2015/02/25

It was the fourth of July, you and I were fireworks

Admini ostatnio sporo mieszają. Najpierw ta zmiana przy ubieraniu lalki, która moim zdaniem była okropna i na szczęście wycofali ją po kilku godzinach, teraz zaczęli zmieniać części twarzy i Heneda ma jakieś takie nieswoje brwi :( Niby wyglądają bardziej realistycznie, no ale... Nie lubię zmian, chyba o to chodzi. No i myślałem, że już mamy z głowy Callie's Picks Fashion. A tu proszę, nowa kolekcja 8)))

Stylka taka hipsterska, chyba tęskni mi się za takimi zestawami. A kurtkę wielbię, kupiłem kilka dni temu i musiałem z nią coś zrobić!

Kurtka - Bonjour Bizou | Sweter - 2x Archive | Koszula - Young Hollywood | Spodnie - Nelly.com | Oxfordy - Olsenboye | Torebka - Archive (chyba) | Pasek - Rio | Okilary - Mr. | Kapelusz - Bonjour Bizou | Peruka - Film Theory



40 komentarzy:

  1. Cudo!! Kolory niesamowicie dobrze dopasowane, jak z zestawu. 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jaki kolor włosów ma Henedzia! Jest ładnie, ale zdecydowanie bardziej wolę ją w czarniutkich kosmykach... :)
    Stylizacja ładna, podobają mi się buty dopasowane do kurtki i torebki. Całość jest w ogóle ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się skojarzyła z taką małą dziewczynką która idzie do przedszkola xD Ale stylizacja ogólnie fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam w apartamencie, świetna, a zastanawiałam się, dlaczego Henia wyłysiała... 600sd za tą kurtałkę, szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda jak Dorotka, potrzeba jeszcze tylko rubinowych trzewików xD Podobają mi się kolory które są użyte w stylizacji, a co do kurtki to nie jest zbytni w moim guście, ale wygląda tutaj nieźle.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardzo mi się podoba, świetnie wszystko dopasowałeś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie. :0 A włosy świetnie tutaj pasują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serio? Kurcze, chyba jednak za rzadko siedzimy na sd, bo nie mialysmy pojecia o jakiejkolwiek zmianie :o Niestety admini czesto robia te cale zmiany na sile, brwi akurat w wiekszosci sa w miare okey, fajnie sie je dopasowuje. Teraz doll rzeczywiscie
    ma troche zbyt waskie ;)
    Swietna stylka, bardzo lubimy outfity w takim stylu (same mamy za malo takich ubran), a wlosy bardzo sie tutaj wpasowaly.
    CP slabe jakies takie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja. Fantastycznie dobrałeś kolory i do tego te włosy *.* Jestem na stardoll codziennie ale nie zauważyłam tej zmiany z brwiami. To przy ubieraniu lalki było tak denerwujące... A kolekcję w Callie's Picks uważam za bardzo dobrą. Dużej części ubrań nie miałam, więc z pewnością wydam ponad 100sd.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie wszystko dopasowane <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, zazdroszczę spodni, włosy bym zmieniła.
    Zmiany w większości niefajne, muszę nowe części twarzy jeszcze obejrzeć.
    No i Fall out Boy, genialnie! Czyżbym Cię zaraziła? =D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmieniłabym włosy bo jak dla mnie zbyt brązowo w tej stylce. Wszystko inne idealne ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie admini zrobili coś z oczami, są bardziej realistyczne, a usta wyglądają jakby były na botoksie.
    Podoba mi się. Ogólnie to lubię brąz

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi admini na szczęście nic nie zmienili w twarzy :) Stylizacja boska! Tak jak twoje inne hehe...Brwi troszkę ci nie pasują xdd

    OdpowiedzUsuń
  15. PS: Zazdroszczę kurteczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylka rewelacyjna, każdy element przemyślany, wszystkie do siebie pasują. Tylko do tych włosów to jednak nie jestem przekonana. xd

    OdpowiedzUsuń
  17. borzeniekochany kocham tą płytę FOB'a jezuuu :v :v :v No normalnie drugi American Life XDDD
    Stylka świetna, też mi się podoba ta kurtka. Ma bardzo fajne kolorki :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja i kolorystyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. też czasem mam potrzebę, żeby wrócić do starych, dobrych, "hipsterskich" czasów i tak wystylizować lalkę :) tobie wyszło to świetnie
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się tak średnio podoba, ale kurtka fajna c:

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie zmienili oczy, mam co do nich mieszane uczucia...
    Świetna stylizacja! Uwielbiam odcienie brązy, no i zazdro butów, są świetne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądają te włosy dopasowane do kolorystyki stylizacji, która sama w sobie też jest udana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie, fajnie grają tu różne odcienie brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna, lubie takie rude kolory c:

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie Ci zazdroszczę posiadania tej kurtki! Stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja akurat nie jestem fanką tej kurtki, jakoś nie widzę w niej niczego ładnego. Nue zmienia to jednak faktu, że stylka jest bardzo fajna, a Heneda uroczo wygląda w tej fryzurze :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie!
    tez plakalam ze cp wrocilo:/

    OdpowiedzUsuń
  28. moje skojarzenie- starsza pani wybierająca się na poniedziałkowy rynek XDD nie będę oszukiwać- nie podoba mi się... może jestem jakaś dziwna, bo z tego co widzę, to wszyscy są zachwyceni, ale to chyba kwestia gustu, bo stylizacja kompletnie nie w moim stylu. do tego ta ruda fryzura, ble.

    OdpowiedzUsuń
  29. poza tym, to taaak się cieszylam, że to koniec z CP, a tu psikus ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Too hipster for my taste! I love the essence, but for me it's too much
    -mirdith

    PS. I am the only one who can't see what's the difference on the eyebrows? I see them like before! haha

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarąbiste włosy :D Stylizacja mi się bardzo podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja lubię Henedę w brązowych włosach, nawet zaryzykuję stwierdzeniem, że wolę w takich, niż czarnych. Do stylizacji, nie wiem czy nie jest zbyt brązowo. Podoba mi się pomysł,połączenie poszczególnych fasonów,ale chyba widziałabym tam czarny top.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta fryzura mnie zabiła. Super stylka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fryzurka jest genialna jak i cała stylizacja. Włosy świetnie do Ciebie pasują. Stylizacja ciekawa, ale nie podoba mi się.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń