2015/02/04

Hot Buys'owe Potyczki: HotBuys Miu Miu Insp Coat

Okej, dzisiaj ostatnie styczniowe potyczki (wyrobiłem się ;)) z płaszczem, który chyba najbardziej mnie zawiódł jeśli chodzi o HB na ten miesiąc. Podoba mi się, że jest wykonany z plastiku, nie przeszkadza mi nawet ten fiolet i wielkie, srebrne guziki. Najgorsze jest to, jak jest skrojony. Rękawy w zupełnie innym miejscy niż ręce (a wszystko przez niego widać, więc efekt jest mega nienaturalny) i jeszcze jak jakiś taki dziwnie rozłożysty, co psuje figurę lalki już zupełnie... Nie wiem, czy użyję go jeszcze kiedykolwiek, mimo że jak nie leży na lalce to wygląda spoko. A jaka jest Wasza opinia na jego temat?


Nasze zestawy:

Stylizacja Magdy to zdecydowanie minimalistyczne zestawienie. Do przezroczystego płaszcza przeciwdeszczowego założyła lalce metaliczną, lawendową spódnicą i sportowy top. Dodatki to mała kopertówka z frędzlami oraz czarne sandałki na obcasie. Całość urzeka prostotą.

Chciałem zrobić coś a la sporty chic, dlatego postawiłem na sportowy top, odsłonięty brzuch i krótką, panelową spódniczkę w tym samym, grafitowym kolorze co top. Look dopełniają spiczaste obcasy, drobna, srebrna torebka, zbyt duża czapka i wąski, fioletowy pasek.

Klaudia założyła do płaszcza asymetryczną sukienkę w zielone wzory, zabudowane obcasy z paseczkami i prostokątną torebkę z kryształkami. Całość dopełniają drobne bransoletki, długi, błyszczący naszyjnik, wielkie słuchawki Chanel i szalone, fioletowe włosy.

Głosowanie:

Wow, udało mi się coś zapisać w tym paint'cie xd

35 komentarzy:

  1. Ciężki wybór, bardzo podobają mi się wszystkie. Zdecydowałem, że zagłosuję na stylizację Klaudii, ponieważ jest inna niż pozostałe dwie. Jakoś do mnie przemówiła, a no i uwielbiam takie włosy <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się stylizacja Magdy i to na nią zagłosuje c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Klaudii zauroczyła mnie połączeniem kolorów i to na nią oddaję głos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są pomysłowe i ładne. Najbardziej jednak zauroczyła mnie stylizacja Magdy i to na nią oddaje głos :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się wszystkie, ale Adama stylizacja jednak najbardziej mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też płaszcz zawiódł. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, ale głos na Adama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Magdy. Szczególnie spodobało mi się użycie metalicznej spódnicy, która idealnie pasuje do płaszcza :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są ładne, jednak najbardziej spodobała mi się praca Klaudii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są niezwykle i ciężko jest wybrać najlepsza. Mój głos wędruje do Klaudii, gdyż jej stylizacja się różni od pozostałych. Piękne połączenie! Spisaliscie się rewelacyjnie: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie trudno wybrać, każda stylizacja tym razem ma coś w sobie. Dzisiaj jednak nie głosuję :(

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! I love your outfit Adama, it's perfect!!
    I did an outfit with this coat but it was like more "elegant", I love how it looks with the city sporty look!!! GREAT! My favorite :):):)
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos oddaje na Magdę ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciężko zdecydować, ale chyba Adam (za idealne dopasowanie rzeczy) i Klaudia (za połączenie z sukienką)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Ciekawe, z jakimi rzeczami będziecie mieć do czynienia w lutym... :)
    Czekałam na ten płaszcz, a w dniu, w którym wszedł do Starplazy zdecydowałam, że w mojej szafie nie zagości. Na zapowiedzi prezentował się o niebo lepiej!
    Magda... jak dla mnie, w dzisiejszym wydaniu... mistrzostwo! Mniej, czasami znaczy więcej. Dla mnie jest fenomenalnie. Delikatnie (w sensie ilości dodatków itp.), a daje taki efekt! Głos idzie do Ciebie.
    Adam, bardzo ładna stylizacja, podoba mi się. Tylko torebka jest jak dla mnie za jasna, ale to tylko może jakieś moje dziwne wrażenie.
    Stylizacja Klaudii chyba po raz pierwszy, może drugi jakoś mi do gustu nie przypadła. Nie pasuje mi ta sukienka w połączeniu z płaszczem. W dodatku te włosy, w tak nienaturalnym kolorze. Jeszcze brak podszewki... Przepraszam, tym razem nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Jeju.. Naprawdę, wszystkie mi się podobają. ;o Każda ma coś przyciągającego w sobie. Magda- świetne dopasowanie krojów i kolorów, wszystko przemyślane. Adam- zadbałeś o najmniejsze szczegóły, idealnie to wygląda wszystko. Klaudia- inna niż wszystkie, i tej print na bluzce. <3 Mimo wszystko, głosuję na Adama, cudowna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zrobiliście stylizacje, ja zapomniałam o tych potyczkach. :c Wszystkie bardzo mi się podobają, ale zagłosowałam na Magdę - świetne dopasowanie spódnicy do płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się stylizacje Magdy i Adama. Nie wiedziałem na kogo zagłosować, ale mój głosik ostatecznie poszedł do Magdy.

    OdpowiedzUsuń
  18. tym razem Klaudia :) chociaż mały minus za bransoletki
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwie pierwsze stylizacje są ganialne. Nie mogę się zdecydować komu mam oddać swój głos.
    singiel

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie są cudne, ale tym razem moje serce skradł set Adama: wszystko idealnie dobrane, spódnica i top jakby tworzyły komplet, pasujący kolorystycznie pasek, który dodatkowo wszystko urozmaica. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zagłosowałam na Adama. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście, płaszcz wyszedł średnio, ale taki tragiczny nie jest. Zagłosowałem na pracę Magdy ze względu na świetne połączenie fioletowego kołnierzyka z metaliczną spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Plaszcz jest sam w sobie dosc w porzadku, ale doll wyglada w nim na szeroka i jest problematyczny w uzyciu... wiec go nie kupilysmy.
    Znow wszystkie stylki super, jestesmy w szoku, ze cos wymysliliscie. Po namysle glos leci do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się zdecydować, we wszystkich stylizacjach czegoś mi brakuje. Jednak najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tym razem na Klaudię, ponieważ jej stylizacja jest oryginalna i ciekawa.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój głos powędrował do Adama, jak dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój głosik otrzymuje Adam. Bardzo podobają mi się dodatki i ogólnie dobór ubrań :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. łaał, wszystkie są na prawdę świetne! gdybym mogła jeszcze wybierać, byłaby to chyba jednak Klaudia.

    OdpowiedzUsuń