2015/02/28

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Feather Sleeves Blouse

Ta-ak, wyrobimy się z lutowymi potyczkami! I wybraliście nam całkiem nie najgorsze rzeczy na marzec (wyniki ankiet znajdziecie w poprzednim poście z tej serii). A wracając już do tematu tego posta to ostatnim potyczkowym HB'sem w tym miesiącu jest jasnoróżowa bluzka z transparentnymi rękawami i pierzem, przewiązana czarnym, połyskującym paskiem. Brzmi dziwnie, ale sama bluzka prezentuje się całkiem w porządku i nie jest bardzo udziwniona, problemy mogą sprawiać tylko pióra, których nie da się zakryć każdym płaszczem. Mnie się podoba, jest całkiem, całkiem. Chociaż generalnie to raczej nie moja kolorystyka. A Wy co sądzicie? Kupiliście?


Stylizacje, ofc:
Magda chciała pochwalić się nowym zakupem z LE - beżowym płaszczykiem przewiązanym futrzanym paskiem (to cudeńko sprzedało się jako pierwsze) i to właśnie do niego dobrała bluzkę HB. Pasek przy bluzce i jej dolną część zakryła czarną, ołówkową spódnicą, co moim zdaniem wyszło na sporą korzyść. Dodatki do sandałki w kolorze bluzki, czarna torba i kocie okulary przeciwsłoneczne. Elegancja sama w sobie.

Robiąc ten zestaw moją przewodnią myślą było to, żeby Heneda ostatecznie nie wyglądała jak stara pudernica. I nadal nie jestem przekonany, czy tak nie wyszło, no ale raz kozie śmierć (RKŚ xd). Spodobało mi się połączenie spódnicy LE z kokardą od Diora i to jak prezentuje się to wszystko razem z bluzką. Nie chciałem dawać żadnego czarnego płaszcza, więc postawiłem na ten pudrowy. Dodatki w czerni, żeby nie było zbyt mdło - przywieszka w kolorze paska na płaszczu. 

Wracając do chwalenia się zakupami z najnowszej kolekcji LE - tutaj mamy kolejny przykład xd I muszę przyznać, że jak na razie to najlepszy pomysł na ten sweter. Wełniany cardigan w połączeniu z różową bluzką, legginsami z dziurami, ciemnymi worker'ami i drobną torebką na pasku inspirowaną Moschino tworzą miejski look zawierający w sobie trochę rock'a, ale też sporo elegancji.

Bluzka jest najbardziej widoczna w stylizacji Marysi i mimo dosyć problematycznego kroju wygląda bardzo korzystnie. Oversize'owy płaszcz w kolorze wyblakłej czerni mógłby przytłoczyć tę bluzkę, ale dodanie podwiniętych spodni w jasnym szarym kolorze rozświetliło całość. Srebrny naszyjnik idealnie pasuje do spodni, a czarne szpilki w kropki pasują wzorem do tego na spodniach. Różowa kopertówka to strzał w dziesiątkę, bez niej bluzka wyglądałaby dość samotnie w tym zestawie. Perfekcyjny kok sprawia, że cały zestaw nabiera szyku.

Głosujemy:


38 komentarzy:

  1. Głosuję na Kotkę, stylizacja jest po prostu wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteśmy fankami pudrowego różu, ale ostatnio spodobał nam się w tym kolorze sweter przez głowę (w rl) i uznałysmy, że od czasu do czasu trochę jasnych kolorów nie zaszkodzi (z reguły nosimy ciemniejsze odcienie) i to tyczy się także sd. Zastanowimy się nad kupnem, ale raczej na 99% kupimy, bo bluzka jest dośc oryginalna. I w sumie bardzo ładna :)
    Stylki jak zawsze urocze, ale tym razem Marysia nas rozwaliła. Torebka mega pasuje do HB, buty do całości - normalnie nic dodac, nic ujac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się pomiędzy Klaudią a Marysią, ostatecznie zagłosowałam na tą pierwszą. Wszystkie stylizacje świetne c;

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Widzę, że ktoś jeszcze nie śpi oprócz mnie xd to tak : stylizacja 1. - ładna, ale prosta, bez żadnego wow, co trochę mnie smuci, stylizacja 2. - przykro mi, ale uważam ją za najgorszą. Bluzka nie jest najłatwiejszym ubraniem i niestety nie poradziłeś sobie do końca. Nie mówię, że outfit jest okropna , blee i takie tam, ale po prostu w porównaniu do innych jest najsłabsza. Stylizacja 3. - podoba mi się, fajny efekt dają pocięte spodnie, stylizacja 4. - urzekła mnie, otworzyłam nawet usta z wrażenia, choć nie często mi się to zdarza xd jest cudna i trafia w 100% w mój gust :3 i nawet nie trzeba zgadywać, że właśnie na tą stylizacje zaglosowałam
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest bardzo przyjazny dla oka i mam niemały dylemat na kogo zagłosować. Chyba zagłosuję na Marysię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem Marysia zrobiła najlepszą stylizację z tej czwórki. Ciemne rzeczy ładnie wyglądają razem z bluzką HB, a jeszcze idealnie dopasowała do tego kopertówkę.
    Głosik dla Marysi! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem zdecydowanie najlepiej poradziła sobie Magda- perfekcja! Co do samego topu, podoba mi się, choć z pewnością transparentne rękawy będą lepiej wyglądać i ciemnoskórych doll.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos na stylizację Marysi, zdecydowanie. Jest po prostu ge-nia-lna!
    Stylka Adama nie jest wcale gorsza, chyba nawet na Ciebie zagłosuję z drugiej przeglądarki :v

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na Marysię.Sama połączyłam tą bluzkę z płaszczem z LE.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój głosik idzie do kladiaaa, ponieważ według mnie zrobiła lepszą stylizację od Marysi. Bluzka jest piękna i planuję już jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są super, jednak Marysia moim zdaniem najlepiej sobie poradziła i nie zakryła całkowicie bluzki, głosuję na nią.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się z kolei bluzka kompletnie nie podoba, tylko kolor jest przyjemny. :|
    Co do stylizacji to żadna jakoś szczególnie mnie nie zaskoczyła, ale zagłosowałam na Marysie przez te spodnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuję na Marysię, zauroczyła mnie jej stylizacja wszystko perfekcyjnie do siebie pasuje *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Głos na Marysię, jako jedyna zrezygnowała z taplania się w cukierkowych kolorach, a postawiła na mocne akcenty i za to należy się jej duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauroczyła mnie stylizacja Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddałam głos, ale było ciężko bo wszystkie stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Magda, pozniej Klaudia. Ja sie wciaz zastanawiam nad kupnem tej spódnicy, doradźcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój głos zdecydowanie idzie do Marysi, zrobiła najlepszą stylizację ze wszystkich. Jako jedyna odłamała się od cukierkowego klimatu w całości i to właśnie mnie urzekło - perfekcyjny outfit ;)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest świetna i muszę ją koniecznie dokupić!
    Wyjątkowo wyrównany poziom tym razem, wszystkie stylizacje są bardzo ładne. Długo się wahałam, ale głos jednak na moją stałą faworytkę, czyli Klaudię! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne stylizacje :) Najbardziej spodobały mi się prace Magdy i Marysi, ostatecznie oddaję głos na Marysię :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś najlepiej Magda, według mnie, podoba mi się skomponowanie pudrowego różu z ciemną spódnicą i torbą. A i te piórka wystające zza płaszcza wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie ostatnia. Dobierając ten płaszcz nie zasłoniła całej bluzki, ale tylko jej wady. Do tego świetna kopertówka i naszyjnik.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie stylizacja Marysi.
    Ja osobiście jestem zachwycona lutowymi HB i chyba kupiłam wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię pudrowy róż, ale bluzka sama w sobie nie koniecznie mi się podoba, ale zastanowię się, czy ją kupię. Bez wahania głosuję na Marysię, wszystko w stylizacji pasuje idealnie.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  25. kladiaaa zdecydowanie :) kupiłbym tą bluzkę gdyby nie ten pasek
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej spodobała mi się 2 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kladiaaa wykonała moim zdaniem najlepszą stylizację. Jest po prostu fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie patrzyłam w Plazie na tą bluzkę, ale wygląda całkiem fajne:)
    Podoba mi się 3 i 4 stylizacja, jednak głos leci na ostatnią:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet ciekawa jest ta bluzka.
    Głosuję na stylizację Marysi - najbardziej mi się podoba, chociaż pozostałe też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marysia wykonała cudowną stylizację, uwielbiam połączenie pudrowego różu i szarości. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh, I wasn't on time to vote, but I would have voted for Magda! :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam nieobecna gdy głosowaliście, ale gdybym mogła glosować głosowałabym na Magdę. Piękne połączenie pudrowego różu i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tym razem zwycięzcą jest Marysia. Jak tylko zobaczyłam tę stylizację, to nie miałam wątpliwości na kogo zagłosuję. (Wpis widziałam wczoraj z rana, ale dosłownie przez 10 sekund, zagłosowałam, ale nie miałam już możliwości napisać, dlatego robię to teraz xD) W jej zestawie wszystko jest perfekcyjne, nie ma żadnego potknięcia i to jest zestaw, który z przyjemnością bym na siebie założyła. Mistrz!
    Propozycje Magdy i Klaudii są interesujące, wykorzystanie swetra ciekawe.
    U Adama coś mi nie pasuje. Dziwnie wygląda ten płaszcz, torebka też. Tym razem mnie nie porwało.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka nie przypadła mi do gustu, to nie jest także mój kolor. Gdybym zdarzyła zagłosowałabym na Magdę - genialna stylizacja!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  35. najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. jest cudowna!! reszta jest również piękna

    OdpowiedzUsuń
  36. najbardziej mi wpadła w oko Klaudia, delikatny, dziewczęcy sweterek, połączony mocnymi akcentami, ciężkimi butami, jak dla mnie genialnie! jestem mega zachwycona, pozostałe stylizacje nie mają jak dla mnie w sobie, nic takiego specjalnego :p

    OdpowiedzUsuń