2015/02/19

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Przepraszam, że tak późno, ale z losowaniem nagród zawsze jest dużo do zrobienia i zanim do tego usiądę, zanim sprawdzę kto i jak komentuje, zanim wybiorę nagrody i rozlosuję te z poprzedniego tygodnia, to trochę mi schodzi. Dzisiaj na listę trafiają: Ewelinka005, jasnakasia, DancerMarika, katniss-ne i mandaryna7. Już od przyszłego tygodnia będziecie brani pod uwagę podczas losowania nagród dla osób z listy :) Szansę na dostanie się na listę mają natomiast: alesha49, singiel, ewela45 oraz amaia_estebanez, ale muszą się troszkę bardziej wysilić :)

Nagrody za poprzedni tydzień:
Płaszcz - jarus55
Kurtka - ....Yellow....
Kapelusz - aleksandra0308
Top - KlaudiaLigenza
Koszula - lewa0702

Gratki, nagrody już czekają na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień (prawdę mówiąc, ciężko jest mi dawać nielimitowane rzeczy, bo nie wiem co już było w Callie's i straciło na wartości :s):

Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem - bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tego tygodnia zostaje DivaMia4Ever, gratuluję. Wystaw coś za 50 sd na konto Heneda  :)


31 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie i gratuluję pozostałym! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :)
    Zgłaszam się, mam sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie posty zawsze schodza :<
    Gratulujemy! Powiemy szczerze, ze lista komentatorow robi sie coraz dluzsza, oby tak dalej, bo nic tak nie motywuje do pracy ;)
    Z listy mamy torebke, a nasza uwage przykuly okularki.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :D a lista się rozrasta i rozrasta, tak trzymać! może stardollowa blogosfera jednak się podniesie i wróci do swojej dawnej świetności? jesteście nadzieją, tak powiem :p
    zgłaszam się w tym tygodniu, rzeczy żadnej nie posiadam, ale bardzo bym chciała tą torebkę chanel, nigdy jej nie mogę wychwycić w rozsądnej cenie w bazarze, świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :D Coraz wiecej czytelników i komentarzy, nic tylko pogratulować :D Zglaszan sie na ten tydzień, chciałabym okularki lub torebkę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations everyone!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)
    Dziękuję za wyróżnienie, jest mi naprawdę miło:)
    Jeśli mogę, zgłaszam się do tego losowania.
    To 50sd jest z wliczoną prowizją czy nie?xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje! :) Mam ostatnio obsesje na punkcie okularów, więc bardzo bym je chciała. c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Zgłaszam się. Bardzo bym chciała bluzkę Moschino :)
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, bardzo się cieszę, że dostałam się na listę c; bardzo fajne nagrody na ten tydzień, podoba mi się bluzka z pacyfką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałem, że kiedyś Ci napiszę, ale.... KOCHAM CIĘ ZA TEN PŁASZCZ! ♥
    Wielkie dzięki za nagrodę i serdecznie gratuluję szczęściarzom! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Zgłaszam się i marzy mi się torebeczka
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. To na czym najbardziej mi zależy to mam :D Nie zgłaszam się tym razem

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za kapelusz i gratuluję innym :)
    Z tego losowania najbardziej zależałoby mi na torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! :D
    A ja się zgłaszam. Najbardziej chciałabym torebki z Chanel lub bluzkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Zgłaszam się, najbardziej ucieszyłyby mnie torebki lub bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło :) Dziękuję i gratuluję. Zgłaszam się.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranym! Dziękuję, że od dziś jestem na liście i będę mogła brać udział w komentatorze tygodnia. Ale o nagrody tu nie chodzi tylko o tak dobre osoby i stylki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje wszystkim :3
    zgłaszam się, bo warto xd z każdej rzeczy bym się ucieszyła, nie jestem wybredna :D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Nas jest już 37 na tej liście :ooo Wooow i gratulacje w ogóle xD
    Zgłoszę się a co tam, chciałbym t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za koszule. :) Ja sie nie zglaszam w tym tygodniu, powodzenia dla reszty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje!
    Jestem zainteresowana torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! W tym tygodniu ucieszę się ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja bym się pokusił o sukienkę, zgłaszam się MeLolitka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :) mam już torebkę i t-shirt moschino
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję, powodzenia, nie zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń