2015/02/26

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys OTT Jewel Heels

Już w poprzednim poście pisałem, że kocham te szpilki, ale to powtórzę. Są naprawdę genialne i naprawdę nie mam pojęcia czym tak do końca mnie ujęły. Podoba mi się ich prosty kształt i to, że są w szpic. Natomiast kryształki dodają tego czegoś, że nie jest to kolejna zwykła para czarnych szpilek. Co o nich sądzicie? Zakupiliście?


Stylizacje:


Magda zdecydowała się na połączenie szpilek z ubraniami w kolorze oliwkowej zieleni i karmelowego brązu. Te same kolory mają kryształki szpilek. Elegancka koszula bez guzików w groszki to najbardziej wyróżniająca się rzecz w stylizacji, oprócz oryginalnych szpilek oczywiście. Reszta jest stonowana - oversize'owy płaszcz, eleganckie spodnie, pikowana torebka, wielkie okulary z oprawkami w kolorze koszuli i zwykły kapelusz. Elegancki, ale wciąż uliczny look, zachwyca prostotą.

U mnie też street'owo, ale już mniej szykownie. Za to kolorów jest o wiele więcej. Zdecydowałem się na wyeksponowanie burgundu i butelkowej zieleni, które widoczne są również na obcasach. Do wyblakłego, zbyt dużego płaszcza założyłem Henedzie męską bluzę z wizerunkiem Sfinksa, czarną koszulę, rurki w kolorze czerwonego wina i kopertówkę w paski. Ja również postawiłem na okulary muchy z DVF, ale kapelusz zastąpiłem czapką.W ostatniej chwili pomalowałem usta na burgundowo.

Klaudia zrobiła zestaw w czerni i burgundzie. Do czarnej marynarki z LE i transparentnej, czarnej koszuli z kieszonkami dodała spódnicę maxi, burgundowy szalik i cekinową torebkę, która ożywia całość i świetnie współgra ze szpilkami. Szeroki pasek i czarny zegarek to proste dodatki, które dopełniają całość idealnie. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że zwykła fryzura i smokey eyes to bardzo dobry pomysł na ucharakteryzowanie lalki w tym zestawie.

Yukimi jako jedyna z naszej piątki wykonała stylizację z użyciem jasnego koloru. Ten może nieco zbyt duży, elegancki, kremowy płaszcz przewiązany paskiem w połączeniu z transparentną koszulą w tym samym kolorze oraz ołówkową, połyskującą spódnicą tworzą świetnie zgraną bazę. Czarna, szykowna torba i nietuzinkowe dodatki to chyba najlepsze możliwe dodatki do tej stylizacji. Delikatny makijaż, rozwiane włosy i sam outfit - lalka wygląda dzięki temu jak redaktorka naczelna pisma modowego.

Sandra zrobiła prawie cały look w czerni - skórzana kurtka z ćwiekami, lekka, rozkloszowana spódniczka do kolan sprawiły, że zestaw wygląda na rock'owy. Wysokie szpilki, bordowa kopertówka z cekinami i ciemna szminka na ustach sprawiły, że zestaw nabrał kobiecości i elegancji. Kapelusz to ciekawe uzupełnienie całej stylizacji. 

Ankieta:



Dzisiaj jeszcze jedna ankieta dotycząca marcowych potyczek. Jak zwykle macie 4 głosy, wybierzcie rozsądnie. I błagam, bądźcie łaskawi, od jakiegoś czasu głosujecie na prawie same koszmarki xd
PS. Dodam tylko, że to do ręki tak na serio nie jest do ręki xd Tu macie spoilery jakby co: klik.

Ankieta nr 2:

 oraz
 W marcu stoczymy potyczki z wzorzystym ponczo, swetrem w serek, jeansową spódniczką i jeansową sukienką :)

37 komentarzy:

  1. Wacham się między Klaudią, a Yukimi :v Zagłosuję na obie z dwóch przeglądarek :)
    Moich głosów z drugiej ankiety nie zdradzę, to ma być niespodzianka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałem dylemat pomiędzy yukimi a kladiaaa! ale ogolnie wszystkie sa naprawde super
    marcelq

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś najbardziej podoba mi się Yukimi, głos już oddałam. :) W drugiej ankiecie na pewno zagłosuję na sweterek, ale nad resztą muszę się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Buty sa ciekawe z bliska, na pewno oryginalne. Przypominaja nam zlaczone brylki wegla z kamieniami szlachetnymi dla ozdoby :) Z daleka niestety bardzo traca, robia sie jakies takie... Dziwne.
    Stylki super, Twoja (torebka i spodnie - super!) i Magdy (genialny pomysl na koszule i okulary) nas powalily. Moze dlatego, ze uwielbiamy te plaszcze, moze przez te dodatki. Tak czy siak - glos na Magde z telefonu, z tableta na Ciebie :)
    Co do ubran... Zbyt latwo nie moze byc! A teraz na serio; zaglosowalysmy na sweter w serek, spodniczke z jeansu, kremowe platformy i czerwona kamizelke. Moze ktores z nich kupimy (ta polityka oszczedzania czasem jest meczaca).

    OdpowiedzUsuń
  5. Swój głos oddałam na Yukimi, jej stylizacja najbardziej mi się spodobała ze względu na jasne kolory z jakimi zestawiła buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się zdecydować. Chcę oddać głos i wtedy myślę,że jednak inna jest lepsza XD. Tym razem byłam łaskawa co do ubrań, wybrałam te najładniejsze.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te buciki ! Sama nie wiem kogo mam wybrać bo wszystkie stylki są tak świetne i na dużym poziomie..Jednak wybieram dwie dziewczyny : Kladiaaa i Yukimi. Waham się nad wami, ale ostatecznie mój głosik idzie to Yukimi♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie te kryształki to nie kryształki tylko lampki na choinkę 😂 Co nie zmienia faktu, że te buty są cudowne, najbardziej podoba mi się stylizacja Magdy, Adama i Yukimi i nie mam pojecia na kogo zagłosować ;___; W drugiej ankiecie wybrałam, ponczo, dwie pary butów i pasek, ogolnie wszystkie te HB są jakies takie no żeby się nieładnie nie wyrazić do bani...

    OdpowiedzUsuń
  9. Emipaula i yukimi, genialne stylizacje. W drugiej ankiecie zagłosowałam, ale również nie zdradzę na co. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na Emipaulę. A co do HB to ponczo i jeansowa kiecka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos na pierwszą stylizację, a co do HB to na pewno chce zobaczyć stylizację z jeansową spódniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężki wybór, ponieważ wahałam się między Klaudią, a Yukimi. W końcu wybrałam stylizację Yukimi, bo jest taka kolorowa w porównaniu do reszty i to ona mnie najbardziej zauroczyła. W drugiej ankiecie zagłosowałam na ponczo, jeansową spódniczkę i dwie pary butów :)
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń
  13. Głos na Magdę oraz karmelowe platformy, sweter w serek i jeansową spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Magda<3 perfekcja!
    ankieta: sukienka, sweter w serek,pasek i czarna torba. dacie radę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cholera jasna, mam tak mieszane uczucie co do tych butów... Są nietuzinkowe, wyglądają ciekawie, ale z drugiej strony... mam wrażenie, że są odrobinę tandetne. Życiowy problem.... xD
    Stylizacja Magdy utrzymana jest w stylu, który do mnie przemawia. Podoba mi się połączenie kolorów oraz to, że nie jest tak ciemno, ponieważ wszystko rozświetla płaszcz.
    Twoja stylizacja to geniusz, ciekawa jest ta góra, chyba będę musiała kupić (czy jeszcze dostępna?), odrobinę drażni mnie tutaj tylko ta torebka. Ale reszta cudo! :)
    Tym razem w stylizacji Klaudii coś mi nie pasuje. Na pewno elementem, który dałabym do wymiany jest torebka. Nie podoba mi się również ten szalik, choć kolor jest ładny.
    Yukimi - to na jej pracę oddaję dzisiaj głos. Płaszcz, który daje tak potężny efekt jest śliczny, a pozostałe połączenia są piękne. Nie mogę się napatrzeć! ♥
    Stylizacja Sandry najmniej mi się dziś spodobała. Według mnie jest tak zbyt zwyczajnie, bez żadnego wow.
    Na rzeczy do kolejnych potyczek zagłosowałam, zobaczymy co z tego wyjdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddałam głos na Yukimi, cudowna stylizacja!
    .....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  17. również mi się bardzo spodobały te buty i od razu kupiłam :D choć wersja realna bardziej mi się podoba, ta stardollowa taka zła nie jest. jeżeli chodzi o stylizacje, to fajnie, że ostatnio jest ich więcej :D wszystkie mi się bardzo podobają i nie wiem kogo wybrac. wersja Magdy- za tą piękną kolorystykę i zestawienie ciuchów, które uwielbiam, Adam- również za kolory, uwielbiam zestawienie bordowego z zgniłą zielenią i brązami, u Klaudii nie podoba mi się jedynie spódnica z basic, nie lubię ich, są brzydko wykonane wg mnie, ale reszta- cudowna! ta torebka i szalik, cudownie ♥ Yukimi- doll jaki stylizacja wyglądają bardzo zjawiskowo, piękna stylizacja. no i Sandra- urocza spódniczka (mogłaby być jedynie osadzona nieco wyżej), na prawdę fajnie wygląda ze skórzaną górą. ostatecznie chyba Magda, jestem na prawdę zauroczona tym lookiem.
    W dalszych potyczkach chciałabym zobaczyć czarna torebkę, buty pierwsze od prawej, dżinsowe wdzianko, no i może ta chustę(?) trzymaną w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddałam głos na Magdę, choć wahałam się pomiędzy nią, a 3 stylizacją. Zagłosowałam na sweterek, platformy i ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wachałam się między pierwszą, a drugą. Te dwie zdecydowanie najs jak dla mnie. :) W sumie chyba się powstrzymam.. A w drugiej tylko sweterek, bo mi się nic więcej nie podoba. c:

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty nie są moimi ulubionymi, ale przyznam, że są ciekawe. Bardzo podobają mi się dwie stylizacje. Pierwsza jest utrzymana w pięknych kolorach okulary i bluzka są w jednakowym kolorze i wygląda to fajnie. Podoba mi się też ostatnia stylizacja - ciekawy pomysł na spódnicę i doskonały dobór torebki.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  21. zagłosowałam na Yukimi :) genialna stylizacja :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  22. My vote goes to Klaudia! I love her outfit, it's great and glamorous but not typical :) I love it!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaglosowalam. Głos na Magdę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Głosuję a Yukimi. Ogólnie to podoba mi się pierwsza czwórka.
    Z marcowych hb to podoba mi się tylko sukienka w groszki

    OdpowiedzUsuń
  25. Heneda i Klaudia najlepiej, świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne stylizacje! Wstrzymałam się od głosu, bo bardzo trudno wybrać najładniejszą. ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie genialne! Z ciężkim sercem (bo zakochana jestem we wszystkich) oddaję głos na Kladię. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm... Klaudia czy Yukimi? Ostatecznie Yukimi, stylizacja ładna, no i się wyróżnia! Z Hb wybieram:sukienkę w groszki, kamizelkę, sweterek i ciemne buty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Emipaula według mnie najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie szpilki są całkiem ciekawe i ładne. Najlepsza stylizacją jest zdecydowanie pierwsza! Hot buys są takie sobie :C

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty nie przypadły mi do gustu, ale stylizacje dobrze się prezentują, Najbardziej spodobała mi się propozycja Magdy, dlatego na nią zagłosowałem.
    Jeśli chodzi o HB na przyszły miesiąc, wybrałem tylko sweter w serek i sukienkę w groszki - reszta zupełnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są oryginalne, ale w ogóle mi się nie podobają. Swoj głos oddałam na Yukimi - świetna stylizacja. Co to HB jestem zawiedziona, że to coś do ręki na prawdę nie jest do ręki xd Wybrałam sweter w serek, sukienkę, kamizelkę i spódniczkę.

    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie praca Magdy! Pięknie wykorzystała oliwkową koszulę! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdybym głosowała, głosowałabym na Klaudię. Twoja stylka jest taka... wow.

    OdpowiedzUsuń