2015/02/04

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

W tym tygodniu na listę dostaje się ....Yellow...., gratuluję. W następnym tygodniu szykuję wielką loterię dla wszystkich osób ze złotej listy (dla osoby, która dostała się dzisiaj również), każdy wygra coś dla siebie - głównie będą to stardollary i ubrania ^^ 

Nagrody za poprzedni tydzień:
Futro - Jaka-gwiazdka
Sukienka - Mirdith
Bluzka - Melolitka
Spódnica -  MajkaStar1999
Zegarek - nikiwi2468

Gratuluję, nagrody czekają już na Was w bazarze :)

Nagrody na ten tydzień (spódnica dla najaktywniejszej osoby w tym tygodniu):


Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Ponieważ nie chcę nagradzać osoby, która wygrała futro podwójnie to postanowiłem, że tytuł komentatora przyznam osobie, której komentarze często pojawiają się na blogu jako pierwsze i która komentuje regularnie. Komentatorem tego tygodnia zostaje więc ManiakPupili, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :)

31 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję, za bluzkę ♥ Mam nadzieję, że powstanie z nią wiele stylizacji. W tym tygodniu nie zgłoszę się. Trzeba dać szanse innym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję robaczkom :D Coś ostatnio szczęścia nie mam xd
    Oczywiście dalej komentuję i zgłaszam się. Interesuje mnie spódniczka z SAP.
    Klaudialigenza ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że znów trafiłam na listę :)
    Jeśli chodzi o losowanie, to nie ukrywam, że moim marzeniem jest spódnica z SAP :))
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę blade, bardzo chciałbym mieć marynarkę z DKNY!
    Wielkie gratulacje dla 7 osób! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zgłaszam się
    Uplooad :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Cię <3 Wielkie dzęki za spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. O matulo <3 Dziękuje, dziekuje, dziekuje <3 Gratuluje tez innym i zgłaszam się na ten tydzień, mam torebkę z LE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję! :) Nadal będę komentować.
    Zgłaszam się.Najbardziej chciałabym marynarkę lub kopertówkę Chanel :)
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;)
    Zgłaszam się, mam obie torebki i buty.
    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i zgłaszam sie. :)
    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! Mam marynarkę DKNY oraz obcasy Limited Edition :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Zgłaszam się.
    Muszę nadrobić moje braki w komentowaniu. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się, marzę o spódnicy ♥ Mam buty LE i blazer DKNY. Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam spódnicę. :))
    Podoba mi się żakiecik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :D Nie mam nic z podanych rzeczy, najbardziej chciałabym szpilki lub blazer c:

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Mam tylko torebkę z Le.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    Interesuje mnie spódnica SAP♡
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. Chciałabym dostać marynarkę, spódnice lub torebkę, buty z LE.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh! I would love to take part in the raffle for the Chanel LE bag, always regretted not buying it!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :)
    mam już torebkę z LE
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wszystkim, którzy zostali nagrodzeni :)
    Zgłaszam się, nic nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, w tym tygodniu się nie zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. dziekuje :* zglaszam sie tez i gratuluje reszcie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy. Zgłaszam się, bardzo chcę płaszczyk albo torebkę LE, ale z wszystkiego się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulujemy!
    Rzeczywiscie kiecka boska, ale plaszcz i torebki tez sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się, chciałabym żakiet albo szpileczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :) Nie mam nic, a bardzo bym chciała spódnicę ze Strike a Pose lub torebkę Chanel. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  28. ajjj, bardzo chciałabym się załapać, nie było mnie jednak cały tydzień i nie miałam jak komentować, więc nie wiem, czy to możliwe, bo dopiero teraz mam okazje nadrobić. nie mam żadnej z rzeczy

    OdpowiedzUsuń