2014/09/15

Hot Buys'owe Potyczki: Hot Buys Statement Dress

Coś się w te weekend opuściliście w komentowaniu, a jutro podaję wyniki dwóch loterii i będę aktualizować listę, więc jeśli macie zaległości, radzę je nadrobić :)

W tym miesiącu jako pierwsza w potyczkach pojawia się sukienka, która chyba w każdym wzbudza mieszane uczucia. Ma bardzo ładny wzór i jest świetnie wykonana, choć wiele osób narzeka na jej krój. Kiecka strasznie poszerza ramiona i biodra - można to uznać za jej atut lub wadę. Mi się podoba, choć ciężko jest ją wykorzystać w jakiś szałowy sposób. A Wy co o niej sądzicie?

Nasze stylizacje:

Uznałem, że kiecka jest na tyle ozdobna, że wystarczą do niej jakieś bezpieczne, czarne dodatki. Zdecydowałem się więc na obcasy w szpic, prostokątną kopertówkę i kapelusz z wielkim rondem. Pokusiłem się też o zrobienie tyłu sukience.

Klaudia postawiła na dodatki w kolorze czerni, bieli, srebra i złota. Wysokie, srebrne platformy wydłużają nogi doll, wielkie okulary i czarna torebka nie przytłaczają strojnej sukienki a złota bransoletka to fajne urozmaicenie.

Yukimi zdecydowała się na akcesoria w kolorach beżu, złota i bieli, co zdecydowanie rozświetliło całą stylizację. Eleganckie szpilki, drobna, pozłacana kopertówka, długie kolczyki i złoty naszyjnik z perłami dodają stylizacji smaku. Warto też wspomnieć o ekstrawaganckiej fryzurze.

Głosowanie:


24 komentarze:

  1. Heneda, nie pamiętam żebym kiedykolwiek zagłosowała inaczej. Zawsze trafiasz w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba tylko wzór tej kiecki, krój słaby. Wszystkie stylizacje ładne, jak mówiłeś, nie da się tu zbytnio poszaleć. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jakaś sukienka, którą się wykorzysta jako sukienkę (bo wiele osób kombinuje już z zakryciem dołu albo góry xD). Najbardziej podoba mi się wersja Adama, bo subtelne dodatki pięknie uzupełniają sukienkę. Pasują do czarnych szwów (?) sukienki. Plus za tył, kapelusz dodatkowo nadaje tajemniczości (od początku wydawało mi się jakby sam wzór sukienki był tajemniczy :-). Pozostałe stylizacje też są ładne, ale już nie tak jak pierwsza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Yukimi! Swietnie dopasowała biżuterię i fryzurę. Co do samej sukienki, to jedynie nie podoba mi sie jej góra, rękawy sa strasznie dziwnie zbudowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos na Henedę :) Sukienka fajna, chociaż ciągle zastanawiam się nad zakupem XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na ostatnią stylizacje,mi sukienka wcale się nie podoba :(

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj zagłosowałam na Yukimi. Według mnie lepiej wygląda sukienka z bielą i beżem niż z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzor ma naprawde fajny, ale krojem przypomina nam troche bąka i jej nie kupilysmy - wolimy wydac sd na cos bardziej uniwersalnego :D
    Wszystkie stylki fajne, zwl. Twoja i Yukimi. Glos wlasnie na Yukimi, bo wybrala ciut ciekawsze dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kiecka sie podoba i to bardzo. Ma ladny wzor, kolor tez nie najgorszy. Dól co prawda mi sie nie podoba, ale to taki niuans.
    Yukimi

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbyt wiele z nią nie można zrobić. Jedynie dodanie ciekawych dodatków może sprawić, że stylizacja będzie wyjątkowa i taką właśnie wykonała Yukimi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka niezbyt mi się podoba. Ma ładny wzór i nic poza tym. Waham się, która stylizacja najlepsza. Wszyscy poradzili sobie świetnie z tą sukienka :)
    ojtjya

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka mnie nie zachwyciła, głos oddałam na Klaudię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny raz oddaję głos na Adama, ta prostota mnie urzekła. Pozostałe dwie też są niczego sobie ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na Yukimi ;) Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dylemat, ale chyba wybiorę Henedę :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie 3 stylizacje świetnie się spisały, natomiast mam mały dylemat, między Henedą a Yukimi.
    W stylizacji Yukimi, podoba mi się to że tak świetnie dopasowała twarz doll oraz fryzurę, no i to jest strzał w dziesiątkę.
    Natomiast u Henedy, bardzo spodobało mi się połączenie kolorków, czerni ze sukienką, ten kapelusz również jest starzałem w dziesiątkę.
    Musze się jeszcze trochę zastanowić

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka wygląda dobrze na własną rękę. Ma niekonwencjonalne struktury. Głosowałem za Yukimi stylizacji, myślę, że wygląda lepiej z eleganckich akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie komentowałem bloga, bo byłem na góralskim weselu, świetnie było.
    Strasznie mi się podoba ta sukienka i za niedługo będzie w mojej szafie. Zobaczę, czy będę w stanie wykonać jakąś zajebistą stylizację z tą sukienką czy raczej zrobię podobnie tak jak wy, czyli dodawanie samych dodatków. Z tego posta podobają mi się stylizacje Henedy i Yukimi, trudno mi się zdecydować na kogo by oddać głos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie ładne ale Yukimi skradła moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się ta sukienka zupełnie nie podoba :<
    Zagłosowałem na Yukimi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygrała moim zdaniem najlepsza stylizacja. Jednak żadna nie podbiła mojego serca, ale to pewnie przez tę suienkę. Nie podoba mi się ona i basta. Za dużo w niej wszystkiego. Szkoda, że to po prostu nie jest jakaś czarna sukienka albo żeby chociaż wzór był delikatniejszy :) Mimo wszystko gratuluję kreatywności dziewczynom. Ja bym pewnie się poddała przy tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje są do siebie bardzo podobne przez sukienkę, która sama w sobie jest już wystarczająco ozdobna, że nie trzeba do niej niczego dodawać. Jeżeli miałabym jednak wybierać postawiłabym na stylizację Adama. ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. głosowałam na yukimi, zaprezentowała nieco inną propozycję niż pozostałe- dodała jasne akcenty zamiast ciemnych i urzekła mnie tym zestawieniem. pozostałe dwie są ładne, ale niezbyt innowatorskie.

    OdpowiedzUsuń