty z czarnym czubkiem :)
    zglaszam sie
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie troche opuściłam przez kilka dni, ale takie uroki wyjazdu :C
    dziekuje i zgłaszam sie, mam spodnie i kopertówkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację :D Mam spodnie i buty ;) A chciałabym kopertówkę :o <3 Szkoda, że niektórzy tak reagują jesli chodzi o zaledwie 1 dzien spóźnienia :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Congratulations :D xx
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, dzięki wielkie! Okulary są mega :)
    Nie martw się, jest piątek - my w piątki mniej wchodzimy na WiFi/kompa/tableta i wolniej przez to komentujemy, może to od tego zależy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku, dziękuję bardzo za komentatora. Jest mi niezmiernie miło i oczywiście sd się przydadzą :D
    Gratuluję innym!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, chociaż szkoda, ze nie grubym drukiem, ale mam nadzieję że następnym razem będzie lepiej xd gratulacje pozostałym ;**
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do komentarzy, to ja rzadko komentuje w piątki, bo zawsze robię większe porządki, ogarniam lekcje itd żeby był luźniejszy weekend c; gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje. Wiesz, ja np. ostatnio spędzam dużo mniej czasu przy komputerze, a co za tym idzie na blogach stardollowych. Są ferie, to nie dziwne, że liczba odwiedzin bloga mogła spaść.
    A, co do nagród za kolejny tydzień mam torbę i spodnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję.
    Ja w tym tygodniu się nie zgłaszam, bo wszystko mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Zgłaszam się.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Świetne ciuszki i na pewno będę komentowała. PS: Mam spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje. :)
    Mnie np. ciężko się komentuje z telefonu, a przy komputerze jestem raz dziennie i najczęściej zapominam. :/
    Zgłaszam się w tym tygodniu, poproszę torebkę, mam spodnie. c:

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, zgłaszam się, nie mam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję!
    W tym tygodniu bardzo podobają mi się spodnie :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję!
    Mam spodnie i torebkę.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się, chciałabym torebkę.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje!
    Zgłaszam się, mam sukienkę, byłabym zadowolona ze spodni.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje!:)
    Zgłaszam się, nie pogardziłabym spodniami lub torebką:p

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie było mnie ostatnio, ale jak coś to wróciłam, haha. Nie zgłaszam się bo niczego nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulację! Nie mam nic.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się ;) obym nie wyleciała XD czasu niestety mniej, jutro mam bierzmowanie.

    OdpowiedzUsuń