2014/09/08

Co W Plazie Piszczy? - MSW Freebies

Dawno nie było nic z tego działu, więc postanowiłem zrobić miniartykuł na temat darmówek z kampanii Miss Stardoll World. Skupiłem się na sukience i butach i pominąłem niepraktyczny kryształ. Kolor przewodni tegorocznego konkursu bardzo mi się podoba, w dodatku mało na stardoll jest zielonych rzeczy. Sukienka ma prosty krój, intensywny kolor i przepasana jest wąskim paskiem. Mi osobiście się całkiem spodobała. Nie mogę tego powiedzieć o butach, które wyglądają jak kopyta i są dosyć kiczowato zrobione. Paski przy kostkach dopełniają obraz rozpaczy... Dlatego wykorzystałem tylko podeszwę tych butów, zaraz zobaczycie jak :)

 Dwie poglądowe stylizacje:
1. Sukienka - Special Offer | Torebka - Chanel | Zegarek - Young Hollywood | Okulary - Chanel | Kapelusz - Killah | Obcasy - Chanel

2. Bluza - Archive | Spódnica - Chanel + Nelly.com | Torebka - Fallen Angel | Pady - 2x Archive | 2x Obcasy - Special Offer | Opaska - Evil Panda

Co sądzicie o tych dwóch darmówkach? Macie zamiar je przygarnąć?
Spodobały się Wam stylizacje?

PS.: Wyniki loterii podam jutro, na najaktywniejszych komentatorów czeka też niezła niespodzianka, nikt nie zostanie pominięty ;)!

27 komentarzy:

  1. Te darmówki są bardzo ładne i mi się bardzo podoba ten kolor!
    Stylizacje fajne, ale druga jest zdecydowanie lepsza! Uwielbiam tę bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja trochę prosta, za to druga totalnie w moim stylu i kocham czerń więc to ta druga mnie bardziej urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba sukienka jak i buty, a do tego ten kolor.
    Pierwsza jak dla mnie prosta, natomiast druga jest świetna. Uwielbiam czerń i srebro

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie dawno nie bylo tych artykulow!
    Darmowki mają śliczny kolor, może trochę neonowy, ale dość blisko mu do morskiej zieleni, którą ostatnio uwielbiamy w realu.
    Stylka 1 bardzo fajna, ale 2 zdecydowanie lepsza... super wykorzystanie butow, a caly efekt przyjemnie oryginalny.

    P.S.: Przepraszamy, jesli nasze komentarze sa czasem podwojne, ale aktualnie mamy internet tylko w tablecie i blogger tu szwankuje ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,buty są okropne i wzór na sukience mi się nie podoba,jednak jak na darmówkę jest ok :)

    misswwiolet123

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście darmówki są przystępne, sukienka jest fajna. stylizacje ładne, druga jest świetna, fajnie dobrane dodatki.
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylka bije wszystko na głowę, jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też spodobała się ta sukienka, w porównaniu z zeszłorocznymi darmówkami te są o niebo lepsze! Pierwsza stylizacja bardzo prosta, ale fajnie skomponowałeś dodatki. Druga natomiast jest ciekawsza. Buty wyszły świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te darmówki (pomijając kryształ) :) Stylizacje genialne, druga zdecydowanie najlepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się buty - są podobne do takich jednych z antidote ;p Co do stylizacji, to jest dobrze wykonana i to tyle.

    Druga podoba mi się bardziej, bo jest taka niestandardowa i ciekawa ;3

    sweeyka123

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej pierwsza w moich klimatach xD Druga też ładna :P
    Darmówki wyjątkowo ładne, już je mam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie podobają się oba artykuły. Stylizacje fajne, bardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie sukienka jest za długa, ale kolor rzeczywiście ma niezły, a buty tak jak powiedziałeś- kopyta.
    Druga stylizacja jest cudowna, pierwsza prosta, ale też ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie świetne, ale zdecydowanie druga lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza taka prosta, co nie zmienia faktu, że świetnie dobrałeś dodatki, jednakże druga mnie bardziej urzekła. genialna stylizacja, buty fantastycznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to zaczynam się powoli przekonywać do tych darmówek. Obie stylki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi buty spodobały się chyba bardziej niż sukienka, zobaczymy jak będzie w praktyce.
    Stylizacje oczywiście super, zastanawiam się, kiedy Ty zrobisz jakąś złą stylizację? Co jak co, no ale druga stylizacja sprawiła, że została ze mnie miazga. Jest zaje-feno-genialno-wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga stylka jest genialna, cudo! Pierwsza też ładna, chociaż trochę zbyt prosta.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 stylizacja bardzo minimalistyczna, natomiast bardzo mi się podoba.
    2 stylizacja również bardzo mi się podoba, super połączenia.
    Gdybym miała wybrać między jedną a drugą, chyba bardziej do gustu przypadła mi stylizacja 2

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarna stylka jest boska!!!
    ejmipixi

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozycje te udał się bezpośrednio do mojego ekwipunku, nawet nie myśleć o ich używania. Postaram się coś z tej sukni. Podobał mi się pierwszy stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń