2014/09/09

Nagrody dla Najaktywniejszych Komentatorów

Jest i druga, cotygodniowa loteria :) Na listę trafia Misswiolet123 i sweetka123, od następnego tygodnia będą brane pod uwagę podczas losowania nagród dla osób z listy.

Nagrody za poprzedni tydzień:
Koszula - BlackLilou
Sukienka - Kaka4444
Spódnica - miss_miley_van
Top - CzarnaGotka
Sandałki - B.E.A.T.K.A

Nagrody czekają już na Was w bazarku :)

Nagrody na ten tydzień:
Aby wziąć udział w losowaniu którejś z tych nagród, musisz znajdować się na TEJ LIŚCIE, być obserwatorem bloga i zgłosić się pod tym postem. Jeśli jeszcze nie ma Cię na liście najaktywniejszych komentatorów to żaden problem- bądź aktywny, komentuj regularnie posty, a
może już za tydzień tam trafisz. 
  
Komentatorem tygodnia zostaje palinkaa1997, gratuluję. Wystaw coś za 30 sd na konto Clevleen97 :)

22 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje dla Was! Zazdroszczę Beatce, która wygrała buty z Moschino Tribute ;)
    Z tego tygodnia nie mam bluzki Chanel, którą chciałbym mieć.
    Powodzenia wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się, najbardziej podoba mi się sweterek :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratuluję bardzo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy :)
    Mamy bluzkę z Chanel i buty z klamrami.
    Chciałybyśmy czapkę.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację c;
    Mam buty s.l tribute

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulację.
    nie mam nic.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :) Najbardziej zależałoby mi na czapce :)

    Aleksandra0308

    OdpowiedzUsuń
  8. hej mam czapkę i bluzkę oraz buty chciałabym skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, nie mam tylko czapki i skarpetek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i zgłaszam się ponownie. ;) Marzą mi się skarpetki albo czarne glany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesują mnie skarpetki.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  12. woah, dziękuję :) zgłaszam się również w tym tygodniu, mam skarpetki i buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam obie bluzki, a chciałbym buty lub czapkę
    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! :D
    Lol myślałem, że wypadnę z listy w tym tygodniu :o
    Zgłoszę się, ale pewnie nie będę komentować na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! :-) Zgłaszam się, najbardziej zależałoby mi na bluzce Chanel, ale nie posiadam nic z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, bardzo dziękuję! :-)
    Zgłaszam się, mam skarpeteczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej chciałbym buty lub bluzkę, ze sweterka też się ucieszę. Czapkę i skarpetki mam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam sie
    Chciałabym buty
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :)
    Zgłaszam się.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń