2015/02/12

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Nagrody za poprzedni tydzień:
 Płaszcz - Marysia...xD
Spódnica - marcelq
Torba -  krzysio100
Torebka - ManiakPupili
Obcasy - Uplooad

Gratuluję, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje ....Yellow...., gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda :)
 
Jutro postaram się ogarnąć tę loterię, o której mówiłem i wyniki podam najpóźniej w sobotę, a na razie zmykam spać.


32 komentarze:

  1. Och, szkoda, że nie udało mi się wygrać marynarki z DKNY :<
    Z tego posta chciałbym mieć płaszcz z Antidote, bo poza tym płaszczem mam wszystko.

    Gratuluję szczęśliwcom! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom :)
    Zgłaszam się
    Interesuje mnie biały płaszcz
    Mam top
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, mam bluzkę z Diora.
    Najbardziej interesuje mnie kapelusz! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się,
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ;)
    Zgłaszam się, mam bluzkę, chciałbym kapelusz.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Zg się, mam top z Dior'a i kurtkę z Chanel, a najbardziej chciałabym kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja jeszcze jestem na tej liście? xD Lol, dzięki. xD
    Ta koszula w prawym dolnym, nie jest czasem z MSW? Bo MSW Store nie da się sprzedawać i żeby potem nikt się nie pluł, wiesz. :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest z MSW. Jest z Young Hollywood ;)

      Usuń
    2. Wróć... właśnie widzę, że koszula jest z YH xd

      Usuń
  8. Dziękuję i gratuluję! :)
    Zgłaszam się, mam bluzkę z Diora.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim :) Zgłaszam się, chciałabym crop top lub kapelusz :) Jestem bardzo ciekawa loterii, którą przygotowujesz. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zgłaszam się (:
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i zgłaszam się
    Posiadam tylko top
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję innym!
    Zgłaszam się, najbardziej interesuje mnie koszula z Yh :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, dzięki wielkie! <3 Gratuluję. :)
    Koszula jest cudna. *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranym! :)
    Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Zgłaszam się, crop top się do mnie uśmiecha. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulujemy! :)
    Mamy z listy krotki top w kwiatki, a kapeluszy mamy juz duzo... Za to blazer i koszula - normalnie klasyka! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. woo dziękuję! nie pomyślałbym nawet o tej spódnicy :)
    z tej listy nie mam tylko kapelusza, także bez sensu się zgłaszać. powodzenia innym
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, mam top Dior :)
    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję:)))
    Zgłaszam się, mam top z Diora:)
    DivaMia4Ever

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, aaaa marzę o kapeluszu :o Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję serdecznie, bardzo chciałem tę torebkę ;*
    Tym razem marzy mi się top lub biały żakiet, ale wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!
    Płaszczyk i koszula są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zgłaszam się, gratuluję, co do mnie możesz mnie już z góry usunąć z listy bo mam ferie bez neta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Zgłaszam się!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Zgłaszam się i od dziś zaczynam komentować bloga ;) Mam nadzieję, że szybko się znajdę na tej liście stałych komentatorów Caramel ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję :) Zgłaszam się, najbardziej chciałabym białą marynarkę lub kapelusz.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń