2015/02/03

The Velvet Underground



35 komentarzy:

  1. Co tu dużo pisać, genialna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kieca, może bym nakrycie głowy jakieś dodała, kojarzysz mi się z efektywnymi koronami czy headpiecami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna jest ta zielona suknia! Stylizacja jest przepiękna, jestem pod wielkim wrażeniem.! Idealnie dobrałaś dodatki. W szczególnosci podobają mi się tatuaże, które idealnie pasują kolorystycznie i nadają charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu fajna sukienka, pierwszy raz ją widzę :)
    Stylka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia jest piękna, jej kolor także mi się podoba. Dodatki trafnie dobrane. Całość jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yukimi w satynie *.* Umarłam z zachwytu <3 Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zgrane dodatki, ale mam nieodparte wrażenie, że w tym kolorze nie jest Ci do twarzy ;-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna suknia, fajnie dobrane dodatki, całokształt bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest ta suknia! Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, jak zwykle. Zaczynam żałować, że wczoraj nie kupiłam tej pięknej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest piękna, więc stylizacja również jest bardzo efektowna. Podoba mi się mimo niewielu elementów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna, choc wlosy b. duzo zaslaniaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda Twoja lalka w tej sukni, dodatki też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, co miałabym mówić, powiem tylko to, co potrzebne: jest genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna! Suknia cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Skąd sukienka? Bo ładna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna sukienka! To jestem ciekawa z jakiego sklepu pochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kojarze tej sukienki i mam taka prośbę, żebyś moze jednak umieszczała marki poszczególnych rzeczy, bo z tego co widzę nie tylko mnie to ciekawi. Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała wybierać między publikowaniem z opisami ubrań, a niepublikowaniem w ogóle to wybrałabym tą drugą opcję. Nienawidzę tego, serio, tak więc nie, nie i nie oraz nie i zdecydowanie nie :)

      Usuń
  20. Włosy mi nie pasują, ale stylizacja zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi natomiast włosy odpowiadają, wszystko idealnie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapierająca dech w piersi, przypomina mi królową bagien XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo udana i ciekawa stylizacja!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładna, tatuaże i świetny makijaż w roli dopełnienia, świetnie się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń