2015/02/23

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Couture Moto Jacket

Dzisiaj przedstawimy Wam zestawy z kremowo-złotą kurtką HB, która mi się kojarzy z jakimś klubem country albo latami 80-tymi, czyli niezbyt dobrze xd Najbardziej irytuje mnie chyba ilość zdobień, suwaki w innym odcieniu złota niż cała reszta kurtki i te koszmarne frędzle przy rękawach. Oryginał od Balmain nieco lepszy, ale też mnie nie powalił. Mnie ciężko było zrobić z nią cokolwiek i nie polecam Wam jej zakupu. No, chyba że lubicie wyzwania :p Macie ją w swoich szafach?


Klasycznie, stylizacje:

Moją najlepiej określiła Magda, w czterech słowach: "50 shades of urine". Chyba nie trzeba więcej dodawać :)

Klaudia zdecydowała się na dobranie do jasnej kurtki bardziej wyrazistych ubrań i dodatków - spódnicy w kolorze pomarańczy wpadającej w czerwień, bordowych sandałków, brązowego paska oraz czarnego płaszcza, ciemnych okularów i beżowej kopertówki, które przygaszają ognistą resztę. Wyszło elegancko, ale nie schematycznie. 

Sandra postawiła na połączenie kurtki z oversize'owymi, pomarańczowymi szortami, co tworzy dosyć soczyste zestawienie. Dodatki to proste obcasy w kolorze piaskowym, jasnozłota kopertówka, złoty bodychain i cielisty stanik. Warto zwrócić uwagę na pomarańczowe usta, które współgrają z kolorem szortów.

Ankieta:


39 komentarzy:

  1. Kurtka pokazuje, ze kiedy adminom sie nie chce... Coz... Niezle badziewka wciskaja nam do starplazy ;) Z pewnoscia jej nie kupimy, bo bedzie tylko straszyc. Tak jak Tobie nam tez troche skojarzyla sie z westernem, w takim kiczowatym wydaniu x.x
    Ale oczywiscie poradziliscie sobie dobrze. Twoja stylka jest super i gdyby nie troche dziwny kolor spodnicy - calosc by powalala! Nie przesadzajmy z tym '50 shades od urine' haha. Sandra tez niezle pokombinowala, ale tym razem Klaudia calkowicie nas ujela. Przede wszystkim spodnica i plaszczem. Glosik leci na nia! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kurtka niesamowicie podoba i wcale nie miałem żadnych trudności ze stwarzaniem z nią sensownych stylizacji. Dzisiaj również głosuję na Adama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha dobra nazwa :D waham się więc chyba nie oddam głosu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję jej zakup, bo mi się póki co podoba xD
    Mój głos tym razem leci do Sandry :v Zagłosowałbym na Adama gdyby spódnica miała własnie inny kolor :v W sumie to i tak bardzo dobrze sobie z nią poradziliście :v

    OdpowiedzUsuń
  5. tym 50 shades of urine mnie rozwaliliście XD
    mi tam się kurteczka strasznie spodobała, gdy zobaczyłam ją w starplazie i od razu postanowiłam kupić. może i jest trochę trudna do zestawienia , ale wg mnie nie jest wcale taką złą rzeczą i dzięki jej kolorowi świetne dodatki można do niej dobrać. ze stylizacji wybieram chyba pierwszą, choć Klaudii również mi się podoba, tylko buty bym zmieniła zdecydowanie, no i to zaważyło o moim głosie :p bo u Adama można powiedzieć, że jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest ble, ale jak zwykle dobrze sobie poradziliście, zagłosowałam na Sandrę, chociaż Adama też bardzo mi się podoba, a Magda jak najtrafniej określiła tą stylizacje hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężki wybór, ale głos chyba jednak na 1 stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka ma nieudany zarówno fason, jak i barwę. Zdecydowanie nie kupię. Co do stylizacji, tym razem najbardziej przekonała mnie Klaudia. Świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się wstrzymam tym razem od głosu, dlatego, że w każdej stylizacji mi coś nie pasuje c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula! Gdy ją zobaczyłam od razu ją kupiłam bez zastanowienia :) Moim zdaniem najlepiej poradził sobie Adam, ponieważ reszta stylek jest taka sobie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie wiem czy kupię tę kurtkę. :P
    Głos na Adama =)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, głos na ciebie, choć podoba mi się jeszcze stylizacja Sandry. Kurtka mi się nie spodobała i jej nie zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co, ale chyba stylizacja "50 shades of urine" spodobała mi się najbardziej. Myślę, że to najlepsze połączenie. Klaudii stylizacja też jest ciekawa, jednak nie przekonuje mnie całościowo. Sandra też zrobiła kawał dobrej roboty, ale głos do Adama.
    Kurtki nie kupię, jest według mnie niezbyt ciekawa xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mocz mnie nie kręci, głos na Sandrę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko praca Sandry mi sie podoba i to na nią zaglosowalam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka rzeczywiście nie za łatwa ale doskonale sobie z nią poradziliście :) Ja jednak swój głos oddaję na Sandrę, bardzo podoba mi się połączenie kurtki z tymi intensywnie pomarańczowymi szortami :* Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na Klaudię, jej stylizacja wyjątkowo mi się spodobała. Sama kurtka nawet mi się podoba, ale raczej jej nie kupię, bo nie mam pojęcia z czym mogłabym ją zostawić.

    OdpowiedzUsuń
  18. No to coś ze mną jest nie tak, bo mi się kurde strasznie podoba ta kurtka i ją nawet zakupiłem :D
    Podobają mi się stylizacje Adama i Sandry, to na Was zagłosuję z komputera i telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurta jak dla mnie słaba, rażą mnie te żółte zamki. Głos oddam na Adama, bo fajnie dobrał inne elementy do suwaków, a i największe mankamenty tej kurtki zostały umiejętnie ukryte. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się ona podoba, nawet nie wiem czemu haha, chyba ją w końcu kupię. W sumie wszystkie stylki fajnie, ale głosuję na Sandrę, bo nie zakryła kurtki. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. My vote for Heneda! Great combination :)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtka nawet mi się podoba:)
    Trzecia stylizacja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi ta kurtka się nie podoba, więc jej nie kupię. Wszystkie stylizacje są ładne, a tym bardziej mi się podobają, bo nie jest łatwo coś stworzyć z tą kurtką. Głosuję na Adama.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  24. Głos na Funkyxpunky, tak jakoś najbardziej do mnie przemawia. Sama kurtka jest okropna.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem co sądzić o tej kurteczce, z jednej strony mi się podoba, a z drugiej coś mi nie pasuje... Nie kupiłam jej i nie zamierzam tego robić. Jedyną stylizacją która mi się podoba jest outfit Adama i to na niego oddałam swój głos.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja Sandry jest najlepsza i to właśnie na nią głosuję. Co do kurteczki, to jest bardzo fajna, psują ją tylko te frędzle na rękawach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka całkowicie mi się nie podoba. Nie zamierzam jej kupić, na pewno nie miałabym na nią pomysłu xd Głos na Sandrę ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  28. Wachałam się między pierwszą, a trzecią, ale zdecydowałam, że zagłosuje na Sandrę. :) Super stylizacje. A kurtka byłaby ładna, gdyby nie te rękawy..

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem jest okropna i nawet zakryta pod płaszczem jako bluzka wygląda złe :/

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  30. zdecydowanie heneda! ale kladiaaa też super
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurtka jest średnia. Ze stylizacji żadna szczególnie mocno mi się nie podoba, więc nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka mi się nie podoba, ma okropne frędzle. Dwie pierwsze stylizacje są średnie, ale praca Sandry mnie zachwyciła. Świetny dobór kolorów, ma mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem czemu większość hejci tą kurtkę, mnie się bardzo podoba.
    Głosuję na Adama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również należę bardziej do grona fanów :D jest ciekawa, no a poza tym kocham frędzle, może dlatego

      Usuń
  34. Cały czas nie jestem przekonana do kurtki. Jest po prostu brzydka. XD
    Głos na Adama.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta kurtka jest boska. <3

    OdpowiedzUsuń