2014/09/11

Sleeping alone

Byłem tak zmęczony po szkole, że zrobiłem sobie chwilową drzemkę o 16... A wstałem dopiero teraz :') Weekendzie, gdzie jesteś :(? Na szczęście nie mam jutro dwóch ostatnich godzin HiSu i wychodzę o 12 ze szkoły. I muszę w końcu przeczytać III i IV część Dziadów, bo zupełnie nie wiem, co się dzieje na polskim... A jak u Was?

Sweter - Antidote | Koszula - Bonjour Bizou + Cheap Monday | Spodnie - Nelly.com | Torebka - Pretty n' Love | Obcasy - Pals | Czapka - Bonjour Bizou


27 komentarzy:

  1. Ja zawsze po szkole robię drzemkę i wstaję około 19/20/21. Dzięki takim odpoczynkom czuję się doskonale. Ja też muszę przeczytać Dziadów, na szczęście tylko trzecią część. A jeśli chodzi o weekend, to nie będę miał odpoczynku, ale za to będę miał niezła imprezę. Po raz pierwszy w życiu idę na wesele (I TO GÓRALSKIE) do mojej kuzynki :D
    Stylizacja mi się podoba, bardzo Ci zazdroszczę tego swetra. No i cóż z tego, że mam taki ciemny z różowymi akcentami. Ten jasny jest lepszy od tego, co mam w szafie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała drzemkę, ale trzeba się uczyć na sprawdzian z chemii i historię ;_;
    Tak jesiennie. Podoba mi się stylizacja jak i poszczególne ubrania, zwłaszcza sweter i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą stylkę! Jest taka szkolna gdyby zmienić buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma drzemki, jest opieprzanie się przed książką od geografii świata. Eekstra. :D
    Stylizacja fajna, typowo szkolna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa, też bym chciała się zdrzemnąć, ale nikt za mnie PLL nie przeczyta! :D
    Stylizacja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzemki? Chyba w snach, właśnie skończyłam odrabiać nawałnice zadań domowych.
    W weekend piszę wypracowanie na papierze kancelaryjnym, 5 stron min., na poniedziałek.
    Muszę przeczytać Małego Księcia, krótkie, ale nie da się czytać - każde zdanie wielką mądrością świata, drugie dno, tak bardzo mądrze, wow.
    Świetna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat planowo kończę w piątki o 12, więc fajnie. O, nie tylko ja czytam PLL po nocach. XD
    Stylka śliczna, też ci zazdroszczę swetra.

    OdpowiedzUsuń
  8. @-sweet-girl-22
    Haha, ja nie mogę pójść spać póki nie doczytam rozdziału, potem kolejnego i tak w kółko XD Każdy rozdział przynosi coś nowego, zaskakującego! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie słabo, na nic nie mam czasu, Stylizacja świetna, piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piotrek ma rację - super sweter!
    Kojarzy nam się z jesienią; z plaszczykami, botkami, szalami i innymi super ubraniami :D
    Może dałybyśmy pełniejsze buty, ale wiadomo, że na sd czasem takich butów brakuje.
    Hm... U nas jak dotychczas jest okey, ale tylko dlatego, że do jutra jako 1 klasy mamy czas ochronny więc... W niedzielę siadamy rano i zakuwamy matmę, histę i WOK, bo na 90% zapytają. No i w czwartek znów będzie gegra z babką na zastępstwie, która gada o tańszym mięsie dzięki sytuacji na Ukrainie, a nie o temacie, a chce potem pytac haha. Babka od anglika jest żoną historyka i obydwoje są straszni.
    Nie martw sie, jutro juz piatek :) W tym tygodniu mialysmy juz 2 x anglik i dod. matme, dojazdy tez nas troche zmeczyly... Ale juz jutro po poludniu wolne i siedzenie do 2 w nocy przed laptopem z serialem. Napiszę zaraz historię naszego życia haha, ale - miałysmy isc na maraton, co raczej nie wypali, więc będzie nocka w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sweter jest boski! Stylizacja też bardzo mi się podoba :)
    Ja na razie cieszę się jeszcze ostatnimi tygodniami wakacji, a od października studia. Trochę się ich boję :c
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku mega zazdroszczę tego sweterka, jest świetny.
    Stylizacja wspaniała, bardzo spodobało mi się połączenie sweterka z torebką

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmieniłaś włosy!!! Haha myślałam, że to nigdy nie nastąpi. Nie żeby mi się tamte nie podobały, bo są świetne, ale twoje stylizacje były nimi wręcz sygnowane :) Stylizacja fajna - vo tu się rozwodzić, wszystko do siebie pasuje.

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta stylizacja :)
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobre połączenie ubrań, kocham ten sweter. Ponadto worek jest urocza jest tak mała xD. piękna

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja :)
    U mnie ciężko:-/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ledwo wiążę koniec z końcem, ale jakoś daję radę. xD
    Stylka przecudna

    OdpowiedzUsuń
  18. Również muszę przeczytać Dziadów cz. III. xd Masakra, jak szkoła potrafi wykończyć. Padam na twarz po tym tygodniu, chociaż wiem, że będzie jeszcze gorzej. Przykład: następny tydzień codziennie mam sprawdzian. Ah...
    Stylizacja świetna, podoba mi się połączenie luzu z eleganckimi szpilkami. :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam w pierwszej LO (trzecią cześć). Trudna książka, jak byś chciał to mogę podrzucić jakieś materiały xD
    Ci do stylizacji- bardzo ładnie. Cudowna w swojej prostocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, ja nie mam czasu na drzemki :< Wstaję o 6, idę spać koło 22:30, wszycho. Mam na dużo nauki, żeby fundować sobie takie przyjemności. Zresztą, ja i tak w dzień nie zasnę xD. Nie mam czasu na czytanie książek, choć muszę to zmienić. Coraz rzadziej i na Stardoll wchodzę. Rzadziej i... na krócej. Jejku, co ta szkoła robi z ludźmi...
    Stylizacja jest genialna, bardzo lubię taki styl. Codzienna, ale ma w sobie to coś. Szczególnie spodobała mi się góra, połączenie swetra z koszulą. Spodnie są świetnie wykonane, muszę dodać je na listę (jeśli jeszcze są, nie wiem). Klasyczne szpilki zawsze spoko, torebka dopasowana pod sweter, pasuje idealnie. Plus z beanie, ciekawie uzupełnia outfit.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podobają takie casualowe looki, z chęcią bym założyła taki zestaw do szkoły :D poza tym uwielbiam tą torebeczkę, często gości w moich stylizacjach.

    chyba coś mamy wspolnego, bo ja rownież jestem śpiochem i ostatnio często po powrocie ze szkoły kładę sie spać i wstaję ok 20 :D jak ja się cieszę z weekendu! ten tydzien byl dla mnie nieco pracowity, ale sobota, czyli jutro, i niedziela zapowiadają się świetnie! do tego w moim mieście odbedzie się impreza z okazji zakonczenia lata, przyjedzie weekend jako gwiazda wieczoru xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie mam chwili spać w dzień. nawet w nocy, często nie dosypiam i potem zombie. ;c a stylizacja idealna!

    OdpowiedzUsuń