2015/02/15

Wyniki Loterii Walentynkowej!

Czas ogłosić wyniki TEJ loterii i odkryć nagrody, jakie dla Was przygotowaliśmy :D
Żeby było Wam łatwiej - pod spodem nicki i przypisane do nich numerki:
1 - lewa0702
2 - jarus55
3 - Marysia...xD
4 - B.E.A.T.K.A
5 - Xenakk
6 - kreda2
7 - CzarnaGotka
8 - Aleksandra0308
9 - ....Yellow....
10 - nivea11
11 - krzysio100
12 - DivaMia4Ever
13 - klaudialigenza
14 - Majkastar1999
15 - palinkaa1997
16 - miss_miley_van
17 - kotek717
18 - CudneOczka
19 - marcelq
20 - nikt
21 - Juliette116
22 - Melolitka
23 - nikiwi2468
24 - Czekoladka333
25 - punkkokoo
26 - ojtyja
27 - MadmoiaselleOla
28 - -SWEET-GIRL-22
29 - nikt
30 - jaka-gwiazdka
31 - Mirdith
32 - Weronikao99
33 - Uplooad

Osoby zaznaczone na ZIELONO niech zarezerwują coś dla mnie za wygraną kwotę w swoim bazarze, lub jeśli nie mają ss niech napiszą do mnie w księdze gości, co mam kupić z ich listy życzeń za wygraną kwotę. 
Na osoby zaznaczone na FIOLETOWO nagrody już czekają w bazarku (ew. wystawię je jak tylko nie będzie limitu ubrań w bazarze).

Gratuluję wszystkim i zachęcam do dalszego komentowania ^^


34 komentarze:

  1. Jak miło!
    Kaska się przyda, bo po YH mamy puste konto... szkoda tylko, że po Antidote, ale bd na co innego :D
    Dziękujemy i gratulujemy pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję! ^^
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeej, dziękuje bardzo, na prawdę się przyda te parę sd, bo na chwilę obecną jestem całkowicie spłukana. ale się wykosztujesz przez nas! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ale milo! dziękuję bardzo! Jutro zgłosze się po nagrodę. :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodenki wygrałem! Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie totalnie w moim stylu <3 Dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, dzieki! jutro cos wystawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O dzięki! 100sd beardzo mnie zadowala, ale ten ból, że byłem tak blisko tego futerka :')
    Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żałuję, że nie wziąłem numeru 29 gdy był wolny! ale 100sd jest super, szkoda, że nie mam ss chociaż w sumie i tak wydałbym na ciuchy
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za 100sd, przyda się przy łataniu budżetu po Antidote :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Niestety może kiedyś coś wygram jak będę na liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę wziąć 29? XD Nie to, że wybrzydzam, ale ta bluzka jest taka ładna. [*] W każdym bądź razie dziękuje za nagrodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz żałuję, ze nie wybrałam numeru 29. Ale naszyjnik również bardzo mi sie podoba :) Bardzo za niego dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale pula nagród! :D
    Dziękuję za buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, dziękuję i gratuluję innym:)
    Tak blisko 150 SD xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję i gratuluje innym!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za bluzkę. Na doll wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :) Braciszek się nie pomylił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejciu ale nagrody! Dziękuję bardzo!
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje i gratuluję innym ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh!! Those awards are amazing!!! :D:D
    Thank you so so much!! xxx
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się przydadzą te sd, dzięki :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny naszyjnik, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Adam, DZIĘKUJĘ.! Sd odbiorę tak szybko jak tylko będę mogła, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń