2015/02/13

Walentynkowa Loteria Dla Najaktywniejszych Komentatorów

Na początku miałem pokazać wszystkie nagrody, ale uznałem, że może lepiej potrzymać Was w niepewności. I tak też zrobię, poniżej zobaczycie 33 serduszka - tyle ile osób na liście Najaktywniejszych Komentatorów, każdy z Was wybierze sobie jedno i prawdopodobnie dzisiaj jeszcze dowiecie się co wygraliście. Powiem tylko, że 20 nagród to nagrody rzeczowe (limitowane ubrania i dodatki), a pozostałe 13 to nagrody pieniężne. A co tam, Walentynki są tylko raz w roku xd Poza tym pamiętam, że rok temu też organizowana była tego typu loteria, chociaż mieliśmy o wiele mniej stałych bywalców, mniej wejść, obserwatorów, komentarzy, czy funduszy, dlatego też było skromniej. Ale w tym roku nikt nie poczuje się pokrzywdzony, tak myślę. Co sądzicie, żeby tak zostawić? Mam na myśli organizowanie tych większych loterii na takie okazje jak Święta, jakieś tandetne Walentynki etc. etc.? Piszcie w komentarzach :)

Aby wziąć udział w loterii musisz być na TEJ liście, zgłosić się pod tym postem, napisać swój nick i numerek serduszka. Każdy numerek może być wybrany tylko raz.

No to udanych Walentynek 8)!

 

38 komentarzy:

  1. Zgłaszam się.

    Wybieram 22

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + myślę, że organizowanie takich loterii w znaczny sposób może zachęcić ludzi do czynnego brania udziału w życiu bloga, sama idea jest jak najbardziej okej ;-)

      Usuń
  2. No jak dla mnie takie "celebrowanie" tych świąt jest bardzo dobrym pomysłem!
    Zgłaszam się, wybieram 7.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:))
    Chciałabym numer 12 c:
    DivaMia4Ever

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Wybieram 17
    Kotek717

    A takie loterie na pewno przyciagna nowych komentatorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Poproszę 24 :)
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę 11. Pomysł świątecznych loterii zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też udanych walentynek, ogólnie całej załodze :)
    Ja wybieram nr 14
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl, wiesz, ze wszyscy kochaja loterie :-)
    My poprosimy numerek 16, a tymczasem lecimy na matme...

    OdpowiedzUsuń
  9. wesołych walentynek :)
    numerek 12
    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się. :D
    Wybieram numer 18

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer 8
    Aleksandra0308
    Również uważam, że loterie z okazji różnych świąt to dobry sposób na przyciągnięcie nowych komentatorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, jestem pewna, że może przyciągnąć sporo osób.
    Poproszę numerek 21

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram numerek 25. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja poproszę 23 ^_^ A pomysł uważam za bardzo fajny i jestem za jesli chodzi o kontynuację ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wybieram 32, brat mi wybrał i mam nadzieję, że się nie pomylił :D Haha. Moim zdaniem loteria to zawsze dobry pomysł ^^ Czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram nr 9, super pomysł! :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  17. To wybieram 10, z góry dziękuję :-)
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  18. no to 4 :p
    ja w tym roku nie obchodzę walentynek, ale z racji, że wypadają w sobotę, razem z paczką jak zwykle się spotykamy, w końcu ostatki ^^ no i może na grey'a pójdę z przyjaciołką

    OdpowiedzUsuń
  19. Poproszę numer 5 :) Bardzo fajny pomysł. Z pewnością przyciągnie nowych czytelników. Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  20. No to zgłaszam się :') Nie wiem czy jakiś iny numer jest jeszcze wolny, ale sprawdziłem, że 33 nie jest więc wybieram 33.
    Uplooad :')

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram nr 1
    Też myślę, że to fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, poproszę o nr 3. Marysia...xd

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się i wybieram nr 19
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  24. No a mi została 15 :)
    Hmmm, jeśli tylko chcecie, to możecie organizować takie loterie, to miły gest :)
    Ale z drugiej strony - nie komentuję dla nagród :D

    OdpowiedzUsuń
  25. 30, chyba nie było
    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie jestem stałą komentatorką tego bloga. Lecz myślę, że za kilka tygodni się to zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 31 for me!
    I love the idea!! I use the traductor to understand everything, so I don't know if I'm understanding everything well cause it didn't work perfect, but I love the idea of these special raffles for this special days, they are great and it would make people more addicted to this blog (I'm already am) :)

    - mirdith

    OdpowiedzUsuń