2015/02/17

Cherry



36 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie. Jak zwykle. I to body Madonny, nie sądziłam, że kiedyś pożałuję, że go nie mam. A tu taka niespodzianka! Naramienniki idealnie pasują do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka mi się nie podoba, ale w tym wydaniu zyskała na wartości.

    OdpowiedzUsuń
  3. cherry cherry lady <3 piękna stylizacja, podoba mi się sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna! Sukienka jest zachwycajaca, a kapelusz nadaje calej stylizacji elegancji. I zdobienie super pasuje do zdobien sukienki ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie za bardzo przypadła do gustu, nie wiem czemu, ale nie jest najgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna:) Podoba mi się sukienka, kapelusz też fajne się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak nie lubię tego kapelusza, tak teraz nie wyobrażam sobie tej stylizacji bez niego, świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wzory i w ogóle! Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest cudowna. Ten bardzo pomysłowy kapelusz świetnie współgra z elegancką sukienką i butami. Podoba mi się również kolor włosów Twojej doll. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna! Super pomysł na sukienkę, świetnie się prezentuje :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, śliczna sukienka c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancka i ładna, jednak mi bardziej podobałaby się bez tatuaży :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz zachwycająco *.* Elegancja z nutą (nie taką małą) nonszalancji :) Xenakk

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! A te body madonny wykorzystałaś ciekawie i pokazałaś, że nie na marne leżą w szafie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, świetnie dobrałaś dodatki, szczególnie podoba mi się kapelusz nadający charakter.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna :) Sukienka bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na tą ozdobę na kapeluszu, stylka genialna :)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie, piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bezbłędna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To raczej nie moja bajka, co nie zmienia faktu, że stylizacja jest ciekawa. Połączenie delikatności z drapieżnością. Ładne buty.

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG, this outfit is just PERFECT. I love it Ö

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa stylizacja, choć nie w moim stylu ;)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  24. Perfekcyjna! Mimo klasycznego dobrania czerni i bieli jest oryginalna i w moim ulubionym klimacie. Bardzo podoba mi się ta ozdoba na kapeluszu i dodanie do stylizacji tego szerokiego paska. Dzięki tym dodatkom stylizacja wygląda tak... bogato :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na kapelusz. Strasznie podobają mi się te szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Too much for me :S Remembers me of Alice in Wonderland!
    - mirdith

    OdpowiedzUsuń
  27. Istna rewelacja, jak napisała mirdith mnie również, w choć maleńkim stopniu przypomina Alicję w Krainie Czarów. Szpilki są perfekcyjne. W ogóle nie przeszkadzają mi tu te tatuaże. Fajne połączenie tego body z Young Hollywood Madonny z czarną sukienką.
    Alesha49

    OdpowiedzUsuń