2014/09/30

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Luxury Kilt

Nadeszły ostatnie wrześniowe potyczki z najbardziej wyczekiwanym Hot Buys'em tego miesiąca: rozkloszowaną spódnicą w biało-fioletowe plamy ze złotymi paskami. We mnie nie wzbudziła na początku większych emocji, ale z każdym dniem coraz bardziej się do niej przekonuję i teraz naprawdę mi się podoba. Jest droga, ale zdecydowanie warta swojej ceny! Macie ją już w szafach?


Stylizacje:
U mnie jak zwykle minimalistycznie - do spódnicy dobrałem czarną bluzkę z kieszonkami i złotymi guziczkami, obszerną, czarną torbę ze złotymi wykończeniami, proste sandałki na obcasie, kapelusz i kocie okulary. 

Klaudia połączyła spódnicę z bordową bluzką z długimi rękawami, co daje bardzo ciekawy efekt - kolor bluzki świetnie współgra z kolorami spódnicy. Dodatki są głównie w czerni - wysokie kozaki ze złotymi elementami i pikowany, skórzany plecak. Drobna bransoletka i bordowe okulary to małe detale, które bardzo fajnie uzupełniają outfit.

Karolina założyła lalce obszerny czarny płaszcz z fioletowymi rękawiczkami, które pasują do koloru plamek na spódnicy. Całość jest utrzymana w dość eleganckim klimacie - kapelusz z wielkim rondem, ciemne usta, spiczaste obcasy i bluzka bez dekoltu nadają szyku. W rękach lalki znajduje się staromodny aparat, który świetnie dopełnia cały look.

Ankieta:


27 komentarzy:

  1. Wszystkie takie świetne, że chyba nie zagłosuję XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na Henede bo spódnica sama w sobie jest ciekawa i nie trzeba kombinować :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem zwycięża dla mnie Karolina, ta stylizacja jest genialna! Wszystko świetnie dopasowane, a do tego ten aparat. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na Karolinę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest bardzo ładna c: Ciężki wybór, ale dziś mój głos leci do Adama :D

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że zdecydowanie największym jej atutem, są złote elementy. mi osobiście nie przypadła ona do gustu i raczej jej nie kupie, ale wasze stylizacje są na prawdę zachęcające. najbardziej podoba się zestaw twój i karoliny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodniczka jest sliczna, podobaja nam sie zwl. te czarne rozciecia, ale na razie pozalowalysmy na nia :D
    Wyszly Wam super stylki, zwl. 1 i 3 nam sie podoba. W koncu glos na Carolle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wahałam się między drugą, ale Karolina przekonała mnie swoim aparatem. Głos na nią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na Karolinę, najbardiej mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba pierwszy raz na kogoś innego niż Adam, brawo Karola! ; )
    ale Adama też śliczna oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest ładna, ale nie podoba mi się. Nie przemawiają do mnie kolory ani złote elementy. Swój głos oddaje na Klaudię!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje Adama i Caroli są genialne i mój głos powędrował na ostatnią stylkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolina zdecydowanie najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam mieszane uczucia związane z tą spódnicą: z jednej strony jestem zachwycony krojem, z drugiej - coś mi w niej nie pasuje. Najbardziej podoba mi się stylizacja Karoliny, jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia jest cudna! Głosuję na nią, rękawiczki idealnie wpasowały się pod akcenty na spódniczce. Pozostałe również ładne, ale już nie tak bardzo, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica jest genialna! To jedyny HB z tego miesiąca, który naprawdę mi się podoba. Co prawda jeszcze jej nie kupiłam, ale po takiej dawce inspiracji z pewnością zaraz to zrobię.
    Tym razem najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja Karoliny genialna. :D
    Adam i Klaudia też ładnie, jak zwykle. Spódniczka mi się podoba, ale nie zachwyciła mnie na tyle żeby ją kupić, w swoim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia najlepsza. Jednak ja nie jestem fanka tej spodnicy.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam na waszym blogu tego typu działy :) Najlepsza stylizacja to środkowa,jest po prostu świetna.Dopasowanie kolorów było strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódnica nie jest mi do gustu, ja naprawdę nie wiem, dlaczego, ale nie jestem przekonany. Głosowałem za Karolina, kocham płaszcz i rękawiczki połączyć dobrze z spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Pierwsze wygrane potyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja Karoliny jest fantastyczna! <3

    OdpowiedzUsuń