2015/02/19

Time won't wait for either of us

Stylizacja to taka 10-minutówka, literally. Chciałem zrobić jakiś street'owy look, hymm. 
Jutro dam wyniki loterii cotygodniowej i zaktualizuję listę, bo przybyło nam komentatorów, ale polecam upewnić się, czy obserwujecie blog, bo bez tego niestety nie mogę dodać nikogo na listę, a wiem, że jest przynajmniej jeden taki przypadek :p
No i strasznie mi miło, jeśli chodzi o tę nominację. Nie spodziewałem się ^^ A wszystko to dzięki świetnym redaktorom i cudownym czytelnikom, myślę, że bez tego po prostu by mi się nie chciało nic robić xd

Sukienka - Antidote | Torebka - Chanel | Portfel (żeby później nie było o 2 torebkach w stylizacji xd)- Versus Versace | Obcasy - Young Hollywod | Słuchawki - Chanel | Czapka - Bonjour Bizou | Okulary - Chanel

Booskie, muszę podziękować Ani, bo bez niej nie wiedziałbym o tym zespole w ogóle. #Ania #słodzenie #credits #nivea11team


41 komentarzy:

  1. Jeju, kupiłeś sukienkę, którą chciałem zakupić, mega zazdro :c
    Stylizacja mi się bardzo podoba, sukienka jest taka wspaniała, że nie trzeba dodawać żadnej spódniczki czy jakichś szortów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wystylizowana bejsbollówka ♥ Według mnie jest nieco za krótka na sukienkę, ale u Ciebie nie razi tak bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ta bejsbolówka w ogóle nie podoba, teraz zmieniam o niej zdanie, jest całkiem całkiem :)
    Stylizacja świetna, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ty masz portki? To nie jest sunkienka tylko za duża bojsbelówka chłopaka super stylistki Henedy, oj Adam, Adam nie znasz się :c Ale stylka i tak mistrz i teraz żałuję, że teraz nie kupiłam tej cokolwiek to jest :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nic nie wiesz, to nic nie pisz!!! Według metki to jest sukienka :v :v :v

      Usuń
    2. A ja według metki jestem modelką Victoria's Secret ;___; Error 404: Body Not Found

      Usuń
  5. świetna :D choć ta bejsbolówka sama w sobie mi się nie podoba raczej, tu wygląda genialnie. lubię takie proste stylizacje, jednak mi takie zestawy jak ten niestety przychodzi robić w co najmniej godzinę, ostatnio wena mnie opuściła kompletnie :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna:) Bardzo nie lubię tej bejsbolówki, jest jak dla mnie za krótka, ale tu wygląda ok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha jak sexi XD Żałuję, że nie zakupiłam tej ,,sukienki", bo jest naprawdę fajna. Wszystko ładnie i kontrastowo. Tylko według mnie przydałyby się jakieś spodnie albo przynajmniej jakieś legginsy czy rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka mi się średnio podoba, ale fajnie dobrałeś do niej dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! Ja jak zwykle miałam "szczęście" i do domu wróciłam we wtorek, gdzie wszystko było wykupione ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Może na szybko robiona, ale i tak fenomenalnie wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wystylizowałeś tą sukienkę, nie podoba mi się ona, ale przy Twojej stylce żałuję, że jej nie kupiłam XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna!
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. love love love love love love!!
    I wish I had been there to buy this dress/jacket it's inspired by Moschino right? I LOVE IT! And well, your outfit.. perfect! You applied a lot of accesories to complete a perfect street style look for this amazing jacket :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka z Antidotw... Jest strasznie slodziutka, kojarzy nam sie z gimnazjalistkami, ktore maja taki super 'swag style'. Ale! Tutaj nie wyglada tak zle, podobaja nam sie dodatki, zwl. torba, portfel i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twoje stylizacje :3 świetna jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawdę świetnie, na samą sukienkę w sklepie nie zwróciłam uwagi, ale nieźle sobie z nią poradziłeś. Kolejny plus to makijaż, idealnie dopasowany.
    + Piosenka super :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do portfela, ale mimo tego bardzo mi się podoba.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna Stylizacja! Widzę, że Adam też masz bejsbolówkę Antidote. Szczerze to mam pomysł już na wykorzystanie jej bo kupiłam tylko dlatego, że się szybko wyprzedawała xdd Mam nadzieję, że dostanę się na tę listę hehe

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde, jestem pod wrażeniem.. Niezła robota, nie mam się do niczego przyczepić ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten portfel :v Muszę go poszukać :v Stylka tym razem średnio mi się podoba, ale to przez tą sukienkę, dodatki dobrane super :v

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo czekałam na coś porządnego z tą bejsbolówką! Słuchawki niezbyt, torebka okropna ale tutaj wyglądają genialnie. No i pierwszy raz widzę tę kopertóweczkę, dziwne :( #teamnivea11

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja. Wszystko idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie nie podoba mi się ta bejsbolówka, ale w tej stylizacji wygląda całkiem ok ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo żałuję, że nie kupiłam tej sukienki, bo twoja stylka z nią mega mi się podoba. ;) Świetnie dobrałeś dodatki i kolor ust.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka mi się nie podoba, ale tutaj wygląda całkiem przyzwoicie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami stylizacje zrobione w 10 minut wychodzą lepsze niż te, nas którymi spędza się więcej czasu, znam to... :')
    Mnie się bardzo ta stylizacja podoba, chyba przekonam się do czerwieni. Wyszło street'owo, czyli tak jak chciałeś. No i jest świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja. Bejsbolówka jest świetnie wykorzystana. Nie przeszkadza mi nawet brak spodni :D

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy pomysł jeśli chodzi o wykorzystanie bejsbolówki jako sukienki :) Cały look jest idealny, słuchawki super pasują, a ten portfel wygląda dla mnie trochę jak mały telefon xD Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna stylizacja. Podoba mi się, że cała jest utrzymana w miejskim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  30. mimo tej paskudnej baseballowki stylizacja wyglada bardzo fajnie!
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka (?) jest słodka XD. W Twoim przypadku to 10 minut wygląda super.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie, podoba mi się, chociaż sukienka strasznie krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie,wszystko świetnie skomponowane. Sukienka cudnie tu wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak mnie osobiście ta sukienko-baseballówka się nie podoba, to tu wygląda perfekcyjnie. Genialne dobrane dodatki + ten portfel xd
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie, ale ta bejsbolówka jest trochę za krótka na sukienkę :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawa stylizacja, fajnie dobrałeś dodatki!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja już miałam cię ganić za dwie torebki; bardzo przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń