2014/09/29

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Romantic Camo Jacket

Jak zwykle życie przerosło blogowanie i nie miałem czasu na naszykowanie tego posta. Stylizację zrobiłem dopiero wczoraj, a wcześniej otrzymałem jedynie zestaw Klaudii. Inni chyba tak samo nie mają czasu, albo po prostu nie spodobał im się ten Hot Buys - Krótka kurtka moro z wycięciami w kształcie serduszek. Hmm, naprawdę byłaby jedną z moich ulubionych rzeczy, gdyby nie to, że admini ją tak skrócili i gdyby nie te tandetne wycięcia. Moro i serduszka? Litości :( 

Stylizacje:
Postanowiłem, że zachowam militarny klimat stylizacji, dlatego do kurtki dobrałem kombinezon w kolorze khaki, wysokie platformy, wygodną torebkę, luźną czapkę i szare aviatorki. Do kombinezonu przyczepiłem też srebrny łańcuch - ale gangsta 8)

Klaudia zdecydowała się pójść w bardziej romantyczną stronę i do kurtki dodała koronkową sukienkę w kwiaty. Całość uzupełniają eleganckie dodatki - poręczna kopertówka z zawieszką, perły i delikatne sandałki na obcasie. W zadziornym klimacie zostały zachowane potargane blond włosy i okrągłe okulary przeciwsłoneczne.

Głosowanko:

I jak zwykle na koniec miesiąca - druga ankieta dotycząca HB, które pojawią się w pażdziernikowych potyczkach. Macie 4 głosy, zobaczymy co wybierzecie :p
Głosowanko nr 2:


W październiku zmierzymy się z płaszczem połączonym ze swetrem, różową sukienką, panterkową kurtką i czarnymi platformami :)

21 komentarzy:

  1. Klaudia tym razem.
    Jestem tak cholernie ciekawa tej bordowej sukienki, a graficy w zapowiedzi zakryli ją jakimś workiem. Nosz ludzie, to nie ma kształtu.
    Wybrałam ową bordową sukienkę, kombinezon, kurtkę i płaszcz ze swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zagłosowałem na Klaudię :)
    A z głosowaniem na kolejne HB mam już problem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj Klaudia :)
    Bardzo podoba mi się połączenie dwóch różnorodnych stylów, efekt wyszedł wspaniały. Twoja stylizacja też jest ładna, bardzo prosta, no i bardzo spodobał mi się łańcuch.
    W październikowych HB podoba mi się aż 7-8 rzeczy, trudno mi wybrać te cztery. Klasyczne rzeczy odrzucę, bo nie powinno z nimi być problemu, za to głosuję na różową, kubełkową sukienkę, kurtkę w panterkę, golf i tajemniczą burgundową sukienkę o nieziemskim kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Adam :-)
    Ładne stylizacje, kurteczka sama w sobie nie podoba mi się.
    Zagłosowałam na kolejne potyczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuję na Henedę w pierwszej ankiecie i na kozaki, różową sukienkę, płaszcz ze swetrem i kwiatową apaszkę w drugiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos na Klaudię.
    Jejciu, jak admini mogli zepsuć coś tak pięknego i oryginalnego!? Kurtka ma genialne rękawy. Mają bardzo rzadko spotykany na stardoll "luźny" krój. Wzór też jest fajny. Największym minusem kurtki, który odstręcza mnie od jej nabycia jest skrócenie jej środkowej części. Sama serduszka mogłabym jeszcze przeżyć, długości już niestety nie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, że kurtka jest fatalna. I nie dziwię się, że był problem z jej dopasowaniem. Głos na Klaudię. ;) Wybrałam parę rzeczy, które mi się spodobały. Czekam na stylizacje!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  8. Adam, pięknie.
    Platformy, płaszcz ze swetrem, torebka oraz kurtka w panterkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś głos na Adama, ale obydwie stylizacje są takie trochę nijakie.
    Płaszcz ze swetrem, dwie pary butów i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na Henede. Kurtka byłaby ładna, gdyby admini za długo nie myśleli nad jej ,,dekorowaniem".

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtki na pewno nie kupimy, te serduszka to istny koszmar! Nie wiemy, jak byliscie w stanie cos z tym fantem zrobic haha :s
    Obydwie stylki super, ale Twoja bardziej nam podpasowala, kurtka wyglada super w tym polaczeniu, 'gubi' swoj slaby kroj. U Klaudii kurtka srednio pasuje, ale bez niej stylka swietna!
    Glosujemy na burgundowa sukienke, apaszke, buty i plaszcz ze swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam na drugą stylizacje chociaż sukienka wystaję :P

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam tylko na różową sukienkę i wysokie but. Mam tylko nadzieję, że tego nie spiprza tak jak zwykle ^^

    sweetka123

    OdpowiedzUsuń
  14. Okropnie zeszpecili tę kurtkę. Glosuję na Klaudię. Nad wyborem na kolejny miesiąc muszę dłużej pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się kurtka nie spodobała i jej nie kupiłam.
    Stylizacja Adama jest genialna! Zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie mi się podobają, ale Klaudii bardziej nieprzewidywalna. :D
    Z głosowaniem będzie problem, jak zwykle nie wiem na co się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kurtka, rękawy są moją ulubioną częścią tego.
    Głosowałem za Adama stylizacja, kolory wydają się bardziej połączony. W październiku będę głównie czekać pantera kurtka wydruku, lubię go bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  18. obie stylizacje sa na prawde swietne! mialam na prawde dylemat ktora podoba mi sie bardziej, ale ostatecznie zaglosowalabym na henede. a z hot buysow zauroczyla mnie rozowa sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacje są zajebiste, ale mój głos by poleciał na Adama.
    Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę wasze outfity z wybranymi HB z października :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka jest średnia, ale stylizacja Klaudii niesamowita!
    Wybrałam rzeczy na nastepny miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń