2014/09/15

Co W Plazie Piszczy? - Strike A Pose

Tak, zdaję sobie sprawę, że ten artykuł jest mocno spóźniony, ale trzeba zauważyć, że wszystkie artykuły wyprzedały się w kilka godzin, więc i tak nie udałoby mi się utworzyć tego posta na czas. No cóż, przejdźmy do samych ubrań - najlepsze w kolekcji były oczywiście 2 oversize'owe płaszcze. Jak dobrze, że admini nie zniszczyli ich dodając powyginane ręce czy cokolwiek innego. Warta uwagi jest też kurtka zarzucona na ramię, czerwona spódnica, marynarka z psem, błękitna narzutka, torby na zakupy i jesienny "zestaw" w postaci spódnicy, rajstop, kozaków i torebki. Ja kupiłem też parę zwykłych rzeczy - czarną sukienkę i bluzkę oraz przetarte jeansy. Ceny jak na limitowany sklep były naprawdę niskie. Jedynym minusem jest kolor rąk i nóg, niektóre "rękawiczki" wyglądają śmiesznie z danymi ubraniami (np. z koszulą z krótkim rękawem), a rajstopy niekoniecznie sprawdzają się z dresami... Żałuję tylko, że nie kupiłem pojedynczych rąk, ale początkowo uznałem, że dłonie mają tak beznadziejny kolor, że do niczego mi się nie przydadzą. A teraz widzę masę fajnych outfit'ów z nimi, smutek i żal.
No i czas na zacne stylizacje, każdy już coś zrobił z tymi wielkimi płaszczami, nie mogłem być gorszy, przy okazji zrobiłem coś z kurtką i torbami:

1. Płaszcz - Strike A Pose | Podszewka - It Girls | Koszula - Cheap Monday | Spodnie - Nelly.com | Sweter - Moschino | Pasek - Limited Edition | Obcasy - DVF | Torebka - It Girls | Kapelusz- Ralph Lauren Denim & Supply

2. Płaszcz - Strike A Pose | Podszewka - PPQ Of Mayfair | Sweter - Mr. | Koszula - Givenchy | Jeansy - Nelly.com | Torba - Mr. | Obcasy - Young Hollywood | Okulary - Archive | Czapka - Bonjour Bizou

3. Sweter i koszula - Special Offer | Kurtka - Strike A Pose | Spodnie - Nelly.com | Rękawiczka - Rio | Botki - Ralph Lauren Denim & Supply | Torebka - Chanel | Okulary - Mr. | Czapka - Hot Hot Buys

4. Kurtka - Nelly.com | Bluzka - AmyClaire | Szorty - Limited Edition | Torby - Strike A Pose | Okulary - Beastly | Pasek - Limited Edition | Kapelusz - Killah | Obcasy - DVF

A Wy co sądzicie o tej kolekcji i o stylizacjach :)?


24 komentarze:

  1. Stylizacja numer 2 rzuciła mnie na kolana i ciągle bije mnie swoim pięknem :) I jezu ale mnie zazdrość zżera za te płaszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę kolekcję SAP. Ceny są bardzo niskie, a także wszystkie ubrania są wspaniałe. Niestety kupiłam tylko zbyt duży płaszcz, chciałbym kupić więcej rzeczy, ale moje konto było w stanie upadłości. Moje ulubione stylizacje są pierwszy i czwarty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja była genialna :) Stylizacja najlepsza druga i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi przykro bo nie mam nic :((9

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 jest fenomenalna i jednocześnie najlepsza. Sama kolorystyka jest cudowna.
    W 3 podoba mi się że użyłeś rękawiczki i nie wygląda to tak jakby miała tylko jedną. Ogólnie stylizacje też mi się podoba.
    Potem 1, gdzie jednak mam mieszane uczucia co do żółtego swetra, a na koniec 4, taki trochę zwyklaczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcze zdecydowanie najlepsze z całej kolekcji!
    Najbardziej podoba mi się 2. stylizacja, pozostałe mnie nie zachwyciły :(
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą. Płaszcze są najlepsze z całej kolekcji. Cieszę się, że jestem posiadaczką jednego. Co do stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza. Całkowicie mnie urzekła. 3 też niczego sobie!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tylko płaszcze, na burgundową maxi i torby nie zdążyłam. :c
    Wszystkie stylki ładne, ale 1 i 3 zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. WSZYSTKIE stylizacje są genialne, ale już na prawdę genialna jest pierwsza ;D Kocham to połączenie żółtego z jasnym brązowym. Kolekcja mi się spodobała, lecz nic nie kupiłam, bo nie miałam sd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje ja nie zdążyłam kupić nic :(

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, ja też mam problem z dawaniem wpisu ze stylizacjami na czas, więc nie jesteś sam :D
    Kolekcja była taka wspaniała, że kupiłem 10 rzeczy i jestem mega zadowolony z zakupu dwóch płaszczy na ramie! ♥
    Pierwsza stylizacja jest genialna, podoba mi się połączenie żółci z brązem a dodatki idealnie dopasowane!
    Druga stylizacja jest świetne, genialne jeansy i fajna kolorystyka.
    W trzeciej już mniej mi się podoba, bo nie lubię takich okularów, a ostatnia fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zdążyłam nic kupić, a na stardoll byłam 10 min przed dodaniem kolekcji ale po 20 minutach wszystko już zostało wykupione, więc muszę kupić w bazzarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I was so sad, when I came from and saw no Strike a pose.
    But Im little bit lucky, so I could buy this amazing mah coat with dog. Its not bad. I think)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak juz gdzies pisalysmy mialysmy pecha i, kiedy weszla super kolekcja (a to rzadkosc...) to akurat nas nie bylo w domu az do 21. Dobrze, ze dali spoilery i Piotrek nam kupil 2 rzeczy, ktore byly na spoilerach: spodnice i karmelowy plaszcz. Same dokupilybysmy drugi plaszcz, torby i na pewno niebieska narzutke :D
    Stylki fajne, ale 2 stanowczo najlepsza. Super polaczenie wzorow i kolorow, jesionno-zimowa stylka z gustem :3 Z reszty najlepsza 3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu 3 DDDD: Jaka genialna D: Ogólnie, kolekcja była bardzo ładna. Żałuję, że niczego nie zdążyłem kupić. :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecia jest najpiękniejsza ze wszystkich! Powaliła mnie na kolana, jest genialna, GENIALNA! Świetny pomysł z tą drugą rękawiczką. Kurtka użyta w tym secie to dla mnie najlepsza rzecz z tej kolekcji, obok płaszczy. Ja po prostu oczom nie wierzę, ten outfit to ósmy cud świata, naprawdę. I jeszcze ta czapka <3. Bardzo podobają mi się też te z płaszczami, obie mają piękną kolorystykę, w pierwszej: żółty sweter dodaje energii, paski i torebka świetnie się prezentują; w drugiej: piękny kolor swetra i torby - jeden z moich ulubionych, jasne spodnie idealnie współgrają, dodatkowy plus za okulary. Czwarta przeciętna, ale podoba mi się dobór każdej z rzeczy. No, takiej dawki wspaniałych stylizacji chyba jeszcze nie było, a przynajmniej odkąd tu jestem :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podchodziłam sceptycznie do tej kolekcji. Nie udało mi zakupić nawet jednej rzeczy, szkoda,płaszcze są boskie...
    Odnośnie stylizacji- w pierwszej coś mi nie pasuje, dlatego jestem na tak/nie. Reszta to cuda, zwłaszcza 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbadziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Dziękuję Ci za coś świeżego w temacie tego karmelowego płaszczu. Wszyscy zestawiają to z niebieskim jeansem, co jest oczywiście wyborem bardzo poprawnym, ale jednak banalnym :) Ty przeszłaś w spektrum żółci kocham ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten artykuł przyprawia mnie o depresję. :p Gdy strike a pose weszło do starplazy jechałam samochodem i pech chciał, że w tym momencie przysnęłam słuchając audiobooka. Kiedy zalogowałam się na stardoll oba over-sizowe płaszczyki na które tak czekałam były już dawno wyprzedane (admini mogli wycenić je drożej, może wtedy miałabym większą szansę na ich zakup :< ). Udało mi się kupić jedynie przedostatnią (!) sztukę szarych dresów, które po przymierzeniu okazały się potem kompletną klapą.
    Jeżeli chodzi o stylizacje to wszystkie są świetne, ale NAJLEPSZA jest zdecydowanie druga, choć muszę przyznać, że numer trzy jest od niej niewiele gorszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały czas żałuję, że nie zdążyłam na tą kolekcję, ale już coraz mniej.
    Druga stylizacja jest zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak bardzo jest mi smutno, że z powodu nieobecności ominęła mnie ta kolekcja :< szczególnie żal jest tych fantastycznych płaszczów. hmm jeżeli chodzi o stylizacje, to co tu dużo komentować, jak zwykle świetne połączenia. moją ulubioną z tutaj przedstawionych jest pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzecia stylizacja jest nieziemska, zazdroszczę swetru (swetra?)

    OdpowiedzUsuń