2014/09/04

FKA Jomi



28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna, fryzura, makijaż, cudo!
    Fryzura ze Stardesign czy Tress?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie doll w tych wlosach, stylka bardzo fajna, ale zmienilybysmy buty na lzejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, fryzura świetnie tu wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. :O Wspaniała fryzura! Stylizacja natomiast jeszcze lepsza. Bardzo podoba mi się baza, szary nadruk na tunice idealnie pasuje do legginsów. Świetny był także pomysł na uzupełnienie outfitu narzutką. Buty zostały dobrane cudownie, podobnie jak torebka. Ale na fryzurę to aż nie mogę przestać się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. GE-NIAL-NA stylizacja!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieprzyzwoicie świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zoobaczyłam tę stylkę, to zrobiłam takie: "Whoooooaaaoooaaa!". Nic ująć, nic dodać ;3 Fajne masz włski.

    Przez ciebie zaczęłam żałować, że wcześniej nie kupiłam (jak to stwierdziłam) tych brzydkich legginsów.

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita stylizacja, podoba mi się tekstura z legginsami, wszystko jest doskonale połączone. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNA! Jejku uwielbiam tą stylizację! Podoba mi się oryginalne połączenie bluzki z legginsami. Świetny dobór dodatków!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest boska, no i jeszcze do tego ta nieziemska twarz, twojej doll idealnie pasują te włosy

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja wygląda genialnie! Do tego świetna fryzura ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle na bardzo wysokim poziomie, wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna stylizacja, poczynając od samej twarzy doll i fryzury, kończąc na oczywiście stroju. ten sweterek z kapturem jest świetny. wyszło tak nowocześnie, podoba mi się! idealnie :)

    OdpowiedzUsuń